Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin kyläkauppa WT-ihmisten kohtaamispaikka

Vierailija
06.07.2014 |

Viime viikolla siellä käydessäni ahdistuin WT-ihmisten määrästä. Toki on myös ns. normaaleitakin perheitä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika sivistymätön ihminen kun en edes tiedä tarkkaan missä moinen tuurikauppa sijaitsee, ei edes kiinnosta. Mutta sen tiedän että niin stadissa kuin muuallakin maailmassa astuu liikennevälineisiin, siitä jo huomaa mihin suuntaan ollaan menossa. Niin erilaista on porukka jos suuntaan itään metrolla tai länteen bussilla, eron kyllä huomaa, samoin kauppakeskuksissa. Eikä se ole ulkonäkökysymys tai onko lihava vai laiha, ei aina edes vaatetus, se on se käytös josta sivistyneisyyden tai sivistymättömyyden havaitsee.

Vierailija
22/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä loputonta WT-keskustelua. Tuuri on maaseudulla, uskon että enemmistö asiakaskunnasta koostuu kunnassa asuvista ja lähikunnista käyvistä ihmisistä. Mutta onko teidän mielestänne maaseudulla asuva/maanviljelijä automaattisesti wt? Perustelkaa, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:17"]

omaksi ilokseni näitä palstoja selailen. :D 

[/quote]

Miksihän muuten niin usein moni palstailija haluaa ottaa jotenkin etäisyyttä palstaan? Yritetään luoda vaikutelmaa, ettei varsinaisesti palstailla, käydään vain selailemassa tai naureskelemassa tmv.

[/quote]

Niinpä. Ja nää, jotka täällä käy mukamas tutkimuksen/tieteen nimessä... :D

[/quote]

Tuskin kukaan 18-vuotias täällä tosissaan palstaile. On vain huomannut palstan suosion ja jäänyt seuraamaan mm blogijuoruja ja avmammojen juttuja

Vierailija
24/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:20"]

omaksi ilokseni näitä palstoja selailen. :D 

[/quote]

Miksihän muuten niin usein moni palstailija haluaa ottaa jotenkin etäisyyttä palstaan? Yritetään luoda vaikutelmaa, ettei varsinaisesti palstailla, käydään vain selailemassa tai naureskelemassa tmv.

[/quote]

Niinpä. Ja nää, jotka täällä käy mukamas tutkimuksen/tieteen nimessä... :D

[/quote]

Tuskin kukaan 18-vuotias täällä tosissaan palstaile. On vain huomannut palstan suosion ja jäänyt seuraamaan mm blogijuoruja ja avmammojen juttuja

[/quote]

Selitä vielä, miten palstaillaan tosissaan ja miten ei-tosissaan. Mikä on niiden keskeinen ero?

Vierailija
25/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen wt ja ylpeä siitä! Ps. Terveiset Keskisen kyläkaupan onnenviikoilta.

Vierailija
26/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuri ei ole enää edes halpa, mutta siellä näkee monilapsisia junttiperheitä ja maaseudun isäntämiehiä kauhuverkkareissa. Toki myös normaalisti pukeutuneita keskivertokansalaisia. Lasten vaatteet olivat ainakin joitakin vuosia sitten niin glitteriä ettei kelvannut minullekaan (tyyliin iso muovirusetti pikkutytön mekossa ja Fiorella tyyliä). Ilmainen tivoli toi wt-kansaa paljon paikalle mutta nyt sekin on maksullinen.

Vierailija
27/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Olen siis hyvinkin normaali keskisuomalainen tämän kevään ylioppilas, joka huvittuneena koko wt-asiasta päätti katsoa, minkälaista keskustelua otsikko herättäisi. 

Mielestäni tämä wt-höpinä on aivan turhaa, mutta myönnän sortuneeni ajattelemaan Tuurissa käydessäni, että kyseessä on ominainen wt-paikka ja se on oikeastaan hyvin paljon sen syytä, että omaksi ilokseni näitä palstoja selailen. :D 

Enkä myöskään ajattele itse olevani parempi ihminen, vaikka olenkin aatteiltani hyvin oikeistolainen ja siten ajattelen, että jokaisella on mahdollisuus olla menestyksekäs. Sitä paitsi, voihan olla että minustakin tulee aikuisena "wt". Opiskelupaikka kauppakorkeasta jäi tänä vuonna saamatta. 

Onnea ja menestystä pohdintaan siitä, millainen on true suomalaiswt!

[/quote]

Millainen on perhetaustasi?

kysyy kiinnostunut

Vierailija
28/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan hesassa joka toisella miehellä on teksti t-paita näin kesällä ja karseita shortseja sekä samoin joka toisella laajennutta vyötärönseutua. Ja kas crocsejakin vielä löytyy. Muistakaa ottaa myös ne juoponretkut ojista ja puistonpenkeiltä mukaan laskuihin jos ette muutoin niitä takatukkia näe.

Vierailija
29/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Olen siis hyvinkin normaali keskisuomalainen tämän kevään ylioppilas, joka huvittuneena koko wt-asiasta päätti katsoa, minkälaista keskustelua otsikko herättäisi. 

Mielestäni tämä wt-höpinä on aivan turhaa, mutta myönnän sortuneeni ajattelemaan Tuurissa käydessäni, että kyseessä on ominainen wt-paikka ja se on oikeastaan hyvin paljon sen syytä, että omaksi ilokseni näitä palstoja selailen. :D 

Enkä myöskään ajattele itse olevani parempi ihminen, vaikka olenkin aatteiltani hyvin oikeistolainen ja siten ajattelen, että jokaisella on mahdollisuus olla menestyksekäs. Sitä paitsi, voihan olla että minustakin tulee aikuisena "wt". Opiskelupaikka kauppakorkeasta jäi tänä vuonna saamatta. 

[/quote] Et sitten kertonut miten olit pukeutuneena...=(

Vierailija
30/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas, onhan se Tuurin kyläkauppa Suomen junttien pyhäänvaelluspaikka! Olen kerran käynyt paikan päällä ja olihan se aika koomista. Kerran on ollut telkkari päällä kun sieltä tuli ohjelmaa ja myötähäpeä oli suunnaton.

Ei ainakaan Turun keskustassa näe moista sakkia. Miehillä pönäkät vatsat, hihattomat paidat, farkkushortsit + sandaalit ja sukat, ylipainoiset mammat kananpyrstöleikkatujen kaksivärjättyjen hiusten kanssa crocksit jalassa, lapset markettivaatteissa myös ne crocksit jalassa. ONHAN se junttila. Sieltä löytyy ne junttien karkeimmat stereotypiat, ihan niin kuin jostain Pulttibois-sketsistä!!! Jos muuta sanotte, niin itsekin tuohon joukkoon kuulutte.

Vierailija
31/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa muunkin näköisiä ihmisiä? kysyy etelä-pohjalainen

Vierailija
32/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:59"]

No voi herran jestas, onhan se Tuurin kyläkauppa Suomen junttien pyhäänvaelluspaikka! Olen kerran käynyt paikan päällä ja olihan se aika koomista. Kerran on ollut telkkari päällä kun sieltä tuli ohjelmaa ja myötähäpeä oli suunnaton.

Ei ainakaan Turun keskustassa näe moista sakkia. Miehillä pönäkät vatsat, hihattomat paidat, farkkushortsit + sandaalit ja sukat, ylipainoiset mammat kananpyrstöleikkatujen kaksivärjättyjen hiusten kanssa crocksit jalassa, lapset markettivaatteissa myös ne crocksit jalassa. ONHAN se junttila. Sieltä löytyy ne junttien karkeimmat stereotypiat, ihan niin kuin jostain Pulttibois-sketsistä!!! Jos muuta sanotte, niin itsekin tuohon joukkoon kuulutte.

[/quote] Kerrotko, miten itse pukeuduit Tuurissa?

Vierailija
33/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen huutokauppakeisari! Ehtaa juntti wt ohjelmaa. Katsokaa ja nauttikaa!

Vierailija
34/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä crocseissa mättää? Tosi hyvät ja helpot kesäkengät, voi rannalla kävellä vaikka veteen =)

Oletko jotenkin muotitietoinen kun et laita crocseja vaan ne vanhat remmikengät, vai mitä kenkiä nyt pitäisi oikein pitää?

Vierailija
35/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

[/quote]

Itsessään koulutus ei kyllä tee ihmisestä WT:tä. Kyllä se lähtee jo kotioloista.

Vierailija
36/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 16:11"]

Mikä niissä crocseissa mättää? Tosi hyvät ja helpot kesäkengät, voi rannalla kävellä vaikka veteen =)

Oletko jotenkin muotitietoinen kun et laita crocseja vaan ne vanhat remmikengät, vai mitä kenkiä nyt pitäisi oikein pitää?

[/quote]

Juu, Crocsit ovat erinomaiset piha- ja mökkikengät, myös rannalla omiaan. Muualla niitä ei sitten pitäisi näkyäkään. Karmea näky, kun kaupungillakin niitä vastaan tulee aina välillä.

Vierailija
37/62 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa aivan samaa mieltä.

Vierailija
38/62 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkaileeko Klamydia usein Tuurissa?

Veikkaan, että suosiota riittäisi siellä.

Vierailija
39/62 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tääkin ketju... Ihmisistä puhutaan kun eläintarhan eläimistä. Menkää katsomaan ja nauramaan junteille.

Vierailija
40/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

[/quote]

Ei tämä nyt mikään virallinen ylioppilasaine tai kokoomuksen vaalipuhe ole :)