miehen seksuaalisuus
Meillä on mieheni kanssa tosi aktiivinen seksielämä vähintään kerran päivässä,eikä siinä sinänsä mitään tykkään itsekin ja kiihotun helposti,MUTTA erikoistilanteissa mieheni käytös ihmetyttää. Esim minulta meni lapsivedet ja kerroin miehelle,että sain ohjeet välttää ammetta ja seksiä. Mies oli,että ok,halitaan sitten vaan. Halailimme ja huomasin, että hänellä seisoi. Kysyi sitten onko ok,jos hän katselee minua ja runkkaa. Annoin luvan,mielestäni ihan okei ajatus,kun en itse seksiin pysty. Mies hieroi itseään minua vasten ja olikin hetken päästä tökkimässä reiällä. Alkoi ruinata,että maistaa vaan vähän päällä ja hyväili minua samalla niin.että kiihotuin. Ja kuten arvata saattaa,työntyi sisääni hetken päästä. Siinä päällä ähkiessään höpötti vain,että miksi olin ottanut paidan pois yöksi (liivit oli ja shortsit) ...paidattomuus oli kuulemma minun osaltani liian viettelevää!!!!! Ja aamulla sama juttu,vaikka olin käynyt yöllä 2 kertaa vessassa tulvimassa vettä,jota tuli kuin ämpäristä kaatamalla . Muitakin vastaavia erikoistilanteita on ollut esim minun 39 asteen kuume yms. En tajua mikä miestä riivaa, tuntuu kuin hänellä olisi joku riippuvuus tai pakkomielle seksiin :(
Voi Jeesuksen saatana mitä idiootteja.