Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu ilkeäksi humalassa

Vierailija
03.07.2021 |

Onko muilla samaa? Selvänä on normaali itsensä, humalassa todella ilkeä. Ota nyt sitten selvää, onko humalassa sanotut asiat niitä mitä ei selvänä halua/uskalla sanoa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvase lärviin ja sanot sitten aamulla että putosit sängystä.

Vierailija
2/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vaivaa mieltäsi sillä, mikä totuusarvo on noilla miehen ilkeillä kännipuheilla. Ainoa millä on väliä on sillä, että jätät tuollaisen luuserimiehen jolla on selvästi alkoholiongelma. Jos kännissä muuttuu ilkeäksi ja pahantahtoiseksi, silloin ei pidä juoda humalaan tai välttämättä edes ollenkaan. Piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tollanen. Kännissä ilkeä ja uskon, että kännissä sano asiat mitä selvänä ei ikinä sanoisi. Aamulla aina anteeksi anteeksi blaa blaa . Lopulta riitti sen ilkeily. Nykyinen mies on taas sellanen, että ei muutu yhtään, kun on juonu. Olen monesti ollut ihmeissäni, kun hän on humalassa enkä edes tajua, että on juonut.

Vierailija
4/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet juopon kanssa, varsinkin ilkeän juopon? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
5/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan vaivaa mieltäsi sillä, mikä totuusarvo on noilla miehen ilkeillä kännipuheilla. Ainoa millä on väliä on sillä, että jätät tuollaisen luuserimiehen jolla on selvästi alkoholiongelma. Jos kännissä muuttuu ilkeäksi ja pahantahtoiseksi, silloin ei pidä juoda humalaan tai välttämättä edes ollenkaan. Piste. 

Näinpä. Ja sitä paitsi, olisiko muka yhtään parempi, että hän ei tarkoita mitä sanoo, kunhan vaan muuten vittumaisuuttaan haluaa huvikseen loukata?

Joo, ei näiden kanssa tarvi elämäänsä pilata.

Vierailija
6/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas niin päin että ex-nainen muuttui aina ilkeäksi kun olin humalassa. Kiertoonhan sellainen piti laittaa. Muilla samaa?

Vierailija
7/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalajuominen kertoo Aina ongelmasta.

Vierailija
8/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo humalassa sen minkä selvinpäin pystyy pitämään sisällään. Siitä on ihan tutkimuskin että näin on. Ihminen muuttuu humalassa aidoksi itsekseen.

Vierailija
9/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilkeys muka jotenkin hyväksyttävämpää jos ilkeilijä on humalassa? Eikö siinä ole vielä suurempi ongelma, humalajuominen JA ilkeys?

Vierailija
10/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan huomattavalla osalla suomalaisia on geeni joka muuttaa heidät aggressiiviseksi, kun juo alkoholia. Täällä kyseinen geeni huomattavasti yleisempi kuin missään muualla.

Vierailija
11/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tuhoaa aivosoluja.

Vierailija
12/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina tuo esille todellisen luonteen

13/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa olevan yleistä. Usein on vielä niin, että ihminen, joka on humalassa ikävä, itse luulee olevansa humalassa rento ja hauska.

Lähtökohtaisesti en usko sen olevan ihan niin, että humalassa on rehellisempi, koska humala vääristää ajattelua, havaintoja, tulkintoja, asioiden ymmärtämistä, tekee tunne-elämän suhteettomaksi sekä heikentää ilmaisukykyä.

En kyllä itse jaksaisi humalaista seuraa, varsinkaan jos se on ilkeää.

Vierailija
14/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan huomattavalla osalla suomalaisia on geeni joka muuttaa heidät aggressiiviseksi, kun juo alkoholia. Täällä kyseinen geeni huomattavasti yleisempi kuin missään muualla.

Lisäksi taisi olla vain miehillä.

Samaa mieltä kuin joku jo aiemmin. Jos humalassa ilkeilee, niin sitten pitää juomista rajoittaa.

Vierailija
15/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lopeta alkoholinkäyttöä sano moro ja näkemiin.

Vierailija
16/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta tuollainen geeni, suomalaisten juomatavat sen agressiivisuuden aiheuttaa kun ei syödä lipitellessä ja verensokerit laskee.

Vierailija
17/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi taisi olla vain miehillä.

Samaa mieltä kuin joku jo aiemmin. Jos humalassa ilkeilee, niin sitten pitää juomista rajoittaa.

Ja pah. Ne ei vain selvinpäin puhu ja nielee raivonsa. Ihan tosielämän esimerkkinä ex. Se oli humalassa ihan leppoisa veikko. Eron jälkeen sitten oli suhteessa totaali sekopää narsistin kanssa vuosia. Nieli kaiken paskan hiljaa tosi pitkään. Sen humalakäytös muuttui todella agressiiviseksi ja itsetuhoiseksi. Ja SILTIKÄÄN minulle ei ikinä pahaa sanaa sanonut, mutta silloinen vaimo sai kyllä kuulla raivoamista.

Vierailija
18/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilkeys muka jotenkin hyväksyttävämpää jos ilkeilijä on humalassa? Eikö siinä ole vielä suurempi ongelma, humalajuominen JA ilkeys?

Ei ole hyväksytävää ilkeily oli humalassa tai selvänä.sinä päätät itse siedätkö sitä vai et? Jos et siedä teet elämäsi parhaiman päätöksen:Näytä ovea ja sano hyvästi.Itse siedin 13 vuotta vuotta virpahepo olohuoneessa viikon loput.Peitelin salilin uskoin muutos.Alkoholisti ei muutu,tuhanet tyhjät lupaukset selvänä ja taas sama alkaa.Kieltää itse ongelman ja ei hae apua.Tilanne vain pahenee vuosien saatossa.Alkaa käymään jurissa päälle ja pölli rahasi ymm.Koettu kaikki.Erosta huolimatta joi,joi  lisää,lisää,löysi saman oloisen naisen.Joten vakka kantensa löysi.Mutta on nyt nurmen alla,iki unessa.Ainakin hänellä on rauha ikuinen.

Vierailija
19/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja humalaisten suusta kuullaan niitä totuuksia...

Vierailija
20/50 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen muuttu humalassa hirveäksi noidaksi joka vain huutaa ja haukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän