Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoisitko ystävälle, jos hän unohtaisi sovitun tapaamisen?

Vierailija
02.06.2014 |

Otsikossa kysymys. Oltiin sovittu ystävän kanssa että nähdään tänään, tarkoitus oli että hän laittaa viestiä tarkemmasta ajasta. Hän ilmeisesti unohti asian. Illalla laittoi kyllä muuten vaan viestiä ja kertoi mitä oli tehnyt, mm. Eräs kaveri oli käynyt kylässä. Pahoitin hieman mieleni ja nyt mietin, sanonko asiasta hänelle vai annanko vain olla. Kyseessä on hyvä ystäväni ja tiedän, ettei hän ilkeyttään näin tehnyt (tai ainakin niin toivon...). Mitä te tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et itse kysynyt siitä ajasta? Olisit vähän aktiivisempi!

Vierailija
2/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehdottanut kahta aikaa ja hänen piti ilmoitella, kumpi sopii paremmin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhden kerran ihan vahingossa sopinut tapaavani kaverini ja kertakaikkiaan unohdin tapaamisen. Hän ei sanonut yhtään mitään. Tuntui niinkuin emme olisi niin läheisiä ettei nolosta mokasta voisi huomauttaa. Tajusin asian pari päivää sen jälkeen ja otin nolona yhteyttä pyytääkseni anteeksi, mutta silti tuntui tyhmältä, ettei hän sanonut mitään. Tällä tavalla käyttäydytään vierasta ihmistä kohtaan, ei kaveria.

Vierailija
4/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti sanoisin, että muistitko ollenkaan meidän ajatusta tapaamisesta? Ja olen sanonutkin, minulla on ystävä joka huonoon muistiinsa vedoten aina unohtaa tai "unohtaa" asioita. Toisin sanoen vähän sen mukaan tuleeko tähdellisempää tilalle. En anna itseni yli enää kävellä kenekään.

Vierailija
5/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommone käytös on aika normaalia mun kaverin suunnalta. Aina "unohtelee" tapaamisia ja lesoilee viesteillä miten on tehny aivan kaikkea muuta muiden kanssa.

En ole asiasta vielä sanonu ja tuskin sanonkaan. En vaan enää jaksa olla se aktiivinen osapuoli joka on kokoajan utelemassa näkemisten perään jos toinen ensin luvannu ottaa asian tiimoilta koodia. Ei mua kiinnosta. Jos mun seurani ei kiinnosta senkää vertaa, että edes yhtä viestiä voisi laittaa niin olkoot! Luuhatkoi ukkonsa kanssa kaiken aikaa, ei muhun tarvi olla koodeissa. Ja yleensähän hän laittaakin viestiä vain silloin jos tarvii jotain tai ukko on riennoillaan. Reilua? Niinpä.

Sori sekalainen ja vaikeasti luettava teksti. Eilenkin piti kaveria tavata, mutta eipä viestiä tullu ni eipä myöskään nähty.

Kyllä mulla on tapana se, et jos sovin ystävien kanssa jotain niin sen myös pidän! Mutta joidenkin moraali näyttää olevan löyhempi kuin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi