Voitteko olla pitämättä olkaimellisia rintsikoita toppien kanssa!?
Hirveän näköistä kun olkaimet näkyy, jotkut pitkävät rintsikoita jopa tuubitoppien kanssa! Hyi yäk
Kommentit (27)
Täysin samaa mieltä. Varsinkin tuubitoppien kanssa naurettavan näköistä, vielä naurettavampaa jos on painijanselkätoppi + normirintsikan olkaimet. Come on! Miksi pidät sellaista paitaa jos et omista oikeanlaisia rintsikoita sen kanssa? Tää on mun mielestä paljon pahempi tyylivirhe kuin sukat sandaaleissa. Ja tää on joku suomalaisten mammojen juttu koska ulkomailla tätä karseutta ei onneksi juurikaan näe (paitsi turistirysissä).
Täysin samaa mieltä. Varsinkin tuubitoppien kanssa naurettavan näköistä, vielä naurettavampaa jos on painijanselkätoppi + normirintsikan olkaimet. Come on! Miksi pidät sellaista paitaa jos et omista oikeanlaisia rintsikoita sen kanssa? Tää on mun mielestä paljon pahempi tyylivirhe kuin sukat sandaaleissa. Ja tää on joku suomalaisten mammojen juttu koska ulkomailla tätä karseutta ei onneksi juurikaan näe (paitsi turistirysissä).
En käytä olkaimettomia toppeja tai liivejä, ja katson aina että olkaimet ovat topin alla (toki välillä voivat vilahtaa mutta noin periaatteessa), esim. painijaselkäisien toppien kanssa käytän niitä muovivipsaakeja joilla tavallisten rintsikoiden olkaimet saa vedettyä piiloon.
Eli tulen jatkossakin käyttämään tavallisia liivejä toppien kanssa.
minä en ainakaan voi, sorgen kauheesti
Voi vitsit kun ois noin onnellinen ettei ois oikeita ongelmia vaan tuollaisesta sais ongelman.... ;-(
Minä olen sisäistänyt opin, jonka mukaan hienon naisen alusvaatteet eivät koskaan näy muun vaatetuksen alta. Se ei, kertakaikkiaan, ole tyylikästä, esteettistä, kohteliasta, säädyllistä tai asiallista.
Mä ainakin pidän olkaimellisia liivejä hihattomien paitojen ja leveäolkaimisten toppien kanssa, spagettiolkaintoppeja käytän korkeintaan alusvaatteena. En ole vielä koskaan törmännyt hyvänmallisiin olkaimettomiin rintsikoihin vaan kaikki ovat olleet joko liian vähän tukevia tai sitten sellaisia että nostavat rinnat ikäänkuin tarjottimelle. Liivit on yleensä kokoa 70-75D-E, joten sekin vaikeuttaa hyvien löytämistä