Ei ossaa penikoitansa pitää hiljasena!!!
Kiva kun synnyttäny 3tuntia Sitte ka tultiin tähän osastolle. Yön oon valvonu ja nyt Sitte vierailu aika vielä täällä... Viereisen äitin 3lasta tönii kokoajan mun sänkyä,penikat huutaa ja kiljuu,repii tuota väliverhoa yms... Onko mulla oikeus sanoa että hiljempaa kiitos ja lopettaa sängyn tönimisen? Vai pitääkö vaan kestää tuo melu,vierailuaikaki loppuu vasta tunninpäästä
Kommentit (8)
Sellasia ne lapset on, toivottavasti ei tullut yllätyksenä, muuten kolahtaa omaan kattilaan, kun se sun oma piltti siitä kasvaa.
No mulla on neljä muutakin lasta mutta että vois sanoa että hiljempaa tuo äitinsä edes heille? Sinäkö annat huutaa synnärillä lapsiesi??
Jotkut ei vaan osaa ottaa toisia huomioon. Sano vaan jos olet väsynyt, ei se ole mikään leikkipuisto.
Ei haittaa muuten,mutta kun ei kertaakaan oo sanonu edes heille että esim hiljempaa... Ootan että pääsen levähtään edes vähän...siis oikeasti huutaa kimeällä äänellä ja ties,mitä...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:47"]Sellasia ne lapset on, toivottavasti ei tullut yllätyksenä, muuten kolahtaa omaan kattilaan, kun se sun oma piltti siitä kasvaa.
[/quote]
Kyllähän ne lapset voisi silti vaivautua kasvattamaan, jotta ne eivät tönisi ainakaan tahallaan vastasynnyttäneen vieraan naisen sänkyä.
Tietysti saat sanoa, että ei saa töniä sänkyä ja repiä verhoa. Ja pyytää olemaan hiljempaa. Yleensä vastakaikua saa parhaiten, jos sen tekee ystävällisesti.
Saat kyllä olla kiitollinen vain 3-tuntisesta synnytyksestä! Aika moni synnyttää moninkertaisen ajan!
Siis tarkoitin,että synnytin 3 tuntia sitten! Ja nyt siirryin tähän osastolle. Synnytys kesti kyllä varmaan sen 20tuntia,että ei tässä oikein jaksas tönimisiä. Onneksi nuo vissiin älyää lähtiä pois,huutaa tuolla käytävälläki nuo mukulat
Ei ole oikeutta.