Vappu Pimiä lihonut :(
Kommentit (22)
Siinä on muuten raskasrakenteinen nainen. Tietääkö kukaan kuinka pitkä hän on?
Built like a man.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:10"]
Siinä on muuten raskasrakenteinen nainen. Tietääkö kukaan kuinka pitkä hän on?
Built like a man.
[/quote]
Hän käy meillä aika usein ostoksilla (mökki täällä päin), ja mielestäni on kyllä hoikka, ihan normaalikokoinen nainen. Ei mitenkään erityisen pitkä tai raskasrakenteinen.
Silloin kun oli jumppaohjaaja kävin tunneilla. Ei ole todellakaan raskasrakenteinen vaan lihaksikas aerobic-mimmi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:07"]
Huhhuh, katsokaa MTV3 =(
[/quote]
VOI HYVÄNEN AIKA!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:35"]
Silloin kun oli jumppaohjaaja kävin tunneilla. Ei ole todellakaan raskasrakenteinen vaan lihaksikas aerobic-mimmi.
[/quote]
Hölönpölön.
http://static.iltalehti.fi/viihde/vappujenni3005JID_820_vi.jpg
Voi teitä naisia, aina kyttäämässä muiden vartaloita kateudesta kuitenkin nyt tässäkin ketjussa pohjimmiltaan kihisten.
Viime viikolla siinä Välimäen grilli-jaarittelussa näytti kyllä siltä, että Raakkeli oli hoikempi kuin Vappu. Eikä ohjelma suinkaan ollut uusinta, vaan harvinaista uustuotantoa!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:45"]
Ite oot!
[/quote]
Kateellinen? Pikemminkin ihailen, kunnioitan ja jollain tavalla "fanitankin" ! Kyllä! Kaunis, hersyvä, piristävä nainen, jota katselee ja kuuntelee mielellään.
Upeat tissit sillä ainakin on.
T. Oikea panomies
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:06"]
Näin miehenä pitää todeta, että Vappu on Nainen isolla N:llä. Just mun makuun.
[/quote]
Tämän naiset kyllä vaistoavat ja yrittävät arvostella tällaisia naisia erityisen paljon. Kauhea puku, onpas lihonut, hirveä ääni, rumat hiukset jne.jne. Tyypillistä naisen käytöstä, kun yritetään eliminoida toinen haluttava naaras.
[/quote]
Miehet panee kaikkea mikä liikkuu ja siksi imartelevat suunnilleen kaikkia naisia. Vain naisilta saa luotettavan arvion toisen naisen ulkonäöstä.
[/quote]
Miksi ihmeessä miehet imartelisivat anonyymisti nettipalstalla jotain julkkista?
Must Vappu on hottis ja oon itse bi-nainen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:06"]
[/quote]
Tämän naiset kyllä vaistoavat ja yrittävät arvostella tällaisia naisia erityisen paljon. Kauhea puku, onpas lihonut, hirveä ääni, rumat hiukset jne.jne. Tyypillistä naisen käytöstä, kun yritetään eliminoida toinen haluttava naaras.
[/quote]
Miehet panee kaikkea mikä liikkuu ja siksi imartelevat suunnilleen kaikkia naisia. Vain naisilta saa luotettavan arvion toisen naisen ulkonäöstä.
[/quote]
Kumma kyllä sua vaan ei kukaan pane. Hiekkapillu.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:52"]Viime viikolla siinä Välimäen grilli-jaarittelussa näytti kyllä siltä, että Raakkeli oli hoikempi kuin Vappu. Eikä ohjelma suinkaan ollut uusinta, vaan harvinaista uustuotantoa!
[/quote]
Mutta ohjelmahan on nauhoitettu ajat sitten
Näin miehenä pitää todeta, että Vappu on Nainen isolla N:llä. Just mun makuun. Panisin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:06"]
[/quote]
Höpöhöpö. Nää on uusintoja eli se on laihtunut.