Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ostanut tyttärelle nättejä naisellisia toppeja hameita ja sortseja, mutta käyttää vain aina samaa löysää mustaa t-paitaa ja samoja oksennuksenvärisiä löpöjä kolitsisortseja

Vierailija
03.07.2021 |

Tukka hapsottaa lippiksen alta silmillä ja nenä kiiltää. Jaloissa samat lenkkarit joissa kulki koko kevään. Välillä ihmettelen, miten ystävänsä kehtaavat liikkua moisen resupekan kanssa!
On se kumma, ettei 14vuotias välitä ulkonäöstään! Saa välillä melkein vetää köyttä siitä per""n t-paidasta, että antaisi välillä pesuun ja sitten ei suostu liikkumaan mihinkään kun "mulla ei oo vaatteita". Onhan niitä kaappi täynnä mutta kun neidille kelpaa!

Ja turha sanoa että menkää yhdessä shoppailemaan, ahdistuu vaatekaupoissa. Vinkuu jo ovella ettei oo mitään kivaa, mennään pois. Netistä jos tilaan ei suostu katsomaan yhdessä ja sitten torjuu ne, mitä tilasin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin🤐

Vierailija
2/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annat sille rahaa ja menee yksin ostamaan. Jos se oletkin sinä toppeinesi joka kaupoilla ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tyttäresi sitten notkua kauppakeskuksessa pakarat paljastavissa sortseissa jotta olisit tyytyväinen?

Vierailija
4/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yrittää suojautua ahdistelulta. Noi sun ostamat vaatteet on kun kärpäspaperia jollekin pedofiilille.

Vierailija
5/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun vanhemmat antoi olla oma itseni ja pukeutua miten tykkäsin, vaikka ne asut ei ehkä aikuisen silmään aina näyttäneet kovin kivoilta

Vierailija
6/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Minun verkkarityttärestäni kuoriutui merkkivaatteista  kiinnostunut ja turhamainenkin nuori nainen yläaste/lukioaikana. Kuntosalille ja sitä tietä kiinnostus ulkonäköön. Jopa liiallisuuksiin asti. Kampaamo-, kynsienhoito- ja vaatelaskut, harrastusten lisäksi vievät paljon rahaa. 

Vierailija
7/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa, että kaikki limaiset setämiehet kuolaavat hänen tytärtään?

Vierailija
8/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten????

Vierailija
9/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on turvallisempaa kulkea verkkareissa kuin liian seksikkäissä nuorisovaatteissa, joita näkee kadulla. Toki Suomessa pitää saada kulkea sellaisissa vaatteissa kun haluaa, mutta kaikki eivät sitä tunnu ymmärtävän.

Vierailija
10/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö elää tyttäresi kautta?

Vierailija
11/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen mielessäni ap:n:  Narutopin olkaimet uppovat olkapäihin, selluliittiset reidet joista toisessa iso tatuointi pursuavat lyhyistä ja tiukoista farkkusortseista,  kasvoilla on voimakas meikki, hiukset ovat kirkkaanpunaiset ja toiselta puolelta kaljut, kynnet kuin kotkalla. Vetää röökiä posket  lommolla ja tekee tanssivideoita TikTokkiin. Haluaisi tyttärensä olevan klooninsa ja suuttuu, kun lapsella on oma tahto.

Vierailija
12/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta lisää niitä t-paitoja ja shortseja joita tykkää käyttää niin olisi enemmän mitä laittaa päälle.

Vierailija
13/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteen hyvin. Minulla on myös teini, joka suostuu käyttämään vain tiettyä paitaa ja tiettyjä housuja. Kuumalla ei suostu shortseihin, vaan hikoilee mustissa, pitkissä housuissaan.

Ylipäätään kaikenlainen joustamattomuus on raskasta lapsessa. Ei tarvitse pukeutua muodin mukaan tai mitenkään erityisesti, mutta että jos nyt jotakin muuta välillä voisi laittaa päälle. Tai käyttää aurinkorasvaa, syödä hieman monipuolisemmin, lukea muitakin kirjoja, syödä muutakin kuin yhtä leipää jne.

Vierailija
14/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat naisellisia toppeja, mikset osta mustia t-paitoja?

Vierailija
15/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vanhimmat vaatteet ovat kaikkein mukavimmat päällä ja tuntuvat omilta. Ehkä hän itse pitää niistä väreistä ja tuntee olonsa varmimmaksi niissä vaatteissa. Saattaa olla kapinointia sinua ja ulkonäkökulttuuria sekä kertakäyttömaailmaa vastaan, ekoajattelua. Myös voi olla kapinointia kapeaa naiskuvaa, ahtaita sukupuolirooleja tai aikuistumista vastaan. Se on hänen oma tyylinsä, osta yksi setti samanlaisia (myös mukavuudeltaan).

Vierailija
16/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käyttää sellasia vaatteita mistä tykkää. Siinä paras neuvo mitä keksin. Hän ei varmaan tykkää naisellisista topeista ja shortseissa ja se on aivan ok. Oma tyttäreni tykkää kanssa noista löysistä T-paidoista ym.

Vierailija
17/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun 12v neito tykkää collegekangasta olevista, polvimittaisista sortseista ja väljistä printti t-paidoista joita saa ihan New Yorkerista. Olen tyytyväinen, eipähän nahka pala ja pervot ukot kuolaa!

Ja mikä vika lippiksessä, etenkin näillä keleillä?

Vierailija
18/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on hurjan paljon ylimääräistä rahaa, kun sitä voi tuhlata vaatteisiin, joita kukaan ei käytä. Itse keksisin monta muuta kivaa asiaan, miten rahojani laittaisin. Tyttö on jo sen ikäinen, että osaa ostaa itse vaatteensa. Annat vain rahat, pääset vähällä.

Vierailija
19/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa tyttäresi pukeutuminen🙄

Vierailija
20/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle rahaa ja anna mennä ostamaan/tilata mitä itse haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi