Minulla ja poikaystävälläni on sama sukunimi ja ollaan muuttamassa yhteen
Tuleeko siis postiluukkuun molempien sukunimet (Lehto Lehto) vai yksi nimi? Emme siis ole naimisissa?
Kommentit (49)
Miksi alapeukut,ei kaikkea voi tietää! Tai jos tiedät kaiken niin kerro! Ilkeää.
Niin joo,laittaisin kaksi koska teitä on kuitenkin kaksi,ei tarvitse arpoa.
Sinänsä varmaan hauska tutustuessa,Lehto-niin minäkin :D
Sitten pitää vielä riidellä että kumman nimi on se ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh
No kerrotko vastauksen koska ilmeisesti tiedät?
No tämä oli kaikille ilmiselvä juttu, mut olis kiva tietää vastaus itsekin joten voisko joku kertoa?
Ap
Yksi riittää, mutta voitte laittaa kaksikin, joskin se näyttää hassulle. Irvailijat voit jättää omaan arvoonsa.
Eikö siihen voisi kirjoittaa Lehdot?
Koska ette ole naimisissa niin tietenkin molempien nimet vaikka olisikin samat. Laki sanoo näin
Minulla lukee postiluukussa ei mainoksia
Postiluukussa ilmoitetaan sukunimi, jotta voi varmistua onko oikean ihmisen oven takana. Siinä ei tarvitse kertoa lukumääriä tai siviilisäätyä.
Vai meinasitko, että jos menette naimisiin, poistatte toisen Lehdon ovesta? Sittenhän naapurit luulevat, että toinen teistä on muuttanut pois. On meitäkin viisi Virtasta, mutta ovessa ei lue silti viittä kertaa Virtanen, koska se ei ketään kiinnosta.
Eli yhden kerran Lehto.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä kaikkien sukunimi on Korhonen ja koska meitä on viisi, niin se lukee ovessa viisi kertaa.
Ettekä ole siis mitään sukua toisillenne eikä avioliittoa? Melkoinen tuuri löytää kämppiksiksi 4 saman sukunimen omaavaa
Vierailija kirjoitti:
No tämä oli kaikille ilmiselvä juttu, mut olis kiva tietää vastaus itsekin joten voisko joku kertoa?
Ap
Varmaan voi laittaa erikseen, jos lisää etunimen alkukirjaimet. A. Lehto & B. Lehto. Kai se riippuu siitä, haluatteko itse korostaa, että olette avo- ettekä aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Molempien nimet tulee
Ei tule kun yksi nimi, jos on sama sukunimi.
Minulla lukee ajortissa Mäkinen-Mäkinen
No tuleepas nyt eriäviä vastauksia 😂 ei näköjään ollutkaan ap:lla ihan simppeli kysymys
Vierailija kirjoitti:
Minulla lukee ajortissa Mäkinen-Mäkinen
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä kaikkien sukunimi on Korhonen ja koska meitä on viisi, niin se lukee ovessa viisi kertaa.
Taidat olla vähän yksinkertainen
Hehheh