Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tekstiviesteihin ei voi vastata??

Vierailija
04.07.2014 |

Minusta ihan helvetin epäkohteliasta käytöstä, nyt taas mennyt 4vrk siitä kun viestin kaverille pistin ja ei mitään kommenttia. Ja pään aukojille tiedoksi, että viesti sisälsi ihan myös selkeän kysymyksenkin jossa ? merkki perässä eli ei ole siiräkään kiinni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille?

Vierailija
2/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus puhelin jotenkin rikki niin, että viestit ei oo tullu perille. Eli jos ei kuulu, niin sitten uusi viesti/soitto perään. Ja laita viestiin, että "vastaa kun näet tämän!"

Tai facebookissa viesti? Sähköposti? Miten kaukana hän asuu, käy ihan kylässä kysymässä asiasta?

Jos on noin tärkeä asia, niin herranjestas, kysy muullakin tavalla kuin viestillä..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä oletat, että joku av-mamma tietäisi, miksi kaverisi ei vastaa tekstiviestiisi? Anna numero, niin mä soitan hänelle ja kysyn.

Vierailija
4/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, no jos mulle laitoit niin kumpikaan puhelimeni ei ole päällä, toinen ei ole edes matkassa. Jos mulle kerran vuodessa joku myyjä soittaa ja kerran kymmenessä joku sukulainen niin ei mulla ole tarvetta pitää sen vuoksi puhelinta päällä.

Vierailija
5/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa, jos on kiire ja katson nopeasti. Päätän vastata myöhemmin ja unohdan. Tai jos kyseessä on joku ärsyttävä tyyppi, jolla varsinkaan ei ole mitään tärkeää asiaa. Useimmiten tärkeille ihmisille otan sen ajan kiireenkin keskellä. Mä inhoan tyyppejä, jotka ei vastaa ja joista huomaa, että se toistuu. Yleensä ne jäävät Ex kavereiksi. Itsellä ei ole väliä, jos joku rasittava tyyppi vaan jättää mut rauhaan sen takia, etten itse vastaa.

Vierailija
6/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on ihan väärä. Eli sinä kuvittelet, että tekstareihin pitäisi vastata heti.

Oikeasti ei kenenkään tarvitse vastata puheluihin eikä viesteihin, jos ei halua.

Nykyisin kuvitellaan, että jatkuva saatavilla oleminen on joku ihmeen kansalaisvelvollisuus. Mutta kun ei ole!

Minä vastaan kännyyn, jos haluan. Minä luen viestit, jos haluan. Minä vastaan viesteihin, jos haluan.

Herää pahvi! Ei ole olemassa mitään pakkoa vastata puheluihin tai viesteihin! Jos et ole saanut vastausta, sun on tyydyttävä siihen, ettei sun kaverisi ole kiinnostunut viestittämään/tapaamaan sua. Näin yksinkertaista. Mitä ihmettä sä rähjäät? Sun kaveria ei kiinnosta tavata sua!! Muutoin olisi vastannut.

Vierailija
7/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan unohtanut vastata? Soita ja kysy.

Vierailija
8/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin muista vastata. Jos ei samalla hetkellä näprää takaisin niin helposti se jää vaikka mielessä olisikin. Äärettömän harvoin vastaan tekstareihin heti, ei siitä kannata mitään tulkintoja vetää.

Vierailija
9/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niihin ei voi vastata/viitsitä, kun ei kiinnosta koko sun viestisi.

Jos et saa vastausta viestiisi, se kertoo siitä, ettei vastaanottaja ole kiinnostunut sun jutuistasi.

Naurettavaa vaatia jotain vastaamisen pakkoa. Jos et saa viestiisi vastausta, se tarkoittaa, ettei viestin vastaanottaja ole pätkääkään kiinnostunut viestistäsi eikä sinusta. Tajusitko?

Vierailija
10/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kirjoittamista älypuhelimellä. Vanhalla luurilla viestejä pystyi näpyttelemään aikkei katsonutkaan koko puhelinta, kosketusnäytöllä kestää ikuisuuden kirjoittaa... Jos esim saan viestin kun laitan ruokaa luen sen, ja päätän että vastaan myöhemmin kun juuri silloin ei pysty. sitten pitääkin huolhtia siitä että lapset syö ja syöttää nuorinta ja syödä itsekin, sitten pesulle, potalle, vaipanvahto, pukeminen, ulos leikkimään, sisään, pesulle, iltapala, pesut, potalle, nukkumaan..... 
Ja koko viesti on jo melkein unohtunut. Vastaan sitten kun lapset ovat nukkumassa jos muistan. Jos en ole viestiin vastannut, minulle kannattaa soittaa.

Vierailija
11/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ihmiset ei vaan välitä. Mitä enemmän kommunikointivälineet kehittyvät, sitä enemmän kommunikointitaidot vähenevät. Aika vaikee hoitaa asioita, jos ei vastata puheluun, ei tekstiviestiin, ei meseviestiin. Ja etäisyyttä on 200 km. Ja pakko olis saada asioita etenemään.

Vierailija
12/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Esim minun ja ihastukseni (kyllä, tiedostan että ihastuminen on yksipuolista) viime keskustelu meni näin:

Minä: *Kysyn kysymyksen*

Ihastus: *Ei vastausta*

Muutaman päivän päästä ihastus: "Huhuu?"

Minä: "No mitä? Itse et edes vastannut viimeiseen kysymykseeni"

Ihastus: *Lukee viestin eikä vastaa mitään*

Perus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi