Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko olla tänään ulkona, kun on helle?

Vierailija
03.07.2021 |

Itse kävin jo aikaisemmin, kun oli vielä aika viileää. Mutta helteelläkin pitäisi olla vielä ulkona. Jotenkin laiskottaa, eikä viitsisi kantaa vesipulloa mukana. Ja entäs, jos tulee vessahätä?

Onko teillä ulkoilusuunnitelmia tänään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle mennään. Ihana kun on lämmintä.

Vierailija
2/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ehkä 10 minuuttia koiran kans. Aurinko porotti niin että silmissä vilisi. Oli vähän kankkunenkin. Äkkiä sisälle ja viilennys onkin jo päällä. Sekä minä että koira huilataan. Ulos ei mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä eli ulkona olen koko päivän.

Vierailija
4/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Ajattelin kävelyretkeä lähimetsään.

Vierailija
5/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää muutaman kerran käydä uimassa.

Vierailija
6/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin jo viiden aikaan, niin kerkesin lenkkeilemään viileähkössä ilmassa tunnin verran.

Lopun päivää puhaltaa siirrettävä ilmastointilaite ja verhot visusti kiinni, touhuan sisällä.

Inhoan auringossa oloa.

Vierailija
7/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle? Mikä se on?

.... Aloittaja varmaan tarkoittanee seksihellettä tai käristyskupolia?

Vierailija
8/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helteestä puhutaan, ei ole ollut kuuma ittellä viä kertaakaan tänä kesänä, ei sisällä tai ulkona.

Vierailija
9/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelimme miehen kanssa lähteä kohta tunnin lenkille merenrantaan. Saa nähdä, miten kuuma on. Onneksi yleensä rannalla aina tuulee hieman. Sitten kauppaan ja loppupäivä sisällä helteeltä suojassa.

Vierailija
10/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein tunnin lenkin ja iltapäivästä parvekkeelle ottamaan aurinkoa pariksi tunniksi. Muuten sisällä viilennyslaitteen edessä.

Vierailija
11/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis talvi🤗

Vierailija
12/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ulos tällaisella helteellä. Myöhään illalla voin viedä roskat, muuten pysyttelen sisällä. Ei ole kiinnostusta mennä paahtumaan uimarannalle ihmispaljouteen.

Vierailija
13/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin kuudelta ja käytiin pitkällä metsälenkillä. Nyt ollaan sisällä, kun asunnossa vain 21,8 astetta. 

Vierailija
14/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti

Vierailija
15/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollun jo klo 6 lähtien, aamupäivä on ihan parasta viettää ulkona näin ihanalla ilmalla.

Olen kävellyt 1,5km  rantaan ja  uinut, tehnyt puutarhahommia, raivannut rikkaruohoja, tukenut tomaatteja ja meloneja, leikellyt kuivahtaneita kukkia pois uusien tieltä, kastellut vihannesmaan ja kasvihuoneen ja kuunnellut samalla äänikirjaa. 

Äsken laitoin 2 koneellista pyykkiä kuivamaan ulos. Nyt tulin hetkeksi sisälle pesemään vessat ja aloittamaan myöhäisen lounaan kun lähdemme iltapäivällä lapsenlapsen juhliin. Sielläkin ollaan ulkona joten varmaan seuraavan kerran tulen sisään klo 22 iltauinnin jälkeen ennenkuin menen nukkumaan.

Ei tällaisia päiviä hukata sisälläoloon. 

Vierailija
16/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ulos. Pysyn sisällä turvassa. Auringonvalolla ei ole mitään asiaa mun kotiin joten pimemnysverhot ovat kiinni joka ikkunassa :)

Vierailija
17/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tehtiin pihatyöt , ajettiin nurmi ja kasteltiin tontin kasvit, myös kävelyä, että kehtaa syödä.

Nyt kun aurinko alkaa porottelemaan vedetään loppuillaksi verhot kiinni ja pelaan vaimon kanssa Elderscrolls Online ja Grim Dawn ARPG -peliä ja poltellaan jointteja myöhään yöhän, sitten jo ihana viileetä nukkua :D

Vierailija
18/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihalla, jossa astetta sellaiset +37 pahimmillaan. Istun pihalle viritellyn tuulettimen vieressä ja opiskelen.

Vierailija
19/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla lämpö estää liikkumasta ulkona? Ihme vinkumista. Tulin juuri tunnin juoksulenkiltä, töihin iltavuoroon ja illalla meen vielä ratsastamaan. Ellen ole nopea ja mene vielä ennen töihin menoa.

Miksi ihmeessä kukaan pysyisi sisällä?

Vierailija
20/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla lämpö estää liikkumasta ulkona? Ihme vinkumista. Tulin juuri tunnin juoksulenkiltä, töihin iltavuoroon ja illalla meen vielä ratsastamaan. Ellen ole nopea ja mene vielä ennen töihin menoa.

Miksi ihmeessä kukaan pysyisi sisällä?

On muuten "suhteellisen" lämpöistä touhua tuo ratsastaminen näillä keleillä :D Mulla oli tällä viikolla ma-pe klo 20-21 laukkakurssi ja ei kyllä vilu tullut.... Huh, kun hiki virtasi. Ei edes tuullut kuin torstaina... 

Ensi viikolla Siirtymiset -kurssi klo 21-22. Onneksi on aika myöhään, jos pahin paahde olisi ohi.....

F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä