Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huoliteltuja ja tyylikkäitä?

Vierailija
03.07.2021 |

Täällä aina kysytään neuvoa noista mutta oletteko sitä itse?

Itse voin myöntää etten ole. On ylipainoa, hiukset tarvisi leikkausta ja väriä, kynnet liuskoittuu. Harvoin jaksan sheivata. Haluaisin tähän muutosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole aina, mutta entä sitten.

Vierailija
2/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, paljon teettää omaa työtä, pitää habitus kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme

Vierailija
4/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole! 😅

Lomalla tahtoo metsittyä...

Vierailija
5/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen aika luonnollinen mutta huono vartalonmalli, lasimaiset hiukset ja vaalea, pisamainen ja punakka iho. Eli kaikki liikunta jne näkyy punoituksena kasvoissa, samoin aurinko jne. Oleppa siinä huoliteltu sitten. Kulmakarvoja ei juuri voi värjätä kun on niin vaaleat niin näyttää luonnottomalta jne. En ole koskaan ollut vaikka hoikempikin niin vartalonmalli on sellainen ettei tule tyylikästä siluhettia kun mikään vaate ei oikein istu. 

Sitten jos meikkaan niin kasvoissa on jotakin mikä saa näyttämään "miesnaiselta".

Vierailija
6/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä se haittaa. Ensi viikolla on juhlat, sinne kampaan sit tukan ja puen siististi.

Vierailija
7/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on minullakin, mutta ei se ole mikään syy laiminlyödä itsestä huolehtimista. Varsinkin nyt, kun muoti suosii väljää pukeutumista, on ylipainoisen helppo pukeutua tyylikkäästi. Kaupat ovat pullollaan ihania naisellisia kesämekkoja.

Laitan hiukset ja meikkaan kevyesti päivittäin, jos liikun ihmisten ilmoilla. Pidän erityisesti erilaisista lettikampauksista ja nutturoista, sillä silloin hiukset eivät hiosta eivätkä mene sekaisin tuulessa tai uidessa. Myös kynnet ovat aina huolletut. En välttämättä lakkaa niitä, mutta viilaan kynnet siisteiksi ja poistan lohkeilleen lakan. Sheivaan pari kertaa viikossa ja erikseen edellisenä päivänä, jos olen menossa rannalle tai uima-altaalle.

En ole koskaan kokenut huoliteltua ulkonäköä taakaksi. Samalla vaivalla kun pukee rumat vaatteet, pukee kauniit vaatteet, eikä hyvännäköinen vaate tarkoita epämukavaa vaatetta, esimerkkinä yllä mainitut kesämekot. Kun hiusten laittamisesta ja meikkaamisesta tulee rutiini, ei siihen kulu kuin kymmenkunta minuuttia aamulla.

Vierailija
8/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oma silmäkin huomaa "miesnaisen" olemuksen.

Vierailija
9/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en. Lojun sohvalla kotihalatti päällä ja roikun somessa. Hiukset ovat ok, kävin pari päivää sitten kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan