Aina kun olen menossa elokuviin, niin käyn kyttäämässä salikarttaa useita kertoja
Eli jos olen jo ostanut lipun elokuvaan, niin haluan käydä useita tunteja ennen elokuvan alkamista katsomassa, keitä kaikkia on tulossa katsomaan samaa elokuvaa. Näin koronan aikaan myös näkee, ketkä tulevat isommalla porukalla, ketkä kaksin ja ketkä yksin.
Nautin tosi paljon yksin elokuvissa käymisestä, mutta tykkään myös iloita niiden puolesta, jotka käyvät elokuvissa muiden kanssa.
Onko tämä jotenkin omituista vai tekeekö kukaan teistä samaa? 😀
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä teen, mutta vain siksi että näen onko joku urpå varannut paikan vierestäni, niin ehdin käydä vaihtamassa oman paikkani väljempään osioon
Täh? Nyt koronan aikaanhan ei tuntemattomien viereen pääse, ja sitten taas normiaikana sali täytetään kokonaan, vaikka juuri sinä et ketään viereesi haluaisikaan.
Ap
Sinulla on sympaattinen tapa. :)
En käy.
Varaan etukäteen netistä ja istun mahdollisimman kaukana muista. Näin olen tehnyt jo pitkään syöpähoitojeni jälkeen, koska tartuntariski on suuri, kun ihmiset istuvat toistensa lähellä. Korona helpotti elämääni, koska ihmiset ymmärtävät istua kaukana toisistaan busseissa jne. Tai no - valtaosa ymmärtää, osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sympaattinen tapa. :)
En käy.
Varaan etukäteen netistä ja istun mahdollisimman kaukana muista. Näin olen tehnyt jo pitkään syöpähoitojeni jälkeen, koska tartuntariski on suuri, kun ihmiset istuvat toistensa lähellä. Korona helpotti elämääni, koska ihmiset ymmärtävät istua kaukana toisistaan busseissa jne. Tai no - valtaosa ymmärtää, osa ei.
Rakkautta sinun päivääsi♡
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä teen, mutta vain siksi että näen onko joku urpå varannut paikan vierestäni, niin ehdin käydä vaihtamassa oman paikkani väljempään osioon
Miksi käyt elokuvissa, jos vihaat noin kovasti muita ihmisiä lähelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuviin mennään tietääkseni katsomaan elokuvia. Jotkut, kysymyksen esittäjä ehkä, saattavat mennä nyhjäämään pimeässä vastakkaisen tai saman sukupuolisen henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuviin mennään tietääkseni katsomaan elokuvia. Jotkut, kysymyksen esittäjä ehkä, saattavat mennä nyhjäämään pimeässä vastakkaisen tai saman sukupuolisen henkilön kanssa.
Niitä voi katsoa kotonakin. Tai sittem voi varata ja maksaa kolme paikkaa niin ei kukaan varmasti istu viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä voi katsoa kotonakin. Tai sittem voi varata ja maksaa kolme paikkaa niin ei kukaan varmasti istu viereen.
En tiedä ketään, jolla olisi elokuvateatteri kotona. Lewis Hamiltonilla voisi olla mutta en tiedä tykkääkö katsella elokuvia.