Miehen kanssa umpikuja
On sitoutumiskammoinen, ei halua ”seurustella” mutta haluaa että kuitenkin ollaan yhdessä joka viikko ja muita ei kummallakaan saa olla. En ymmärrä mitä tämä mies haluaa. Tykkää suunnitella yhdessä ruoanlaittoa, kokkaillaan, katsellaan leffoja, tehdään kävelylenkkejä ja seksi on huikeaa. Valitanko siis turhasta kun minusta tästä puuttuu jotain? Kummallakin isot lapset
Kommentit (33)
Ehkä hän on herkkä eikä luota sinuun. Hän haluaisi että tunnustettaisiin vallitseva hyvä.
Hän ei ehkä viihdy kanssasi enää pitkään koska kokee vaatimuksesi raskaana. Hän kokee että elämänhallinta katoaa hänen omista hyppysistä.
Haluaa vain seksiä ja hauskanpitoa. Rusinat pullasta. Heti kun tulee parempaa vastaan tai jotain töyssyjä, tyyppi häipyy. ÄLÄ suostu, jos haluat sitoutumista ja vakautta. Poltat näppisi. Tuo on miehelle kevytsuhde, jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään.
Eli mitä konkreettista puuttuu? Jonkun sanan käyttäminen? Mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. On ollut eron jälkeen sinkkuna 7v ja kotiinsa ei ole tuonut minua ennen muita. Minut on esitelty lapsille. En tiedä onko se sitten tuo sana mikä puuttuu. Sanoo kyllä tykkäävänsä, ikävöi jne.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain seksiä ja hauskanpitoa. Rusinat pullasta. Heti kun tulee parempaa vastaan tai jotain töyssyjä, tyyppi häipyy. ÄLÄ suostu, jos haluat sitoutumista ja vakautta. Poltat näppisi. Tuo on miehelle kevytsuhde, jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään.
Miksi ihmeessä pitäisi haluta muuta kuin rusinat pullasta? Itse en halua enää yhtään kaksilahkeista saman katon alle ja lopetan tapailun matalalla kynnyksellä.
Haluaa omistaa sinut niin kuin nämä tinderhaaremistit tekevät. Tuskin olet ainoa ketä panee viikottain, mutta olisi ikävää jakaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. On ollut eron jälkeen sinkkuna 7v ja kotiinsa ei ole tuonut minua ennen muita. Minut on esitelty lapsille. En tiedä onko se sitten tuo sana mikä puuttuu. Sanoo kyllä tykkäävänsä, ikävöi jne.
T.ap
ei kannata uskoa kaikkia, mitä mies pimpinhaluissaan sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi haluta muuta kuin rusinat pullasta? Itse en halua enää yhtään kaksilahkeista saman katon alle ja lopetan tapailun matalalla kynnyksellä.
Ap selvästi haluaa jotain muuta kuin matalan kynnyksen panotapailua. Muuten ei olisi "umpikujaa" eikä tarvitsisi miettiä koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
No tuskin aikuiset lapset tällaisia asioita valehtelee. Kyllä hänellä sutinoita on ollut eron jälkeen mutta kotiinsa ei ole vienyt
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Tässä on viisaus, jota joka naisen tulisi vaalia.
Pelkkä provo. NAISET toimivat näin. Miehet ei.
Ap:lla on liikaa aikaa. Vaihtoehtoisesti mies suunnittelee muuntautuvansa naiseksi sukupuolenkorjausleikkauksen avulla. Nauttikaa seksistä siis vielä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä provo. NAISET toimivat näin. Miehet ei.
No kaikki ei ole provoa tälläkään palstalla
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei ole provoa tälläkään palstalla
älä puhu paskaa...
Mies haluaa LAT-suhteen (living apart together). Jos sinä haluat yhteenmuuttoa yms. niin puhu asiasta. Jos tulevaisuuudenkuvanne eroavat paljonkin niin suhteen lopettaminen taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Minä haluaisin LAT-suhteen mutta tapaamani miehet haluavat muuttaa yhteen (nopeasti). En jaksa enää kuunnella yöllistä kuorsausta, tehdä kompromisseja kaikesta, sietää ynseitä puolison sukulaisia, olla jokin palveluautomaatti, sietää mahdollista vonkausta jne. Eli lyhyesti: rusinat pullasta kiitos. SinkkuN
Kuulostaa hyvältä, ottaisin erittäin mielelläni tuollaisen suhteen. Jos teillä joskus menee poikki, niin ohjaathan ystävällisesti kyseisen miehen minun ovelleni :)
Minä tuossa nyt on umpikuja? En ymmärrä.
Te tunnutte viihtyvän hyvin yhdessä ja seksikin toimii. En ymmärrä, mitä voi enää enempää toivoa.