Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te löydätte niitä halpoja matkoja?

Vierailija
04.07.2014 |

Yritän tässä perheelle (2+1) löytää viikonloppumatkaa. Kohde esim. Dublin, Amsterdam, Rooma jne.

Kaikki mitä löydän, maksaa yhtä paljon kun viikon rantaloma kolmelta Kreikkaan keskellä kesää. Nämä siis pelkät lennot.

Mistä kandee etsiä niitä oikeesti halpoja matkoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateisin kesä pitkään aikaan, matkat menneet

Vierailija
22/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän sivun kautta löysin halvan matkan, kannattaa kattoo :)

http://halpamatka.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubliniin muuten on vaikea löytää halpoja, suoria lentoja. Onko kukaan onnistunut? Norwegian lentää lokakuun loppuun asti, entä sen jälkeen? Marras-joulukuuta olen miettinyt.

Vierailija
24/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lähtökohta on verrata hintaa viikon etelän matkaan. Vertaa sitä samanlaiseen matkaan, niin tiedät milloin on edullista ja milloin ei.

Päätä ajoissa minne ja milloin voisitte matkustaa, ole kuitenki, joustava päivien kanssa.

Minä esim. olen ajatellut että lähdemme thaimaaseen helmi-maaliskuun vaihteessa. Lennot on nyt hakusessa. Halvalla pääsisi jo, mutta haluan suoran lennon, maksaa enemmän, mutta tuijottelen vielä hetken ja nappaan heti lennot kun ovat minusta hyvän hintaisia.

Vertaa.fi on hyvä hakukone.

Vierailija
25/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tiettyy aikaa tiettyyn paikkaan, tuskin pääset halvalla. Halpoja matkoja tulee satunnaisesti vastaan. Ne on otettava ajasta ja paikasta riippumatta.

Itse katson hakukoneella mitkä yhtiöt lentää haluamaani kohteeseen. Sitten yhtiöidenn sivuilta etsin halpoja lentoaikoja. Sen jälkeen etsin majoituksia. Yleensä vuokraan jonkun kalustetun asunnon paikalliselta vuokrausfirmalta. Niitä bongahtelee esiin kun etsii hotellia. Kieltämättä se voi olla riski, mutta tähän asti on onnistunut. Monimutkaista ja aikaa vievää.

Tiedän, että jotkut matkustelee grupongtarjousmatkoilla tms.

Vierailija
26/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:52"]

Katso wizzair ja eurolot. Gdansk on mahtava kohde, rantaakin löytyy kilometrikaupalla.

[/quote]

Mahtava on, mutta se on kylläkin Danzig.
[/quote]

Viime viikolla se oli ainakin vielä Gdansk :D
T. Puolassa lomaillut

Vierailija
27/27 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grouponin kautta, 3 henkeä,  syyskuussa 1 viikko Kyproksella, kuljetukset ja aamiainen. 580e.