Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny Harlin yli-imelät rakkauslässytykset vaimonsa instassa

Vierailija
03.07.2021 |

Ymmärtäisi joskus, vaikka hääpäivänä tms. Mutta JOKA kuvaan, jonka Johanna Harlin laittaa omaan instaansa niin Renny pappa kiidättää sinne kirjoittamaan jotain ällön ylimakeaa ja siirappista romanttista höttöä. Joo, ymmärrän, että rakastunut ja pää sekaisin, kun nuori fitness-kaunotar, mutta jotain rajaa.. aiheuttaa jo kiusallista tunnetta ja myötähäpeää tämän papparaisen imelät vuodatukset joka kuvaan. Kirjoittelee, kuin joku teinityttö sydämiä tuhat joka kommentissa. En kyllä tykkäisi jos mies olisi tuollainen.

Kommentit (1104)

Vierailija
781/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Johanna "actress" Harlin ei päässytkään näyttelemään. :(

Vierailija
782/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä, Renny ei ole kommentoinut ollenkaan viimeisintä Johannan kuvaa, tuota synttärikuvaa. Mutta Johanna yrittänyt laittaa jotain siirappia kommenttia Rennyn viimeisimpään kuvaan.

Huolestuttavaa. Toivottavasti ei ole ryppyjä rakkaudessa. Johanna-parka on niin alisteisessa asemassa. Ja vielä avioehto. On liian isot riskit menettää kaiken. Onneksi hänellä on kasvatustieteiden maisterin koulutus ja kielitaitoa, joiden avulla työllistynee eron sattuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että millasen kuvan J:n äiti on valinnut synttärionnitteluun 😂

Vierailija
784/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karoliinakin sokaistui Harjolasta niin, että rikkoi avioliittonsa! Koiviston naiset ovat kyllä niin tuulella käyviä…

Täähän oli Rennyn kanssa veneilemässä muutamaa viikkoa aiemmin, kun tuli ilmoitus että uusi elämän nainen on löytynyt. Sitten palasi häntä koipien välissä miehensä luo. Nyt on Karoliinalla jo uusi ero takana, ja seuraava hunksi kainalossa.

Naurettavan rajusti filtteröityjä nuo Karoliinan kuvat 😶

Karoliina oli tosi tyhmä kun lankesi Rennyyn ja rikkoi perheensä. Seiskan uutisoiman veneilyretken aikana Renny flirttaillut ja hengaillut muiden naisten kanssa, Karoliinan ollessa yksin veneessä. Noinko toimii herrasmies treffeillä? Karoliina myönsi instassa tehneensä suuren virheen ja katuneensa kovasti.

Vierailija
785/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyllä on tosi hallitseva ote Johannasta. Monissa kuvissakin nykyään pitää tiukassa otteessa. Niin on ääni kellossa muuttunut. "Rakkaudella" piirittäminen käy tiukemmaksi ja tiiviimmäksi.

Se on se kaava...

Vierailija
786/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on niin itserakas.. ja tuollainen ylisiirappinen viestintä julkisella alustalla on redflag.

Vierailija
787/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Fifty Shades of Grey -suhde….. mutta paljon rajumpi.

Vierailija
788/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan kuvitella, jos ero tulisi, miten Renny puisi asian lehdissä, ja kääntäisi itselleen suotuisaksi. Rita auttaisi ystävää, ja tulisi joku sydäntäsärkevä haastattelu.

Vierailija
789/1104 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ero tulee, se on aluksi "eroamme parhaina ystäviä". Sitten Rennylle uusi kulta kainaloon ja piiloaggressiivista viestintää: "Aiemmissa suhteissa olen ollut yksinäinen, olen kokenut ettei minua arvosteta, suhteelle ei ole aiemmin annettu 100% kaikkea. Olen järjestänyt huikeita mahdollisuuksia, mutta kohdannut kiittämättömyyttä. Ystäväni varoittivat mutta halusin antaa mahdollisuuden. Onneksi nyt Jennifer-Justiinan kanssa kaikki on kuin unta, vaikka asuisimme risumajassa rakkautemme kestää, olemme sielunkumppanit. Kiitos elämälle tästä ihmeellisestä rakkaudesta..."

Vierailija
790/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on kommentoinut häiden aikaan tuon toisen kaason instaan kaikkea hempeää, kuten "rakastan sinua ja miestäsi" 🤣

Vierailija
791/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän noista kaasoista tuntuu tietää, että ovat se vaihtoehto B, kun ekat kaasot hyllytettiin. .

Vierailija
792/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Johanna kaunis! Ja hieno juttu jos pääsee mukaan filmi töihin. Näyttelijää hänestä tuskin tulee muuten kuin puolison elokuviin. Mutta muussa töissä voi loistaa. Kaikkea hyvää päivän sankarille.

Vierailija
793/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset mammat taas vauhdissa. Alfa Renny panee nuoria naisia ja naiset saa hienoja laukkuja yms. Se on nykypäivää.

Sinäpä sen sanoit. Mistä pitäs olla kateellinen?

Papparaisen panemisesta ja käsilaukuista ilmeisesti. Ainakin tuon kirjoittaja luulee, ettei ole päässyt panemaan kun ei ole tarpeeksi vanha eikä ole ostanut naiselle käsilaukkua.

Vierailija
794/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Rennie saa aikaiseksi närästystä. Yök!

Vierailija
795/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa niin ote vaimosta vaan kiristyy. Mustasukkaisuusraivareita odotellessa 😔

Vierailija
796/1104 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keitä noi synttäri-illallisen vieraat oli? Jotain random tyyppejä?

Luulisi että joku Johannan ystävä tai sisko tai äiti olisi lennätetty yllätykseksi juhlimaan :/

Vierailija
797/1104 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ero tulee, se on aluksi "eroamme parhaina ystäviä". Sitten Rennylle uusi kulta kainaloon ja piiloaggressiivista viestintää: "Aiemmissa suhteissa olen ollut yksinäinen, olen kokenut ettei minua arvosteta, suhteelle ei ole aiemmin annettu 100% kaikkea. Olen järjestänyt huikeita mahdollisuuksia, mutta kohdannut kiittämättömyyttä. Ystäväni varoittivat mutta halusin antaa mahdollisuuden. Onneksi nyt Jennifer-Justiinan kanssa kaikki on kuin unta, vaikka asuisimme risumajassa rakkautemme kestää, olemme sielunkumppanit. Kiitos elämälle tästä ihmeellisestä rakkaudesta..."

Ai että tää on niin paras. Voisin isosta summasta lyödä vetoa, et juuri nöin tulee käymään.

Vierailija
798/1104 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mä kuolen nauruun - noinhan se on aina mennyt Rennyllä 😂

Vierailija
799/1104 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kuulin tästä ukosta se oli jonkun 20v kiinalaisen kanssa. Hyvä että löysi suomalaisen vaimon.

Vierailija
800/1104 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää suomalaisia filmejä rennielle. Yhtä laadulkaita kuin edellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän