Kaunis kesäilta, eikä ketään kenen kanssa lähteä ulos
Olisipa kiva lähteä käymään jossain terassilla lasillisella tai istumassa iltaa jonkun luona. Koko juhannuskin meni kotona möllöttäessä, kun kaikki vähäisetkin kaverit olivat jossain muualla... Tällaista se taitaa olla lapsettomana kolmekymppisenä naisena, kun ihmisillä on jo perheet ja omat menonsa. Harmittaa olla näin yksinäinen.
Kommentit (14)
Mä voisin lähtee, jos kelpaa 🙂
t. N46, jonka lapset on jo isot ja mies ei jaksa lähteä.
Mä etsin myös kaveria viihteelle huomenna Tampereelle!
Tehtäiskö lapsia niin ei oltais enää niin yksinäisiä?
M46
Mene yksin. Kyllä joku aina tulee juttelemaan.
Jos annat anaalia niin lähden sun kanssa istumaan iltaa.
Jasu
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tosiaan? Siis joku ihan järkevä, eikä joku puliveivari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, riippuu toki paikasta, mutta yleensä yksinäinen nainen saa helposti juttuseuraa miehistä mutta myös sekaporukoihin voi päästä mukaan. En käy paikoissa, joissa pyörii rappioalkoholisteja tms. Kannattaa vähän katsoa ympärilleen ja yrittää näyttää hyväntuuliselta eikä maansa myyneeltä. Jos siis haluaa seuraa! Kaikki eivät halua.
Mikä paikka? Laita osoite, tuun pukille!
En juo mutta voin tuoda sulle pullon jos se on se juttu.
Eihän sinua eikä muita kukaan kotoa hae.Olitte minkä ikäisiä tahansa.Itse olin yksin juhanuksen,ulkoilin ja saunoin ystäväni saunavuorolla kerrostalon sauna.Kastelin hänen kukat ja nostin postin. Hiljaista katua pitkin kuljin kotia,eikä maailman loppu juhanuksenakan ollut. Nytkin kävin siellä saunassa ja sama asia,postin nosto ,kukien kastelu..Oli vilpoista kuitenkin kävellä kotiani.Ihmisiä istui puiston penkillä yksin tai kaksin jne. Matkan varrella oli reipaita juoksioita yksin,kuin käveliöitä.Koiran ulkoiluttajia.Elämää kuitenkin ulkona.Voihan sinne ulos yksin mennä puistoon istuu ,tai kenties terassille istumaan.Varmasti joku tulee juttelemaan.Otat vaan itse positiivisen asenteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, riippuu toki paikasta, mutta yleensä yksinäinen nainen saa helposti juttuseuraa miehistä mutta myös sekaporukoihin voi päästä mukaan. En käy paikoissa, joissa pyörii rappioalkoholisteja tms. Kannattaa vähän katsoa ympärilleen ja yrittää näyttää hyväntuuliselta eikä maansa myyneeltä. Jos siis haluaa seuraa! Kaikki eivät halua.
Tiedän, että tämä on masentava kommentti, mutta oman kokemuksen perusteella sanoisin, että yksinäinen ei todellakaan noin helposti saa juttuseuraa. Jos saisi, hän ei edes olisi yksinäinen. . Minä esim. en ole koskaan saanut yhtäkään kaveria harrastusten parista, vaikka olisin käynyt niissä vuosikausia.
Missä asut? Täällä olisi mies vailla seuraa lappeenrannassa.