Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Närästys raskausaikana ja synnytyksen jälkeen

Vierailija
05.07.2014 |

Mua närästi kovasti raskausaikana, mutta yllättäen myös nyt synnytyksen jälkeenkin. Viimeksi närästys loppui ihan heti. Miten muilla, onko vaiva jäänyt laitokselle? Tässä vaan mietin, että pitääkö soittaa neuvolaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei vaiva ole vielä helpottanut. Itsellänikin riesa jatkuu jokapäiväisenä. Vaivaako närästys sinua joka päivä? Itsellä myös maha tuntuu tosi täydeltä aina pienenkin aterian jälkeen... Toivottavasti lääkekuuri auttaa selättämään närästyksen!

Vierailija
4/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans närästi kuukausia synnytyksen jälkeenkin. Söin vahvimpia lääkkeitä ja karsin ruokavaliota, mutta siitä huolimatta järkyttävä polte koko ajan. Sitten hoksasin kokeilla vyöhyketerapiaa. Kolmannen kerran jälkeen jätin lääkkeet pois, enkä ole syönyt sen jälkeen. Ei närästä enää. Kokeilkaa ehdottomasti ennen ku meette leikkauksiin

Vierailija
5/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jäi närästys laitokselle, onneksi!

Vierailija
6/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Itse kärsin samasta asiasta eli närästää vielä näin synnytyksen jälkeenkin. Onko sinulla vaiva vielä helpottanut?

Vierailija
7/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:56"]

Hei. Itse kärsin samasta asiasta eli närästää vielä näin synnytyksen jälkeenkin. Onko sinulla vaiva vielä helpottanut?

[/quote]

Haha, tunnustin oman avaukseni! Ei ole helpottanut, toinen lääkekuuri menossa (käsikauppalääkkeitäkin olen käyttänyt, mutta tää on lääkärin määräämä) ja jos tällä kertaa ei auta, lähete erikoislääkärille.

Vierailija
8/13 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vyöhyketerapia voisi olla yksi kokeilemisen arvoinen juttu. Ruokavalio minullakin on ollut rajoitettu eikä kyllä ole ollut mitään vaikutusta... Mietin itse että voisko jumissa olevat lihakset ja jämähtänyt aineenvaihdunta vaikuttaa närästykseen? Vai onko jollain hormoneilla vielä vaikutuksensa. Nuita reseptilääkkeitä yritin syödä raskausaikana mutta mulle ne ainakin toi oikeastaan huonomman olon. Tiedä sitten pitäiskö yrittää syödä niitä uudestaan nyt synnytyksen jälkeen jos ne toimis eri lailla...

Vierailija
9/13 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästyslääkkeissä on melkein poikkeuksetta alumiinihydroksidia. Kannattaa suosia mielummin maustehyllyn ruokasoodaa (pitää lukea 100 % natriumbikarbonaatti). Yksi teelusikallinen juomalasiin, vettä ja sekoittaa.

Vierailija
10/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys voi olla merkki nälästä. Testaa säännöllistä ruokarytmiä.

Vierailija
11/13 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä nyt kaksi kuukautta ja aivan järkyttävä paineentunne ruokatorvessa. On päiviä kun ei närästä ja tällaisia päiviä, kun on aivan tuskaa. Loppuraskaudessa oksensin päivittäin närästyksen takia, mutta ettei ole vieläkään helpottanut niin turhauttaa.

Vierailija
12/13 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästyslääkkeitä ei saa missään nimessä käyttää kuin viikon tai kaksi, jos ei halua tuhota koko terveyttään.  Yksi tuttava ei uskonut ja nyt on koko ajan sairaana, milloin mitäkin. Niin käy kun tuhoaa vastustuskykynsä. Ruokavalio, sängynpäädyn nosto, painon pitäminen normaalina, pienet annoskoot. Siinä ohjeet.

Vierailija
13/13 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkunut tähän mennessä yli 30 vuotta. Silloin syntyneellä lapsella on joku palleatyrä, oliskohan minulla sama vika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi