Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko olla pitämättä olkaimellisia rintsikoita toppien kanssa!?

Vierailija
06.07.2014 |

Hirveän näköistä kun olkaimet näkyy, jotkut pitkävät rintsikoita jopa tuubitoppien kanssa! Hyi yäk

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän olkaimellisia liivejä hihattomien paitojen  ja leveäolkaimisten toppien kanssa, spagettiolkaintoppeja käytän korkeintaan alusvaatteena. En ole vielä koskaan törmännyt hyvänmallisiin olkaimettomiin rintsikoihin vaan kaikki ovat olleet joko liian vähän tukevia tai sitten sellaisia että nostavat rinnat ikäänkuin tarjottimelle. Liivit on yleensä kokoa 70-75D-E, joten sekin vaikeuttaa hyvien löytämistä

Vierailija
22/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Varsinkin tuubitoppien kanssa naurettavan näköistä, vielä naurettavampaa jos on painijanselkätoppi + normirintsikan olkaimet. Come on! Miksi pidät sellaista paitaa jos et omista oikeanlaisia rintsikoita sen kanssa? Tää on mun mielestä paljon pahempi tyylivirhe kuin sukat sandaaleissa. Ja tää on joku suomalaisten mammojen juttu koska ulkomailla tätä karseutta ei onneksi juurikaan näe (paitsi turistirysissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Varsinkin tuubitoppien kanssa naurettavan näköistä, vielä naurettavampaa jos on painijanselkätoppi + normirintsikan olkaimet. Come on! Miksi pidät sellaista paitaa jos et omista oikeanlaisia rintsikoita sen kanssa? Tää on mun mielestä paljon pahempi tyylivirhe kuin sukat sandaaleissa. Ja tää on joku suomalaisten mammojen juttu koska ulkomailla tätä karseutta ei onneksi juurikaan näe (paitsi turistirysissä).

Vierailija
24/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä olkaimettomia toppeja tai liivejä, ja katson aina että olkaimet ovat topin alla (toki välillä voivat vilahtaa mutta noin periaatteessa), esim. painijaselkäisien toppien kanssa käytän niitä muovivipsaakeja joilla tavallisten rintsikoiden olkaimet saa vedettyä piiloon.

Eli tulen jatkossakin käyttämään tavallisia liivejä toppien kanssa.

Vierailija
25/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan voi, sorgen kauheesti

Vierailija
26/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit kun ois noin onnellinen ettei ois oikeita ongelmia vaan tuollaisesta sais ongelman.... ;-(

Vierailija
27/27 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sisäistänyt opin, jonka mukaan hienon naisen alusvaatteet eivät koskaan näy muun vaatetuksen alta. Se ei, kertakaikkiaan, ole tyylikästä, esteettistä, kohteliasta, säädyllistä tai asiallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä