"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Oletteko keksineet, että miten tämän voi kiertää silloin, kun ei mikroskoopillakaan löydä mitään kiellettyä viestistään?
Kommentit (12)
K i r j o i t t a k a a t ä l l e e n e r i k s e e n n i i n m e n e e l ä p i
Sana kerrallaan, ja kielletystä sanasta napsahtaa tosiaan jäähyä. Sama korjattu viesti ei julkaista ketjuun, mutta esim. uuden aloituksen voi tehdä täsmälleen samalla korjatulla viestillä.
Logiikka 0.
Huomasin että kuvapalveluihin (esim. Imgur) ei enää voi linkata, menee sensuuriin automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että jos ensin kirjoitat jonkun kielletyn sanan niin edes korjaamalla sitä aiempaa viestiä ei pääse eteenpäin. Eli siinä on joku tuplaesto että jos on kerran kirjoittanut kielletyn sanan niin sen muokkaus uudestaan ei auta.
Minusta alkoi äsken tuntua, että jotkut keskustelut menevät vain yhtäkkiä lukkoon. Keskusteluun johon yritin osallistua ei tullut yhtään uusia viestejä enää. Kokeilin eri VPN-servereitä, mutta silti olin jostain syystä estetty osallistumasta keskusteluun.
Jos pyytää eri tarkistusnumeron korjauksen jälkeen, voi mennä viesti läpi, mutta jos tarkistusnumero pysyy samana ei mene ikinä läpi.
Aivan perseestä palsta, kaikki vähänkin milenkiintoinen poistuu, ketjuista varmasti 90% poistetaan.
Ei yhtään mitään logiikkaa ole moderoinnissa. Ja tuo "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" on vieläpä silkkaa p askaa, koska kommenttia ei ikinä julkaista. Monta pitkähköä, hyvää, täysin asiallista viestiä hävinnyt bittiavaruuteen, kun joku tziljoonasta kielletystä sanasta on lipsahtanut sekaan - ja siis kyse ei yleensä ole edes mistään sen erikoisemmasta sanasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Aivan perseestä palsta, kaikki vähänkin milenkiintoinen poistuu, ketjuista varmasti 90% poistetaan.
Iltaa kohti saisikin poistua, poistaa 90%.
Odotan rekisteytymis pakkoa.
Itse oletan että joku pelle on tehnyt ilmiannon aiemmasta "asiattomasta" viestistä ja ip-osoite on estetty ja siitä selviää vaihtamalla ip-osoitteen ja kirjoittamalla saman viestin täsmälleen samoilla sanoilla, niin menee läoi, tai ehkä nollaamalla selaimen asetukset
Mielestäni keskustelen rauhallisesti ja yleensä on takataskussa perustelu esittämilleni asioille, jos perusteista tulee kiistaa, mutta usein olen eri mieltä kuin ketjun konsensus.
Masked Singer ketjussa ei saanut jossain vaiheessa esittää väitettä että Mikko Leppilampi on Pakkanen ja banni varmaankin tuli "jankkaamisesta", vaikka vain useisiin "haista sinä paska" viesteihin yritin vastata kertoen perustelut - "haista paska viestejä" sai kyllä laittaa kymmeniä ja ei näköjään ylläpitoa haitannut
.... Ja turha siihen viestiin "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" on odottaa jatkoa - viestiäsi ei kuitenkaan koskaan hyväksytä, tuon kommentin jälkeen viestisi on kadonnut kuin pieru saharaan ja sitä ei koskaan enää kuulla
En osaa muuta sanoa kuin, että pienimunaisen toimituksen tulosta on tuollainen, että asiallista viestiä ei päästetä läpi.
Sama koskee näiden firmojen nettikommentointia. Jos yrität kehua jotakuta ihmistä, kommentti ei mene läpi. Jos yrität korjata asiavirheen uutisessa, ei mene läpi
Usein vain negatiivinen viesti pääsee läpi seulan. Hyvää tässä on se, että tajuaa, kuinka säälittäviä mediatalot ovat lukijoidensa manipulointiyrityksissään 😛
Olen huomannut että jos ensin kirjoitat jonkun kielletyn sanan niin edes korjaamalla sitä aiempaa viestiä ei pääse eteenpäin. Eli siinä on joku tuplaesto että jos on kerran kirjoittanut kielletyn sanan niin sen muokkaus uudestaan ei auta.