Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää yrittää näyttää nätiltä, koska ulkonäkö on rapistunut

Vierailija
02.07.2021 |

lyhyessä ajassa, noin 6kk aikana valtavasti. Nyt en enää jaksa edes vähäistä meikkiä laittaa, koska se ei juurikaan paranna ulkonäköä. Ainoa mikä on ok, on kroppa, mutta sekin oikeastaan liian laiha.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkonäkö muuttuu 4/10:stä 8/10 laittautumalla. Ihan varmasti sama sulla!

Vierailija
2/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on nätti vaikka ei yrittäis, nätti on nätti vähän rapistuneenakin tai vanhentuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin, rakkaani!

Vierailija
4/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda vettä n. 3 litraa päivittäin. Kork. 3,5 litraa. Liikaa ei saa juoda vettä. Iho on heti parempi kun juo n. 3 litraa vettä päivittäin. Syö salaattia, tomaattia jne.

Vierailija
5/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aletaan hakea muita harrastuksia joihinka ei tarvitse ulkonäköä. Minulla oli helpottavaa sillä ei mene enää rahaa ulkonäköön vaan saa senkin rahan käyttää johonkin hyödylliseen. Uuden harrastuksen myötä löysin ihan tavallisia ihmisiä joillekka ei ulkonäöllä ole yhtään mitään merkitystä. Se oli puutarha harrastus ja siinä ei ole mitään merkitystä ihmisen ulkonäöllä. Me vaihdetaan sosiaalisessa mediassa kokemuksia, tietoja ja taitoja ja onnistumisia epäonnistumiseen. Kuvia laitetaan kasvattamista tuotoksista eikä omasta ulkonäöstä. Aivan järkyttävän hauskaa on ja huumoria heitetään aina väliin. 

Vierailija
6/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä varten pitäisikään? Mitä siitä saa itselle muutenkaan? Minua ei ainakaan pskan vertaa kiinnosta olla olemassa kenenkään katseita varten :D

Vierailija
7/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omia kuviani minnekään jakanut ja harrastuksia on. En mikään kaunotar koskaan ole ollut, mutta ennen meikkivoidetta ja ripsiväriä laittamalla sain itseni näyttämään energiseltä ja tehokkaalta.

Vierailija
8/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää salilla

Vierailija
9/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten aletaan hakea muita harrastuksia joihinka ei tarvitse ulkonäköä. Minulla oli helpottavaa sillä ei mene enää rahaa ulkonäköön vaan saa senkin rahan käyttää johonkin hyödylliseen. Uuden harrastuksen myötä löysin ihan tavallisia ihmisiä joillekka ei ulkonäöllä ole yhtään mitään merkitystä. Se oli puutarha harrastus ja siinä ei ole mitään merkitystä ihmisen ulkonäöllä. Me vaihdetaan sosiaalisessa mediassa kokemuksia, tietoja ja taitoja ja onnistumisia epäonnistumiseen. Kuvia laitetaan kasvattamista tuotoksista eikä omasta ulkonäöstä. Aivan järkyttävän hauskaa on ja huumoria heitetään aina väliin. 

Kiva, jos sä saat nautintoa puutarhuroinnista. Se ei kuitenkaan kaikkia kiinnosta.

Vierailija
10/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän jonkun muun typeriltä havainnoilta ja harhoilta kun henkilön itsensä.

Saan itsestäni erittäin kivan näköisen laittautumalla mutta en vaan laittaidu eikä muiden mielipiteet kiinnosta yhtään.

Vierailija
11/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää salilla

Kylän ainoa sali meni juuri konkkaan.

Vierailija
12/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti on nätti vaikka ei yrittäis, nätti on nätti vähän rapistuneenakin tai vanhentuneena.

Niinhän se on. Joillain ihmisillä on tietty karisma kohdusta hautaan.

Vierailija
13/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? 75?

Olen 47 vuotias ja tänään viimeksi katsoin peilistä, että aika kivan näköinen mamma sieltä katselee! Hieman vielä hymyä, niin tosi kivan näköinen. En ole rupsahtanut yhtään mielestäni ja miehenikin tykkää kovasti. Ehkä rupsahdamme yhdessä joskus, mutta ei se haittaa, on kiva vanheta.

Vierailija
14/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon puolen vuoden sisällä tapahtunut jotakin erityistä? Onko hormonitoiminnassasi tapahtunut muutoksia (raskaus, synnytys, imetyksen lopettaminen, vaihdevuodet)? Oletko kokenut suuren järkytyksen tai kärsit stressistä? Oletko vaihtanut käyttämiäsi ihonhoitotuotteita tai vaihtanut hiustyyliä?

