Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vuosiloma muuttuikin kesken kaiken sairaslomaksi.

Vierailija
04.07.2014 |

Toiv tokenee pian, tosin eipä tuo siinä mielessä haittaa että ei kuitenkaan menetä vuosilomapäiviään tuota potiessaan vaan on sairauslomapäiviä ja vuosilomapäivät jotka tässä menee, saa pitää myöhemmin.

Miehellä siis ollut selkänsä kanssa ongelmia aina aika ajoin ja rakastamansa harrastuksen eli tenniksen jälk selkä aina hieman oireilee päivän verran ja nyt meni eilen sen verran juntturaan, että katsoi parhaimmaksi käydä lääkärissä tänään. Sai sitten reseptit Panacodille, Sirdaludille ja kipugeelille, sekin nykuisin taas reseptitavaraa kun porukka ei kuulema osannut käyttää sitä oikein ( käyttävät auringolle altistuessaankin vaikka siitä aiheutuu hankaliakin sivuoireita silloin..).

Mutta kuten sanoin niin toiv tokenee pian, mitähän tuolle vaivalle voisi tehdä, istumatyötä tekee ja ns ratsastustuolli tai mikä se nyt onkin on käytössä joka onkin ollut hyvä, mutta silti tuo vaan välillä vaivaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssärille. Minkä takia ylipäätänsä miehesi rasittaa selkää tenniksen pelaamisella? 

Vierailija
2/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikunta ja harrastaminen asittaa jollakin tavalla. Eiköhän se olisi suurempi paha, jos ei mitään harrastaisi. Mies kyllä on huomioinut mm tenniksen pelaamisessa selkänsä kaikin mahd keinoin, on viimeisen päälle kengät, mailat, pallot ja kiinnittää ergonomiaan huomioa ja tietty mm kengät sen mukaan millä kenttäpohjalla pelaa.

Laskettelee myös, mutta se ei aiheuta mitään ongelmaa. Täytyisi varmaan puhua hänet harrastamaan myös uimista, sehän on loistavaa liikuntaa kropalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyonantajakin varmasti hyvin hyvin iloinen kun pääsee maksamaan miehesi tennisharrastuksen ja tähän liittyvät toistuvat poissaolot.

Vierailija
4/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo liikuntamuoto ole laitettava uusiski. Kaikki lajit eivät sovi kaikille ja jos alkaa remppaa tulla jostain lajista, niin hullu sitä enää jatkaa. Mistä tullut ajatus, että kaikki liikuntavon eduksi tuossa mainitussa tilassa.

Vierailija
5/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa selkä jumppa Talouselämä lehti. Sieltä löytyy ohjeet ja niitä kun noudattaa joka päivä niin vaiva katoaa. Ei siis saa pelkkää tennistä harrastaa jos on selkävaivoja...

Vierailija
6/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee porvoolta

Vierailija
7/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkanssa selkäongelmia, yksi selkänikama on siirtynnyt 11 mm, ja kävely on vaikeea ja kipu kova. Minulla on Lyrica-lääkitys, Panacodista ei olluta apua. Mutta tämä saatta jatkua kuukausia, joten olen käynyt töissä. Lomalle jään pian, enkä aion pyytää saikkua. En sano sitä siksi, etteikö siaruslomalle voi jäädä, mutta ei tämä mun työntekoa juuri haittaa. Sanma se istunko työpaikalla vai kotona. Työnantaja on maksanut taksimatkoja kotiin, kun kipu on ollut kova. 

Vierailija
8/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä pupellat??

Ensinnäkin lomallahan kaiketi saa tehdä mitä haluaa ja ajatella että moni haluaa mm panostaa asioihin joista pitää tai joita harrastaa.

Toiseksi mieheni ei ole ollut tenniksensä vuoksi kertaakaan pois töistä, mistä helvetistä sellaisen väläyksen sait päähäsi??? Ja sitten jotkut urpelot vielä yläpeukuttaa sinun lotkautuksiasi:0

Ja kolmanneksi, mitä mieheni sairauspoissaoloihin tulee niin hän on ollut nyk työnantajan palveluksessa 15v ja saiauspoissaoloja on n.3vkon ajalta ja sekin varmasti yläkanttiin, ed poissaolo oli v.2011.

Ei hitto millaista porukkaa täällä pyörii..

ap

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:26"]

Tyonantajakin varmasti hyvin hyvin iloinen kun pääsee maksamaan miehesi tennisharrastuksen ja tähän liittyvät toistuvat poissaolot.

[/quote]

Vierailija
9/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidinkin vuosiloma muuttui sairaslomaksi ja lomat piti siirtää eteenpäin, muutama lomapäivä meni siinä, kun ei päässyt hakemaan lääkärintodistusta. Selkä meni äidilläkin.

Syö tällä hetkellä seitsemää eri kipulääkettä, joista kaksi mm huumejohdannaisia, nukkumaan pystyy 30min-2h pätkissä, istumaan ei ole pystynyt ainoatakaan kertaan kuuteen viikkoon, selkä meni n.7-8vk sitten rikki. Vasta nyt pari päivää sitten erikoislääkäri, jonne pääs työsopimuksen vuoksi, määräsi kiirrellisen lähetten magneettikuvaukseen, ihan hyvä, mutta kuvaukset ois pitäny saaha jo 1,5kk sitten.

Ei pääse yksin sänkyyn, selällään ei pysty makaamaan, kävelee sauvojen kanssa (joiden vuoksi kummatkin kyynärpäät auki), vessaan ei pysty menemään yksin, eikä suihku tai hiusten pesu tule kuuloonkaan yksin ollessa. Mitään ei pysty lattialta nostamaan, ei pysty kumartumaan yhtään, eikä kantamaan mitään. Ei edes kukkaroaan, joten kauppa-asiat hoidan minä. Kuten myös ruokapuolen, siivouksen ja pyykinpesun.

Olen alaikäinen vielä pari vuotta, mutta olen ollut äitini apuna ja omahoitajana kohta 2kk. Äiti ei ole edes 50-vuotta vielä... ennen selän menemistä oli hyvässä kunnossa, kävi salilla yms, mut nyt ei pysty käymään edes vessassa yksin. Suomen sosiaalihuolto rules /,, mut jos tää tästä pikkuhiljaa, oon saanut tänä aikana soittaa ambulanssin neljä kertaa äidin kipukohtauksen vuoksi.

t. teini

Vierailija
10/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen ollut sairas l o m a l l a, mutta en kyllä kehdannut vuosilomaani siirtää. Lusmut tekevät niin.

Vierailija
11/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä ei taida olla vatsa- ja selkälihakset kunnossa?

Noniin, mies on siis käynyt lekurissa, saanut saikkua ja soittanut töihin ja pyytänyt loman siirtoa? Asia siis reilassa. Nyt miehesi pitää kävelläkäpytellä. Kun selkä on kunnossa, kannattaisi mennä fyssarille, jotta jatkossa ei menisi selkä pskaksi.

Vierailija
12/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No idioottihan pitää olla, jos tietää, että selkä kipeytyy ja silti pitää palloa paukuttaa. Olkoonpa kuinka hienot ja kalliit varusteet tahansa. Minäkin menen aina heikoille jäille, kun tiedän, että kastun kumminkin...

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:56"]

Mitä sinä pupellat??

Ensinnäkin lomallahan kaiketi saa tehdä mitä haluaa ja ajatella että moni haluaa mm panostaa asioihin joista pitää tai joita harrastaa.

Toiseksi mieheni ei ole ollut tenniksensä vuoksi kertaakaan pois töistä, mistä helvetistä sellaisen väläyksen sait päähäsi??? Ja sitten jotkut urpelot vielä yläpeukuttaa sinun lotkautuksiasi:0

Ja kolmanneksi, mitä mieheni sairauspoissaoloihin tulee niin hän on ollut nyk työnantajan palveluksessa 15v ja saiauspoissaoloja on n.3vkon ajalta ja sekin varmasti yläkanttiin, ed poissaolo oli v.2011.

Ei hitto millaista porukkaa täällä pyörii..

ap

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan