Kannattaako au pairiksi lähtevälle hankkia ehkäisy?
Aloittaa esimerkiksi pillerit varmuuden vuoksi, miettii äiti.
Kommentit (32)
Sikäli hyvä ehkäisy, ettei tule sieltä takaisin maha pystyssä. Työkaverin tytär tuli. Pillerit matkaan ja takaraivoon tieto ettei ne suojaa taudeilta.
Voihan sitä kysäistä onko ajatellut hankkia ja mainita sen että täällä ois helpompi ottaa mukaan. Jos ei seksistä suoraan halua keskustella niin voi myös mainita vaikka kuulautisten siirrosta yms. Jos ulkomailla tulee lomia perheen kanssa ja haluaa siirtää. Älä sitten tuo tämän jälkeen asiaa esille jos nuori vastaa että hoitaa asian tai ei tarvitse
Kyllä kannattaa, katso vaikka tästä
Ei ole sun tehtäväsi. Älä edes ota asiaa puheeksi, jos et halua riitaa aikaiseksi.
Kumit kouraan ja juttelua asiasta. Pillereillä ei tauteja estetä.
Au pairiksi pääsee vissiin yli 18v:t vasta joten tuon ikäisen pitäisi itse osata huolehtia ehkäisystä.
:-D :-D Miten tuollainen juolahti mieleen?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:30"]
Minkä ikäinen?
[/quote] Ihan täysi-ikäinen, mutta varmuuden vuoksi. Onkohan se todennäköistä että se jonkun heilan löytää?
No, riippuu varmaan ihan tyttärestäsi?! Suurin osa tais kyllä seurustella paikallisten poikien kanssa, kun itse olin au pairina. Ja toiset jäivät sinne sen vuoksi au pair-ajan jälkeenkin.
Eikos au pairiksi lahteva ole jo sen verran jarkeva etta osaa hoitaa itse tuollaiset asiat. Jos ei ole ei kylla kannata paastaa maailmalle.
Jos "lapsesi" ei ole kovin vaikeasti kehitysvammainen, hän pystyy varmaan huolehtimaan ehkäisystä itsekin.
Kannattaa ellet halua tulla mummuksi . Kaiken varalta. Nimimerkillä kokemus puhuu
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:33"]
Eikos au pairiksi lahteva ole jo sen verran jarkeva etta osaa hoitaa itse tuollaiset asiat. Jos ei ole ei kylla kannata paastaa maailmalle.
[/quote] Tietysti osaa, mutta asia on huomattavasti helpompaa (ja varmasti halvempaa) hoitaa jo kotimaasta käsin. Eli kannattaisikohan se ottaa puheeksi? ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:43"]
[/quote] Tietysti osaa, mutta asia on huomattavasti helpompaa (ja varmasti halvempaa) hoitaa jo kotimaasta käsin. Eli kannattaisikohan se ottaa puheeksi? ap
[/quote]
Mistä tiedät ettei hänellä ole jo pillereitä käytössä? Ja miksi oletat, etti hän ole ajatellut hoitaa tätä(kin) asiaa ennen kuin lähtee? Mistä muusta huolehdit hänen puolestaan?
Hei kamoon, kyse on täysi-ikäisestä, joka kyllä huolehtii itse ehkäisystään, jos on huolehtiakseen. Voit kyllä mainita, että jos tyttö on harkinnut pillerien hankintaa, ne saa kotimaasta helpommin. Mutta älä tuputa tai utele.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:43"]
[/quote]18 vuotias on täysi-ikäinen. huh, päästää maailmalle.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:30"]
Minkä ikäinen?
[/quote] Ihan täysi-ikäinen, mutta varmuuden vuoksi. Onkohan se todennäköistä että se jonkun heilan löytää?
[/quote]nuori löytää helposti
up