Mihin katosivat Oulun Stockalta Maybellinen Baby lips -huulirasvat?
Tietääkö joku, joko nämä kovasti blogeissakin hehkutetut huulirasvat myytiin loppuun Oulun Stockalla? Tiistaina näin niitä kaupassa, ja kun tänään olisin ostanut niitä, ei niitä enää näkynyt missään. En sitten viitsinyt alkaa häiriköimään myyjiä huulirasvan takia :D
Ihmettelin ti sitä, kun käsittääkseni näiden piti tulla myyntiin vasta elokuussa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:27"]
Ne ei edes toimi. Ihan yhtä röpelöiset huulet.
[/quote]
Voi harmi! Kokeilitko sitä kaikkein kosteuttavinta huulirasvaa (intensive tms.)?
Olikohan siellä kaupassa edes näitä huulirasvoja? Olen lukenut blogeista, että tulevat myyntiin vasta elokuun lopulla. Onko muissa Stockmanneilla näkynyt näitä?
Ne oli myyty loppuun! Pe ja la taas löytyi, mutta loppuivat taas! Kuulemma ensi viikolla taas tulee lisää, kannattaa käydä varaamassa.
Mä ihan munkilla ostin. Nyt kaverit yrittäneet ostaa lennosta:D
No huh, kyllä taas blogihypetys toimii. Asun ulkomailla ja täällä niitä on ollut lähikaupan hyllyssä jo kuukausikaupalla, eikä kukaan näytä ostavan. Hintaa 3,5 e, mitä lienee Suomessa maksavan.
Jos hyvää huulirasvaa kaipaa niin Nuxen Reve de Miel, ihan höpö höpöä tollaset Maybellinet :D
Ruskon Citymarketista ostin 4 päivää sitten, oli reilusti vielä tavaraa hyllyssä. Olen tykännyt kovasti. :)
Ne ei edes toimi. Ihan yhtä röpelöiset huulet.