Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko aikuiset Fast & Furious leffoja?

Vierailija
04.07.2021 |

Nehän on tehty ehkä korkeintaan 12 v. tasoiselle yleisölle. Vai katsotaanko niitä silleen camp-huumorilla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät kasva aikuisiksi.

Vierailija
2/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson. Tai katsoin kun Walker oli - tykkään autoista ja vauhdista, ns hurjastelusta.

N 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walkerin leffathan oli ihan huikeaa parhaimmistoa. Olen jopa rakennellut replicaa siitä Mk4 Suprasta, se oli elokuvassa niin legendaarinen. 

Hienoja leffoja, ahdasmieliset eivät vain ymmärrä.

Vierailija
4/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit katsoo.

Vierailija
5/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walkerin leffathan oli ihan huikeaa parhaimmistoa. Olen jopa rakennellut replicaa siitä Mk4 Suprasta, se oli elokuvassa niin legendaarinen. 

Hienoja leffoja, ahdasmieliset eivät vain ymmärrä.

Nauratko sen umpityhmälle juonelle, kökkö-dialogille ja epärealistiselle maailmalle?

Vierailija
6/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit katsoo.

Mitäs elokuvia ne ei-juntit sitten katsovat?

T: Fast and Furiosia katsova akateemisesti koulutettu 40-vuotias

Vierailija
7/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat noita katsoo ja haaveilee nopeista autoista.

Vierailija
9/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis-leffoja.

Vierailija
10/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipojat noita katsoo ja haaveilee nopeista autoista.

Autoja, tissejä ja kuvitelmia siitä että itsekin isona tulee yhtä kovaksi jätkäksi joka pärjää elokuvan maailmassa jossa yhteiskunnan pelisäännöt ovat suunnilleen yhtä yksinkertaiset kuin paviaanilauman pelisäännöt.

Vierailija
11/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla ensimmäisellä oli jonkinlainen uutuusarvo, koska varsinaisesti tuon tyyppisiä toimintaleffoja ei ollut. Mutta franchisena formaatti on täysin naurettava. Vähän sama kuin supersankarielokuvat oli maltillisena annoksena ok, mutta nyt ne saavat aikaan vain oksennusrefleksin, enkä katsoisi edes rahasta traileria. Samaan tapaan Mission Impossible ja Star Wars ovat nykyisin kestämätöntä tuubaa.

Vierailija
12/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Expendaples on vastaava sarja jossa eläkeläisukot käyttäytyy kuin tarkkislaiset 13v. pojat maailmassa jonkalaiseksi 13v. tarkkispoika maailman kuvittelee.

Vierailija
13/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasarja olisi voinut jäädä 3 osaan. Sen jälkeen on toistanut itseään.

Vierailija
14/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amis-leffoja.

No hah, hah. Ensimmäisen katsoin ja olihan siinä hienoja autoja. Muuta kehumista siiitä tekeleestä en löydä. Jatko-osia en oo edes yrittänyt katsoa. Niin mä olen ihan aito amis ja tykkään monenlaisista elokuvista. Nämä ff leffat on max 12 vuotiaille jos niillekkään.

Vierailija
15/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä aikuiset sitten jaksaa katsoa niitä loputtomia Marvel-universumin supersankarielokuvia, joissa on mukana mahdollisimman monta supersankaria mukana? Kyllä minä Lepakkomiehen, Teräsmiehen ja Hämähäkkimiehen ymmärrä, mutta niitä noita sankareita tuntuu olevan loputtomasti.

Vierailija
16/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quotqe=Vierailija]Ketkä aikuiset sitten jaksaa katsoa niitä loputtomia Marvel-universumin supersankarielokuvia, joissa on mukana mahdollisimman monta supersankaria mukana? Kyllä minä Lepakkomiehen, Teräsmiehen ja Hämähäkkimiehen ymmärrä, mutta niitä noita sankareita tuntuu olevan loputtomasti.[/quote]

En tiedä.

Vierailija
18/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla ensimmäisellä oli jonkinlainen uutuusarvo, koska varsinaisesti tuon tyyppisiä toimintaleffoja ei ollut. Mutta franchisena formaatti on täysin naurettava. Vähän sama kuin supersankarielokuvat oli maltillisena annoksena ok, mutta nyt ne saavat aikaan vain oksennusrefleksin, enkä katsoisi edes rahasta traileria. Samaan tapaan Mission Impossible ja Star Wars ovat nykyisin kestämätöntä tuubaa.

Scifin harrastajana minä arvostan tietyllä tavalla Star Warsin alkuperäistä trilogiaa (1977-1983), sillä se avasi tietä monille muillekin tieteiselokuville, mutta ne esi- ja jatko-osat olivat aika tarpeettomia. Ne voi katsoa tv:stä korkeintaan kerran tai pari, jotta näkee miten sitä juonta on yritetty kehitellä.

Itse pidän huomattavasti enemmän Alien-elokuvista.

Vierailija
19/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson vieläkin disneyn klassikoita ja oon kohta 30v. Katson mä F&F -leffoja kanssa ja ne tuntuvat vielä lapsellisimmilta. Ihan viihdyttäviä ne on kummiskin.

Ensimmäiset F&F leffat ovat realistisimpia kuin ne uudemmat. Keikka riossa on mun lempparini.

Vierailija
20/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit katsoo.

Juntit ovat rajoittuneita ja itse en ole rajoittunut elokuvien suhteen ja F&F leffat ovat ihan ajankulu viihdettä minulle.