Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok kieltäytyä seksistä kunnes mies haluaa sitä ilman kondomia?

Vierailija
03.07.2021 |

Olen seurustellut vuoden ja meillä on ollut tähän asti hyvä seksielämä ja muutenkin hyvä parisuhde. Mutta minulla on kauhe vauvakuume ja kondomin käyttö tuntuu pahalta. Mies haluaa lapsen vasta 1-2 vuoden päästä... Onko ok jos kieltäydyn seksistä kunnes mies alkaa haluamaan sitä ilman kondomia? Minään muunakaan aikakautena miehet eivät ole saanet seksiä, ilman että seurauksena on vauva. Minusta tuntuu että ehkäisy vaan satuttaa minua. Ja edelleenkin on uskontoja missä voi päättää että ei halua seksiä ilman että siihen liittyy lapsen teko. Tavallaan tuntuu että olenko manipuloiva jos tekisin miehelleni noin? Mutta toisaalta taas tuntuu että suojaan itseäni siltä että ehkäisyn käyttö satuttaa minua? Mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa kiristää ja uhkailla, mutta älä ihmettele minkä takia jäät yksin. Itse lähden heti kun kiristäminen alkaa. Ikävä kyllä tuo on vielä pelottavan yleistä teidän naisten kanssa

Vierailija
22/22 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saat kieltäytyä seksistä. Ymmärräthän kuitenkin, että seurauksena on luultavasti ero eikä vauva. Sinulla ei ole oikeutta kiristää ja pakottaa miestä isäksi ja jos miehellä on yhtään järkeä päässään, lopettaa suhteen samantien tuohon manipulointiyritykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän