Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka/kumpi teillä siivoaa?

Vierailija
02.07.2021 |

Mies mainitsi äidilleen puhelimessa, että oli tänään hieman siivonnut. Siitä se riemu repesi, kun anoppi kauhistui, että enkö minä sitten siivoa? Mies sanoi, että toki, ei muuta teekään.

Minua niin ärsytti tämä kommentointi: siis eikö anoppi ymmärrä, että kun talossa on vauhdikas taapero ja pari esikoululaista, niin siivottavaa on joka päivä? Olen nuorimmaisen kanssa kotona, joten - teoriassa - minulla on "vain aikaa". Käytännössä juoksen taaperon perässä suurimman osan päivästä, viihdytän eskarilaisia kesälomalla, laitan ruokaa, hoidan pyykit, puutarhan, kaikki juoksevat asiat apteekista auton huoltoon ja siivoan, siivoan, siivoan. Kun etätöissä koko korona-ajan ollut mies siivoaa pikkuisen olohuoneessa alkavan kesälomansa kunniaksi, niin pitäisikö hurrata, antaa mitali ja järjestää mitali? Olin jo aiemmin imuroinut, pessyt vessat, siivonnut saunan.

Kysynkin nyt, että onko muka vielä 2021 siivoaminen vain naisten homma? Kuka vai kumpi teillä siivoaa vai onko siivooja? Vai kumpi ehtii/yhdessä?

Anoppi on muuten ihana, mutta kotitöiden jaon suhteen on jäänyt 50-luvulle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

MGHOW

Vierailija
2/2 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli uskaltautuisi ja erehyisi pitämään tätä palstaa ainoana läheenä, niin naiset ekisivät edelleen tavanomaisia kotiaskareista varovaisesi arvioiden 90% - Ja tuo määrä on ei ainakaan vähenny, jos taloueen kuuluu myös lapsia. - Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni nainen sanoo olevansa mielellään sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme