Mies alasti kylässä
Mun kaverin mies on 36-vuotias. Muutaman kerran on käynyt niin, että hän on tulut kylään hame päällä ilman alushousuja (kesällä). Miten tällaisesta voi sanoa kauniisti, niin ettei mies loukkaannu, ettei meille tarvitse tulla ilman asianmukaisia vaatteita. Ei minunkaan mies istu alasti sohvalla, saati sitten muiden miehet!!!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hame päällä?
Varatkaa ensi kerralla kalsarit tälle miehelle, tarjoatte ihan talon puolesta.
Niin kun hän on rajaton eikä tunnusta mitään sukupuolta. Mutta kilkkeet kyllä vilkkuu ahkerasti, rspsuttelee niitä.
hmmm-hmmm... trallallaa... ooooops miten pikkutuhmaa.... 😉😉
Sen kun sanot, että menepä nyt kotiin vaihtamaan kunnon vaatteet ja tule sitten takaisin. Jos siitä suuttuu, niin omapa on häpeänsä.
janne♡ari kirjoitti:
hmmm-hmmm... trallallaa... ooooops miten pikkutuhmaa.... 😉😉
Hihhiiihhhihih pikkutuhmaa kihhhihiihhih ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hame päällä?
Niin kun hän on rajaton eikä tunnusta mitään sukupuolta. Mutta kilkkeet kyllä vilkkuu ahkerasti, rspsuttelee niitä.
No selität sille, että hame on naisten vaate, sulla näkyy munat, joten olet mies ja tarvit housut jalkaan.
Näille "rajattomille" pitää muiden asettaa rajat, koska eivät itse siihen kykene.
Pyydä häntä näyttämään vielä paremmin, ja että tuollainen vilauttelu on vain kiusaamista. Pyydä miestäsikin katselemaan tarkemmin. Voitte arvioida pituuden, paksuuden, onko suora vai käyrä, ja miltä tuntuisi suussa, pildessä ja anuksessa.
En minäkään alushousuja hameen alla pidä näillä helteilllä, mutta ei mulla sieltä mikään vilkukaan. Tuo pojalle pefletti, jos hirvittää pyllybakteerien leviäminen.
Pyllyhiki jättää ikävän jäljen kulmasohvaan, haisookin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hame päällä?
No selität sille, että hame on naisten vaate, sulla näkyy munat, joten olet mies ja tarvit housut jalkaan.
Näille "rajattomille" pitää muiden asettaa rajat, koska eivät itse siihen kykene.
Tämä. Hame on naisten ja housut miehen vaate.
Miehille asetetaan niin tiukat normit.
Naisella on helppoa. Saa olla vapaammin.
Ymmärtäisin jos tu ssu tuhmasti vilkkuisi.
Hame päällä?