Seksi ällöttää, hävettää ja nolottaa.
Onko muita? Olen juuri ensimmäisessä parisuhteessani, ja en tajua kun toinen vonkaa seksiä jatkuvasti. Eihän se ole mitään muuta kuin rumat(!) alastomat vartalot hinkaa toisiaan, kamalaa ryskytystä, ja sitten mies parkaisee ja se siinä. Hyi helvetti. En tajua, miksi ihmiset vouhkaavat seksistä ja kuinka hienoa se on. Neitsyet, pysykää neitsyinä, seksi ihan kamalaa ja ällöttävää. Ihmisen likaisimmat ruumiinosat hinkkaa toisiaan, ja naisen kuuluisi ihmeä miehen elintä, hyi! Olen niin pettynyt kaikkeen, ja kamalinta on, että toinen vonkaa.
Kommentit (189)
Mun on kyllä masturboidessakin kuviteltava yhdyntä, että pystyy kunnolla nauttimaan. Näin ne on erilaisia seksimieltymykset. :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:44"]
Aivan huikea keskustelu! Onneksi olen itse lesbo niin ei tarvitse miettiä kuuluisiko minun nauttia yhdynnästä vai ei ollakseni muiden mielestä "normaali"
[/quote]normaalit naiset tykkää enemmän klitoriksen hyväilystä, sanoi täällä joku mitä tahansa
[/quote] Enemmistö varmasti, koska ei nauti yhdynnästä. Itselle ei taas edes kelpaa pikkutyttöjen klittaorkut enää...
[/quote] Klitorisorgasmit ovat intensiivisempiä. Ja sen "emätinorgasminkin" saa paljon helpommin sormettamalla, joten senkin asian kannalta yhdyntä on aika yhdentekevää
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:38"]Sulla on vaan paska rakastelija. Hommaa parempi mies, tuo ei selvästi osaa mitään.[/quote] Onko se vittu nyt niin vaikea tajuta että KAIKKI EI YHDYNNÄSTÄ TYKKÄÄ. Se on kiva lisä, mutta ei nautinnollista
[/quote]
Mutta kun se ei ole mikään lisä, vaan se päätarkoitus.
Asuuko tuo ulvoja jossain hevon kuusessa vai onko se oikeasti mies, jonka perversio on ulvovat naiset.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:38"]Sulla on vaan paska rakastelija. Hommaa parempi mies, tuo ei selvästi osaa mitään.[/quote] Onko se vittu nyt niin vaikea tajuta että KAIKKI EI YHDYNNÄSTÄ TYKKÄÄ. Se on kiva lisä, mutta ei nautinnollista
[/quote]
[/quote] Miehille se on päätarkoitus, naisille ei. Ellein kyse ole lastenhankinnasta
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:37"]
Asuuko tuo ulvoja jossain hevon kuusessa vai onko se oikeasti mies, jonka perversio on ulvovat naiset.
[/quote] No huomaahan tuosta että tuo "ulvoja" on mies. Ei kukaan nainen noin kirjoittaisi. Ei ainakaan kukaan normaali
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:42"]
Uskallan väittää, että seksin aikana JOKAINEN pystyy olemaan hiljaa jos vain niin oikeasti haluaa (tai on pakko). Mutta ilmeisesti täällä on yksi poikkeus.
[/quote]
No mä en pysty. Miten voit mun puolesta väittää yhtään mitään??
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:31"]Saatat olla aseksuaali. Niitäkin on.
[/quote]
Saatat?
[/quote]
Voi olla lesbokin.
[/quote]
ap:n kertomukset luettua voi vain päätellä, että kyseessä huono rakastaja.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:46"]
Uskallan väittää, että seksin aikana JOKAINEN pystyy olemaan hiljaa jos vain niin oikeasti haluaa (tai on pakko). Mutta ilmeisesti täällä on yksi poikkeus.
[/quote]
[/quote] Mä en vaan ymmärrä, miten niin ei muka PYSTY?
Aivan huikea keskustelu! Onneksi olen itse lesbo niin ei tarvitse miettiä kuuluisiko minun nauttia yhdynnästä vai ei ollakseni muiden mielestä "normaali"
[/quote]normaalit naiset tykkää enemmän klitoriksen hyväilystä, sanoi täällä joku mitä tahansa
[/quote]
huoh, ei todellakaan. normaalit tykkäävät yhdynnästä. yhdyntä on sitä luonnollista seksiä... ei suuseksi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:48"]
Mun on kyllä masturboidessakin kuviteltava yhdyntä, että pystyy kunnolla nauttimaan. Näin ne on erilaisia seksimieltymykset. :)
[/quote]
Sama juttu! Samoin masturboidessa aina työnnän emättimeen jotain, en ikinä masturboi vain klittaa hyväilemällä. Joskus en edes koske klitorikseen masturboinnin aikana.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:57"]
[/quote] Enemmistö varmasti, koska ei nauti yhdynnästä. Itselle ei taas edes kelpaa pikkutyttöjen klittaorkut enää...
[/quote] Klitorisorgasmit ovat intensiivisempiä. Ja sen "emätinorgasminkin" saa paljon helpommin sormettamalla, joten senkin asian kannalta yhdyntä on aika yhdentekevää
[/quote]
Ei todellakaan saa. Sormi ei yllä tarpeeksi syvälle.
[/quote]
En, vaan keskisuuressa kaupungissa. :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:46"]
[/quote]
[/quote] Mä en vaan ymmärrä, miten niin ei muka PYSTY?
[/quote]
Nautinto menee aivan yli, mulla menee ihan kontrolli kokonaan pois. En pysty hallitsemaan itseäni enkä kehoni liikkeitä. Aika pysähtyy ja mieli on tyhjä kaikesta muusta paitsi nautinnosta.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote] Miehille se on päätarkoitus, naisille ei. Ellein kyse ole lastenhankinnasta
[/quote]
Se on molemmille päätarkoitus. Emätin on naisen seksuaalielin. Itse en koskettele klittaa masturboidessa tai yhdynnän aikana. Orgasmi tulee helpoiten muuten.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:44"]
[/quote] No huomaahan tuosta että tuo "ulvoja" on mies. Ei kukaan nainen noin kirjoittaisi. Ei ainakaan kukaan normaali
[/quote]
Miksi teitä ärsyttää noin paljon että nainen tykkää seksistä eikä häpeile kertoa siitä? Miksi on vaikea uskoa että joillekin naisille se yhdyntä on tajunnan räjäyttävä kokemus? Pitääkö kaikkien nauttia suuseksistä ja tulla sillä tavoin?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:11"]
[/quote]
huoh, ei todellakaan. normaalit tykkäävät yhdynnästä. yhdyntä on sitä luonnollista seksiä... ei suuseksi.
[/quote] Niin, pimeässä peiton alla kerran kuukaudessa. Tuli sinunkin ajatusmaailma selväksi, ihmettelinkin miten niin kovasti ylistit yhdyntää. Vai ei suuseksi ole luonnollista.. :DD Hah. En tunne ketään naista joka saisi enemmän nautintoa yhdynnästä kuin suuseksistä
Siis miksi nää jotka saa vain suuseksitä, luulevat että kaikki naiset ovat alapäästä turtia? Itselle yhdyntä on nimenomaan se päätarkoitus ja niin on monelle muullekin naiselle. Emätin on tarkoitettu nussimista varten, ei se mikään koriste ole.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote]
Se on molemmille päätarkoitus. Emätin on naisen seksuaalielin. Itse en koskettele klittaa masturboidessa tai yhdynnän aikana. Orgasmi tulee helpoiten muuten.
[/quote] Siinä tapauksessa olet poikkeus. Emätin kun ei ole se naisen eniten nautintoa tuottava elin. Se on klitoris
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:46"]
[/quote] Kai meitä ainakin kolme on...
[/quote] Selvä vähemmistö
[/quote] Niin, se on todella sääli.