Escitalopram Actavis - onko "normaaleja" sivuoireita nämä?
Nukahtelen minne sattuu, en herää herätyskelloon, roikun pää pöntössä koko ajan, mitään en voi oikein syödä tai jos syön niin oksennan. Silmät ei tosiaan pysy auki ollenkaan, jalat on levottomat ja sydän hakkaa aivan hulluna. Nyt syönyt 10 päivää, helpottaako vai pitäiskö lopettaa syönti? Oon ihan sekopäiseksi muuttunut. :(
Kommentit (8)
Ei kyllä kuulosta hyvältä jos sulla menee koko lomakin vain ykäillessä. Nimenomaan tarvitsisit sitä laadukasta loma-aikaa...
Jos nyt päätät jättää Escitalopramin sikseen, niin sellainen luontaisvalmiste kuin Hyperiforce Nova tuntui mulle toimivan tehokkaammin kuin tuo Escitalopram. Tosin jos olet herkempi niin voi olla turhan tuhtia sulle sekin.
Koklaa 5mg annosta? Koska jos se on sulle noin tehokasta, niin saatat pärjätä vähemmälläkin.
Mulla särkipää ja väsytti, mutta ei kyllä mitään noin pahaa ollut
mulla oli jatkuva päänsärky,ruokahalu meni ja oksetti,mutten kuitenkaan oksentanut kertaakaan. annostus oli 5 mg
Aloita pienemmällä annostuksella ja nosta vasta kun oireet ovat hävinneet/helpottuneet
Mua väsytti ja kuvotti mutta ei missään nimessä tuossa määrin. Jos en olisi tiennyt syöväni noita pillereitä, en olisi välttämättä huomioinut sivuoireitakaan.
Annostus oli mulla 10 mg suurimmillaan, sulla taitaa olla enemmän?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:28"]
Mua väsytti ja kuvotti mutta ei missään nimessä tuossa määrin. Jos en olisi tiennyt syöväni noita pillereitä, en olisi välttämättä huomioinut sivuoireitakaan.
Annostus oli mulla 10 mg suurimmillaan, sulla taitaa olla enemmän?
[/quote]
Mullakin on vielä 10mg. Mietin vaan just sitä, että en viittis lopettaa jos helpottaa ajan kanssa, mutten tiedä missä menee sitten raja munkaan sietokyvyllä. Onneks olen lomalla. Kyllä noi sulla vähän lievemmiltä kieltämättä kuulostaa :/ Mä oon laihtunutkin jo monta kiloa.
Ap
Samaa määräsivät mullekkin mutta kokeilin hyperiforce novaa ja kylläpä muuten toimii!