Minkä niminen sinun kissasi on?
Kommentit (610)
Sisarukset Töppönen ja Lapanen. Töppösellä on mustat takatassut, Lapasella toinen etutassu on musta.
Poikakissa nimeltä Ruusu, ihana edesmennyt.
Minäkin olen kotona ollaan osoite tietosi on suojattu turvallisella yhteydellä että terassi etelään päin uskaltaa lähteä teidän kanssanne ei ole koskenut maastopyöriin on niin nättiä jälkeä.
Yrpä ja Illu.
Ei vaiskaan. Ne olivat ne meidän aasit. Sukupuolet saatte itse arvata.
Jos ottaisin kissan, antaisin urokselle nimeksi Gullichsen, nartulle Billuchsen.
Lapsuuden kodissani oli ja eli 23 vuotta tyttökissa Misse. Parhaan kaverini kissan nimi oli Roope. Oli outoa kun jossain vaiheessa ilmeni, että jollakin ihmisellä oli "kissan" nimi. Oletin sen olevan lempinimi 🐾 Vaikuttaa siltä, että melko monelle miehen alulle on vanhemmat valinneet "kissan" nimen. 🐈 Anteeksi kaikki Roope "herrat" ja "katit" lapsikin voi joskus olla hyvässä viattomuuden uskossaan, väärässä, mutta oppii laajentamaan näköalaansa lisää kasvaessaan, mikäli itse sitä haluaa.
Minttu ja Ville, emo ja pentu. Kumpaakaan ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kotona ollaan osoite tietosi on suojattu turvallisella yhteydellä että terassi etelään päin uskaltaa lähteä teidän kanssanne ei ole koskenut maastopyöriin on niin nättiä jälkeä.
No nyt on kyllä tosi erikoinen nimi kissalla.
Tupu ja Kiva ovat meidän söpöliinit.
Topi ja Saku on minulla, valkoinen ja harmaa.
Lupiini (neljävuotias abessinialainen) & Lilja (puolitoistavuotias maatiainen).