Katsooko aikuiset Fast & Furious leffoja?
Nehän on tehty ehkä korkeintaan 12 v. tasoiselle yleisölle. Vai katsotaanko niitä silleen camp-huumorilla?
Kommentit (32)
Mä katson. Tai katsoin kun Walker oli - tykkään autoista ja vauhdista, ns hurjastelusta.
N 45
Walkerin leffathan oli ihan huikeaa parhaimmistoa. Olen jopa rakennellut replicaa siitä Mk4 Suprasta, se oli elokuvassa niin legendaarinen.
Hienoja leffoja, ahdasmieliset eivät vain ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Walkerin leffathan oli ihan huikeaa parhaimmistoa. Olen jopa rakennellut replicaa siitä Mk4 Suprasta, se oli elokuvassa niin legendaarinen.
Hienoja leffoja, ahdasmieliset eivät vain ymmärrä.
Nauratko sen umpityhmälle juonelle, kökkö-dialogille ja epärealistiselle maailmalle?
Vierailija kirjoitti:
Juntit katsoo.
Mitäs elokuvia ne ei-juntit sitten katsovat?
T: Fast and Furiosia katsova akateemisesti koulutettu 40-vuotias
Katsoin Jordana Brewsterin takia 👍
https://variety.com/wp-content/uploads/2021/06/MCDFAFI_EC024.jpg
Teinipojat noita katsoo ja haaveilee nopeista autoista.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojat noita katsoo ja haaveilee nopeista autoista.
Autoja, tissejä ja kuvitelmia siitä että itsekin isona tulee yhtä kovaksi jätkäksi joka pärjää elokuvan maailmassa jossa yhteiskunnan pelisäännöt ovat suunnilleen yhtä yksinkertaiset kuin paviaanilauman pelisäännöt.
Parilla ensimmäisellä oli jonkinlainen uutuusarvo, koska varsinaisesti tuon tyyppisiä toimintaleffoja ei ollut. Mutta franchisena formaatti on täysin naurettava. Vähän sama kuin supersankarielokuvat oli maltillisena annoksena ok, mutta nyt ne saavat aikaan vain oksennusrefleksin, enkä katsoisi edes rahasta traileria. Samaan tapaan Mission Impossible ja Star Wars ovat nykyisin kestämätöntä tuubaa.
The Expendaples on vastaava sarja jossa eläkeläisukot käyttäytyy kuin tarkkislaiset 13v. pojat maailmassa jonkalaiseksi 13v. tarkkispoika maailman kuvittelee.
Elokuvasarja olisi voinut jäädä 3 osaan. Sen jälkeen on toistanut itseään.
Vierailija kirjoitti:
Amis-leffoja.
No hah, hah. Ensimmäisen katsoin ja olihan siinä hienoja autoja. Muuta kehumista siiitä tekeleestä en löydä. Jatko-osia en oo edes yrittänyt katsoa. Niin mä olen ihan aito amis ja tykkään monenlaisista elokuvista. Nämä ff leffat on max 12 vuotiaille jos niillekkään.
Ketkä aikuiset sitten jaksaa katsoa niitä loputtomia Marvel-universumin supersankarielokuvia, joissa on mukana mahdollisimman monta supersankaria mukana? Kyllä minä Lepakkomiehen, Teräsmiehen ja Hämähäkkimiehen ymmärrä, mutta niitä noita sankareita tuntuu olevan loputtomasti.
[quotqe=Vierailija]Ketkä aikuiset sitten jaksaa katsoa niitä loputtomia Marvel-universumin supersankarielokuvia, joissa on mukana mahdollisimman monta supersankaria mukana? Kyllä minä Lepakkomiehen, Teräsmiehen ja Hämähäkkimiehen ymmärrä, mutta niitä noita sankareita tuntuu olevan loputtomasti.[/quote]
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Parilla ensimmäisellä oli jonkinlainen uutuusarvo, koska varsinaisesti tuon tyyppisiä toimintaleffoja ei ollut. Mutta franchisena formaatti on täysin naurettava. Vähän sama kuin supersankarielokuvat oli maltillisena annoksena ok, mutta nyt ne saavat aikaan vain oksennusrefleksin, enkä katsoisi edes rahasta traileria. Samaan tapaan Mission Impossible ja Star Wars ovat nykyisin kestämätöntä tuubaa.
Scifin harrastajana minä arvostan tietyllä tavalla Star Warsin alkuperäistä trilogiaa (1977-1983), sillä se avasi tietä monille muillekin tieteiselokuville, mutta ne esi- ja jatko-osat olivat aika tarpeettomia. Ne voi katsoa tv:stä korkeintaan kerran tai pari, jotta näkee miten sitä juonta on yritetty kehitellä.
Itse pidän huomattavasti enemmän Alien-elokuvista.
Mä katson vieläkin disneyn klassikoita ja oon kohta 30v. Katson mä F&F -leffoja kanssa ja ne tuntuvat vielä lapsellisimmilta. Ihan viihdyttäviä ne on kummiskin.
Ensimmäiset F&F leffat ovat realistisimpia kuin ne uudemmat. Keikka riossa on mun lempparini.
Vierailija kirjoitti:
Juntit katsoo.
Juntit ovat rajoittuneita ja itse en ole rajoittunut elokuvien suhteen ja F&F leffat ovat ihan ajankulu viihdettä minulle.
Kaikki eivät kasva aikuisiksi.