Lue keskustelun säännöt.
Ihan nuija loma. 2 vko vielä pitäisi jaksaa,
06.07.2014 |
sitten pääsee takaisin töihin, jossa jotain järkevää tekemistä. Tympii täällä kerrostalossa ihmetellä, täysillä rannoillakaan en viihdy.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmetyttää kyllä ihmiset jotka lomallaan vaan möllöttää kotona ja valittaa tylsyyttä.