Miten voin muuttaa perusilmettäni pahiksemmaksi näyttämättä hullulta?
Valitin jo tohon toiseen ketjuun. Ku mä oon tällanen kiltin näkönen pallopää. Muhun ihastuu aina ne kiltit taiteilijapojat, jotka ei sytytä mua yhtään.
Oon kokeillu värjätä hiukset mustaksi, enemmän meikkii, mustia vaatteita, goottityylii, punktyylii (nuorempana)
Mutta aina vaan tää ihme hoopon näkönen kiltti pallopää. Luonnostani hymyilen ja oon ystävällinen. Kai se on kiva, varsinki asiakaspalvelutöissä, mutta muulloin ois kiva antaa itestään muunlainenki ku kiltti kuva, koska oikeesti en oo mikään kiltti!
Musta aina sanotaan, että voi sul on varmaan ollut niin helppo ja kiva elämä, ku oot tollanen. ( ei todellakaan oo ollut) Ja sä oot niin siveän oloinen ja kiltti. ( yli 100 seksikumppani ja oon kauhee puuma)
Ym. Hyvää täs on, että kukaan ei koskaan ajattele, että tekisin jotain pahaa. Kaverit pitää mua aivan umpirehellisenä ja luotettahana, jota en kyllä aina oo.
Pitäiskö jotain rikoksii alkaa tekeen, ku ei varmaan jäis kii, ku kukaan ei uskois naamasta, että tolla vois olla huumeita käsilaukussa ym.
Kommentit (2)
Viime aikoina minua on sanottu
- Opettajaksi
- Opiskelijaksi
- Mulla on tunteisiin vetoavat koiransilmät
- Kiltin näköiseksi ( monta monta kertaa)
- " Ootko sä ikinä tehnyt mitään pahaa? "
- " Sul ei varmaan oo koskaan ollu irtosuhteita"
- " Oot niin kiltin ja pehmeen näkönen"
- " Susta oikein huokuu ystävällisyys"
Jne jne ap
Sanokaa ny joku. ap