Ulkonäön äkilliseen rapistumiseen löytyy yleensä syy ympäristöstä ja kun sen syyn saa selville, voi usein tehdä korjausliikkeitä. Lopultakaan kukaan ei toki kamppailua aikaa vastaan voi voittaa, voimme vain hidastaa rapistumista ja yrittää hyväksyä itsemme.

Olen itse ollut kierteessä, jossa lihoin masennuksen vuoksi lyhyessä ajassa paljon, minkä vuoksi masennuin entisestään, eikä laittautuminen enää kiinnostanut pätkän vertaa - ajattelin olevani ruma joka tapauksessa. Kun sain masennusta lääkkeiden ja terapian avulla hieman kuriin ja jaksoin taas pitää syömisistäni ja itsestäni muutenkin parempaa huolta, ulkonäköni parani kilpaa mielialani kanssa.

Vierailija
15/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän jonkun muun typeriltä havainnoilta ja harhoilta kun henkilön itsensä.

Saan itsestäni erittäin kivan näköisen laittautumalla mutta en vaan laittaidu eikä muiden mielipiteet kiinnosta yhtään.

Komppaan tuota viimeistä lausettasi!

Kun tulee ikää niin vähemmän onkin enemmän... Ihme ilmiö... eli johtaa siihen, että laitan vain vähän väriä kulmiin, poskipunaa ja huulipunaa. Nopsaa menee ja iihan hyvä arkimeikki.

Vierailija
16/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se salilla käyminen auttaa, jos naama on kuin petolinnun p.rse?

Vierailija
17/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöthän terveellisesti?

Myöskin itsevarmuus ja hymy peittää kaiken

Kuntoilua voi lisätä hyötyliikuntana A:sta B:hen niin helpompi tehdä

Vierailija
18/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin.

Tosin ulkonäkö muuttui kun sain taas nukuttua paremmin. Valvomisesta tulee ihan hirveän näköiset silmänaluset mulle. Myös iho ei ole hehkeä/heleä.

Jos saan nukuttua hyvin ja muistan juoda tarpeeksi vettä (tosiaan se 3 litraa on se määrä että näkyy positiivisesti ihossa kuten tuolla joku laittoi).

Myös ihon kosteutus erilaisilla kosteuttavilla hoitonesteillä ja naamioilla tekee hyvää ikääntyvälle iholle.

Kangasnaamioita kun käyttää parina kolmena iltana/aamuna joka viikko ja aamuin illoin kunnon kosteutus hoitovesillä, seerumilla ja voiteilla jos vaan viitsii.

Kun iho voi paremmin niin ei naamioita tarvitse noin usein käyttää.

Olen 39-vuotias ja mielestäni näytän ihan hyvältä vielä. Varsinkin kun laittaa kevyen meikkivoiteen ja poskipunaa/aurinkopuuteria.

Kulmissa Microblading ja ripsissä kestoväri niin on aina freesi ilme.

Vierailija
19/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yleisilmeeseen vaikuttaa kaikkein eniten ihon kirkkaus. Kannattaa keskittyä siihen ja ottaa pari tehokuorintaa ja käyttää "piristäviä" naamioita. Itselläni on LED valonaamio, se mielestäni kohentaa pikkasen.

Vierailija
20/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa juoda vettä n. 3 litraa päivittäin. Kork. 3,5 litraa. Liikaa ei saa juoda vettä. Iho on heti parempi kun juo n. 3 litraa vettä päivittäin. Syö salaattia, tomaattia jne.

Aivan huuhaata. Ihmisen kauneus lähtee sisältäpäin eikä ulkoisilla paljoa vaikuteta. Tämmöisellä vesimäärän huuhtelulla ei sisuskaluja puhdisteta jos sisuskalut muuten paskassa kunnossa. En juo yhtään vettä mutta jos olen nukkunut hyvin niin se näkyy ulkonäöstä. Uni on kaikkein tärkeintä ja se ettei ole mitään stressaavia asioita painamassa. Juon pelkästään vapaanlehmän maitoa ja piimää sekä Wissyä. Minulle ei vesi maistu ja hyvin harvoin juon vettä. Mitään iho ongelmia ei ole enkä käytä mitään kosmetiikkaa. Talvella ainoastaan kun iho kuivuu niin käytän apteekin barabeenittomia perusvoiteita laittaen yöksi. Iho on mahtavassa kunnossa eikä ole koskaan flunssia. Kädet hoidan samalla rasvalla niin että yksi voitelen kädet jotta iho pystyy vastustamaan tauteja. Minulla ei ole flunssia koskaan kunhan noudatan hygieniaa kotoa lähtiessäni ja kun tulen kotiin niin pesen ensimmäisenä kädet erittäin hyvin ennen kuin koskettelen mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi