Lapsi rääkkäsi lokinpoikasen kuoliaaksi. Linkki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/766aa753-2591-4f1c-94d0-91f5c0a09fb3
Juuri tuolla tavalla synnynnäinen psykopaatti toimii lapsena. Kamalaa.
Kommentit (47)
Jos olisi minun lapseni, hankkisin hänelle huostaanoton, katuisin syvästi epäonnistumistani kasvattajana ja toivoisin parasta. En voisi olla tuollaisen hirviön äiti kuin paperilla tuollaisen teon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sairas lapsi, kun tuollaisen on mennyt tekemään.
Piakkoin joku kommentoi, että yhteiskunnan vika, että poika on jo ikäisekseen kypsä täyspäiseksi idiootiksi.
"Eikö vanhemmilla ole enää aikaa kasvattaa lapsia". No v9ttu herää jo tähän päivään ja haista joka lapsen erityisyys johon ei saa puuttua sitten mitenkään. Tässä on sen vapauden ja rajattomuuden anti josta nyt nautitaan. Sama kuin ne armeijan sammakonkiduttajat.
Tuollaiset lapset pitäisi ottaa pois vanhemmiltaan. Jos kasvattaa lapsen noin kieroon ei sovellu kasvattajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pojasta on varttumassa varteenotettava idiootinalku!
ON jo idiootti. Olisi kai parempi, ettei edes ehtisi varttua.
Kivitetään kaikki kirkuja paskapommi lokit, siinä samassa vois mennä pari kisaturistia ja ekohippiä.
Vierailija kirjoitti:
Laitokseen vaan, ei siitä kuitenkaan enää ihmistä tule.
Älähän nyt hätäile, kasvaessaan alkaa kivittämään mummoja tai muita ohikulkijoita. En minä muitakaan tuonkaltaisia ennen kään ole ihmisiksi kutsunut. Vapaani pi..ru vieköön saavat kulkea!
Onneksi en ollut paikalla. Minulla olisi itsehillintä pettänyt ja kun poikaa olisi kuulunut rankaista, olisivat vieneet minut häkkiautoon. Onneksi en ollut paikalla, voi luojan lykky, voin vielä kävellä vapaasti kadulla.
Eipä tulisi mieleen lähteä kuskaamaan kituvaa lintua eläinlääkärille. Ihmiset ovat kyllä niin vieraantuneita elämästä.
Vasta jonkun kotiin oli tullut rantakäärme niin hirveä haloo, soitetaan 112, että saadaan käärme pois asunnosta.
Lapsi on luultavasti ihan normaali lapsi, jolla ei kykyä käsitellä jotain elämänsä harmitusta.
Tässä taas syy, miksi lisääntyminen on kaikessa yksinkertaisuudessaan tyhmä idea.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi minun lapseni, hankkisin hänelle huostaanoton, katuisin syvästi epäonnistumistani kasvattajana ja toivoisin parasta. En voisi olla tuollaisen hirviön äiti kuin paperilla tuollaisen teon jälkeen.
Täytyy kyllä sanoa, että geenit kohtaisivat tuossa tapauksessa varsin symmetrisesti. Lapsella ei ole minkäänlaista empatiaa viatonta luontokappaletta kohtaan, äidillä ei minkäänlaista empatiaa keskeneräistä, vastuullaan olevaa ihmislasta kohtaan.
Toivotaan, että trollaat.
Olisipa lokkiemo nokkinut äpärältä silmät päästä.