Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kiinnostunut minusta, naisesta, vai ei

Vierailija
05.07.2014 |

Olin melko varma, että eräs tuttu nainen on kiinnostunur minusta, toisesta naisesta. Tällaiset vibat tuli heti kun hänet tapasin ja eräissä juhlissa juttelimme sitten kahdestaan hyvin intensiivisesti lähes 2 tuntia. Jutellessamme oli paljon toisen koskettamista, hyvin casual, mutta kuitenkin paljon, eräässä vaiheessa hän siveli sormellaan käsivarttani ja katseli suutani. Kun jatkopaikasta muita oli lähdössä pois, hän yritti kovasti, että olisin jäänyt juttelemaan.

Hänen facebook sivuillaan lukee kuitenkin, että hän on kiinnostunut miehistä. Ilmeisesti siis kuvittelin kaiken. Ja ei, tällaista ei tapahdu minulle usein, en ole koskaan ihastunut toiseen naiseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin toivon, ettei ihan hirveää haukkumista ja lyttäämistä tule, mutta se taitaa olla turha toivo :) Olemme suht nuoria molemmat, päälle 20, kun joku sitä varmaan kuitenkin kysyy. Ap

Vierailija
2/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi? Tai sitten vaan olit hänestä niin viehättävä? Itsekin heteronaisena ihastuin kerran yhteen naiseen... Oli todella kaunis, ihana, samalla aaltopituudella ym. Meni kyllä ihastus ohi omassa päässäni aika nopeasti, mutta ei tunteilleen mitään mahda...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä? sano että juhlissa tuli sellainen fiilis että olit kiinnostunut minusta. tuohon voi vastata kyllä tai ei ilman että menettää kasvojaan... 

Vierailija
4/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hetero. Olen naimisissa. Ja tuskaisen ihastunut jo vuosien ajan yhteen naispuoliseen työkaveriini. Olen kyllä sen verran vanhempi, ettei satunnainen koskettelu naisten tai miesten kanssa tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
5/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:51"]Kysy siltä? sano että juhlissa tuli sellainen fiilis että olit kiinnostunut minusta. tuohon voi vastata kyllä tai ei ilman että menettää kasvojaan... 

[/quote]

Olen kyllä niin nyhvö, etten tiedä kehtaanko. Mitä jos hän loukkaantuukin tästä? Hän on hirvittävän mukava ihminen ja haluaisin pitää hänet elämässäni edes ystävänä. Ap

Vierailija
6/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:54"]Olen itse hetero. Olen naimisissa. Ja tuskaisen ihastunut jo vuosien ajan yhteen naispuoliseen työkaveriini. Olen kyllä sen verran vanhempi, ettei satunnainen koskettelu naisten tai miesten kanssa tulisi kuuloonkaan.

[/quote]

Jos olisit vapaa ja työkaverisi osoittaisi ihastumista takaisin, miten rwagoisit, jos olet siis 100% hetero? En olisi itse uskonut koskaan, että voisin ihastua toiseen naiseen... taas ap

Vierailija
7/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tyyppi oli ihastunut, mutta voi myös olla, että hänellä on tapana kosketella muita. Olipas hassusti ilmaistu. :D Tarkoitan siis sitä, että jotkut ihmiset koskettelevat mielellään ja luontevasti tuntemattomiakin ihmisiä. Itse olin joskus vähän vastaavassa tilanteessa - ihmettelin, että onko tuo (naispuolinen) kaveri nyt ihastunut, kun se on jatkuvasti lääppimässä. Sitten tajusin, etten suinkaan ole ainoa, jota hän koskettelee hyvinkin paljon.

Vierailija
8/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi suun katselu ja käsivarren hipely kuulostaa kiinnostukselta. Voisko olla kaapissa?

Vierailija
9/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi ihastua naiseen..Itsekkin olen myös. Asian loppuun asti vieminen (seksi) onkin sitten toinen juttu. Flirtti miehelle tai naiselle on vaan kivaa! Myös varattuna.

Vierailija
10/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
11/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla bi? Muttei kehtaa naamakirjassa huudella

Vierailija
12/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tänään nähtiin pitkästä aikaa, mutta vain pikaisesti. Siinä oli paljon muutakin väkeä, mutta huomattiin heti vain toisemme, hymyiltiin ja halaaminen tuntui jotenkin todella luontevalta ja mukavalta. En olisi ikinä uskonut, että ihastun toiseen naiseen! On ihan kauheaa olla tässä epävarmuuden tilassa ap

Vierailija
13/15 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? Itselläni on vähän sama tilanne tässä päällä..

Vierailija
14/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen hetskuna naiseen ihastunut, mutten kyllä ikinä esim seksin tasolle olisi mennyt. Näitä sattuu.

Vierailija
15/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuumottava ja imarteleva ajatus, että olisin niin ihastuttava, että heteronainen ihastuisi. En tähän oikein usko, olen hyvin tavallinen ihminen. Lisäksi toivoisin tietenkkn omalta kannaltani, ettei kyseessä olisi nyt hetetonainen... Ap