Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny Harlin yli-imelät rakkauslässytykset vaimonsa instassa

Vierailija
03.07.2021 |

Ymmärtäisi joskus, vaikka hääpäivänä tms. Mutta JOKA kuvaan, jonka Johanna Harlin laittaa omaan instaansa niin Renny pappa kiidättää sinne kirjoittamaan jotain ällön ylimakeaa ja siirappista romanttista höttöä. Joo, ymmärrän, että rakastunut ja pää sekaisin, kun nuori fitness-kaunotar, mutta jotain rajaa.. aiheuttaa jo kiusallista tunnetta ja myötähäpeää tämän papparaisen imelät vuodatukset joka kuvaan. Kirjoittelee, kuin joku teinityttö sydämiä tuhat joka kommentissa. En kyllä tykkäisi jos mies olisi tuollainen.

Kommentit (1104)

Vierailija
1021/1104 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Salma Hayek, jonka Renny kaatoi, jotenkin arka paikka?

Rennylle tuskin on arka paikka, sillä Salma on yksi upeimmista seksisymboleista aikanaan.

Vierailija
1022/1104 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennylle tuskin on arka paikka, sillä Salma on yksi upeimmista seksisymboleista aikanaan.

Tätä olen itsekin ihmetellyt.

Ei pidä historiaa kankeloida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1104 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu sillo ku reni häntä jyysti. Tässä ketjussako sinä nyt hekumoit hayekillas😂😂😂

Vierailija
1024/1104 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu sillo ku reni häntä jyysti. Tässä ketjussako sinä nyt hekumoit hayekillas😂😂😂

Siis sanoit että ei ollut silloin?

Tä?

Salma nuorena oli seksikkäämpi kuin mitä hän oli 40-vuotiaana, vaikka ei ollut kuuluisa.

Ei se seksikkyys lisäänny julkisuuden myötä.

Hollywood pääsi pumppaamaan Salmaa monta kertaa kun Salma oli nuori.

Vierailija
1025/1104 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä pariskunta tekee koiralla. Sehän on perheenjäsen eikä mikään status symboli. Koska heillä on aikaa koiralleen. Ei näytä koskaan olevan.

Onko täydellinen perhe sitä, että siihen kuuluu koira ja lapsi kunnes yllättäin koira onkin tiellä, halutaan luopua siitä ajan puutteen takia.

Vierailija
1026/1104 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö ryppynaama. En koskis kepilläkään!

Vierailija
1027/1104 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny Harlin on lovely man ja todellinen UrosKotka joka liitää Hollywoodista maailmalle.

Vierailija
1028/1104 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överimakeilua ja telkkarissa itkee joka asiasta. Kun vauva syntyy, Johanna saa pian tarpeekseen ylitunteellisesta itkupilli-mieslapsesta. Mutta pitihän tämäkin kokea ja kuuluisan leffaohjaajan kanssa muksu tehdä.

Vierailija
1029/1104 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennylle kyl kuppi maistuu. Sarjan eka tuokkari katsottu... Saas nähä millasta lässytystä kakkosesta löytyy... Editoijalla ollu varmaa ohje "pelkkää rakkauslöpinää vaan!! ".

Hälytyskellot kilkattaa.

Vierailija
1030/1104 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny Harlin on lovely man ja todellinen UrosKotka joka liitää Hollywoodista maailmalle.

Suksi hel vett iin uroskotka höpinöittesi kanssa!

Vierailija
1031/1104 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä toi Johanna on noin lapsenomaisen innoissaan kaikesta?! En käsitä että aikuinen ihminen kommentoi kaikkeen; "siis miten ihana auringonlasku, en kestä mä kuolen!" "Mä kuolen toi on niin ihana!" "Tosi upeeta, mä kuolen! En kestä, en kestä!"

Mä en kans kestä! Siis mä en kestä kattoo tätä ohjelmaa ja kuunnella noita kahta. Mä kuolen!

Vierailija
1032/1104 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä toi Johanna on noin lapsenomaisen innoissaan kaikesta?! En käsitä että aikuinen ihminen kommentoi kaikkeen; "siis miten ihana auringonlasku, en kestä mä kuolen!" "Mä kuolen toi on niin ihana!" "Tosi upeeta, mä kuolen! En kestä, en kestä!"

Mä en kans kestä! Siis mä en kestä kattoo tätä ohjelmaa ja kuunnella noita kahta. Mä kuolen!

On taito osata nauttia pienistäkin asioista!

Mutta kuinkahan käy kun Renny ei olekaan enää ykköshuomionkohde. Hakeeko huomiota toisaalta.

Vierailija
1033/1104 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan syntymän jälkeen suhteen dynamiikka muuttuu kun Renny ei olekaan enää suhteen vauva vaan joutuu kilpailemaan Johannan huomiosta. Ja luonnollisesti äidin kaikki huomio menee vastasyntyneeseen. Renny joutuu hakemaan huomiota muualta jos sitä haluaa:/

Vierailija
1034/1104 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta johanna lähtee miljuunat stringien narujen välissä ja renny jää taas yksin ja bylsii assariaan

Vierailija
1035/1104 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo iltapäivälehtien nettiuutisia ei voi olla törmäämättä tohon rupiseen äijään ja hänen nuoreen kauniiseen vaimoonsa. Harvoin mua kukaan niin ällöttää kuin R.H. Rupeis mieheks - olis jo korkea aika.

Vierailija
1036/1104 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä piirre miehessä, jos osaa näyttää tunteensa, toi renny vaan vetää jotenkin tosi överiksi sen jatkuvan itkun. Mä aloin epäillä, että taitaa olla krapulassa usein, siihen sopisi hyvin tollanen käyttäytyminen.

Vierailija
1037/1104 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri tuollainen innostuva persoona :) Mitä se on sinulta pois?

Vierailija
1038/1104 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä juba on ihan pihalla kun pääsi piireihin.

yrittänyt jatkuvasti muita julkisuudenhenkilöitä esim cheekkiä jne.

nyt jubaa onnisti kun sai vanhan äijän käppyrän.

meni sen vuoksi helsinkiin koekuvauksiin kun tiesi rennyn olevan vapaa ja sanoi iskevänsä rennyn.

muovibeibi mikä bimbo.

Vierailija
1039/1104 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset mammat taas vauhdissa. Alfa Renny panee nuoria naisia ja naiset saa hienoja laukkuja yms. Se on nykypäivää.

Jaa, mistähän olisin kateellinen kun en halua panna naisia enkä välitä laukuista.

Vierailija
1040/1104 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli flashback omaan nuoruuteen (noin v. 2005), kun olin erään tunnetun ravintoloitsijan juottolassa tanssimassa. Ravintoloitsija istui keskellä tanssilattiaa, sohvalla, ja katseli kun pimut tanssii. Olin jotenkin otettu, kun se katsoi muakin. Mukaan en ois lähtenyt isäni ikäisen miehen matkaan, mutta siis aattelin et "vau, toi omistaa tän paikan ja nyt se kattoo mua". 

Nyt aikuisena mietin ton tilanteen hieman eri tavoin.