Voitaisko naapurusten kesken järjestää akan ja ukon vaihtoviikkoja
Kommentit (9)
Onhan sitä parinvaihtoa ihan julkisestikin tarjolla. Ei välttämättä naapurustossa, mutta netistä taatusti löytyy.
Jos naapurustosta löytyy parinvaihdosta kiinnostuneita.
Mulla ei ole yhtään sellaista naapurimiestä joiden luo olisin valmis menemään pyykkäämään ja leipomaan viikoksi.
Asun omakotialueella ja oma mieheni on aivan eri tasoa kuin nämä naapureiden sedät.
Naapuri on 10 vuotta nuorempi ja tienaa puolet vähemmän kuin puolisoni.
Ei kiitos. Enkä usko, että hänkään minua katselee sillä silmällä. Olen hänelle liian vanha ja koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Enkä usko, että hänkään minua katselee sillä silmällä. Olen hänelle liian vanha ja koulutettu.
Kunnon kyylämummo, kun naapurin palkkatiedotkin urkittu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä urkkimista naapurin tuloissa on, jos se naapuri on vaikka puolison yrityksessä töissä?
En koskisi yhteenkään naapuruston mieheen pitkällä tikullakaan. Naapuruston naisille tämä varmasti sopisi 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä urkkimista naapurin tuloissa on, jos se naapuri on vaikka puolison yrityksessä töissä?
No olethan sinä ne sittenkin urkkinut. En minä ainakaan tiedä paljonko mieheni työntekijät tienaavat. Ei ole tapana urkkia kenenkään palkkatietoja eikä puolison firman asiat kuulu minulle pätkääkään.
Mene suviseuroihin.