Tää on sairasta, onko edes mahdollista?
Viime yönä tapahtu jotain maailman oudointa, sairasta suoraan sanottuna. Raskaana olevan kaverini mies (on tosi kova unissakävelijä) tuli lähentelemään mua kun nukuin heidän sohvallaan. Meillä oli eilen pienet illanistujaiset ja tää mun ystävä ei tietenkään juonut, mutta me kaks sen sijaan jonkun verran. Ja olin vähän humalassa kai kun mies tuli, tai luulen ainakin että se oli unissakävelyä näin jälkikäteen mietittynä kun mies oli kuin robotti. Hävettää aivan helvetisti, molemmat nukkuu vielä. Mä niiiiin toivoisin, että tää ois vaan paha uni ja jos mies ei muista mitään ni en kyllä kerrokaan! :(
Kommentit (58)
Paskat unissakävely ole selitys. Ei myöskään alkoholi tai tilanne. Kyseessä kaksi aikuista ihmistä, jotka vierittävät vastuun planeettojen väärälle asennolle.
Mutta jos ei kumpikaan muista tarkalleen mitä tapahtu ni miten mä muka kerron tolle ystävälle? En todellakaan tiiä oliko unissakävelyä, vaikutti vaan mun hämärien muistikuvien perusteella siltä... Ja joo joo tiiän jo et oon HORO, sen hokemisen voi lopettaa! :(
AP
Ei todellakaan oo totta tää tarina. Jos ois edellisenä yönä nussinu kaverin miestä, tuskin ois päällimmäisenä tunteena NOLOUS. Kylläpä nolottaa!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:10"]
Mutta jos ei kumpikaan muista tarkalleen mitä tapahtu ni miten mä muka kerron tolle ystävälle? En todellakaan tiiä oliko unissakävelyä, vaikutti vaan mun hämärien muistikuvien perusteella siltä... Ja joo joo tiiän jo et oon HORO, sen hokemisen voi lopettaa! :(
AP
[/quote]
Mistä tiedät mitään tapahtuneen?
Mitä vittua nyt :D:D:D yrittäkää edes.
Ihme tyhmiä mammoja. Ap on lunttu ja ties mikä, mies täysin viaton.
Mutta eihän tuota juttua tietysti kukaan muu kuin vähä-älyinen ämmä otakaan tosissaan.
Oliko hyvää munaa? Nuoliko edes pillua ja saitko ihan pilluun vai nussiko anaaliin? Miltä ystävän miehen kyrpä maistui? Käytittekö muuten kumia, ettei raskaanaoleva saa mitään tauteja?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:19"]
Ihme tyhmiä mammoja. Ap on lunttu ja ties mikä, mies täysin viaton.
Mutta eihän tuota juttua tietysti kukaan muu kuin vähä-älyinen ämmä otakaan tosissaan.
[/quote]No hah hah. Joo ihan unissaan se tosiaan ap:ta lykkäs, raukka. Ihan yhtä syyllisiä kumpikin, mutta tää ap:n ininä ja vastuunpakoilu ärsyttää. Yyh yyh älkää tuomitko, ihan vään vähän yhdyttiin ja ihan sekaisin. Joopa joo. No toivottavasti tämä rouva saa tietää, niin huomaa minkälainen ällötys on miehenä sekä kaverina.
No tää on kyllä päivän parasta av:tä! "Mies nussi mua UNISSAAN" :-DDDD Ei helvetti, en tiiä repeenkö nausrusta vai surusta sun ystävän puolesta! Joo, unissaan voi kyllä kävellä, mutta ihanko todella yrität vakuuttaa meitä ja itseäsi siitä, ettei häiskä heräis ku painaa väärää reikää??!! Ei hitto....
Olet huono ihminen, vaikka kuinka yrität sitä kierrellä. Pilasit just ystäväsi elämän, feeling good?
Tämähän on kuin se ketju, jossa naisen mies ja paras ystävä panivat perhepedissä lapsen vieressä sillä aikaa, kun nainen, lapsen äiti, nukkui olohuoneen sohvalla. Pitäis lopettaa koko palstan lukeminen kun tulee niin paha mieli siitä kuinka joillekin ihmisille kiima menee kaiken moraalin ja järjen yläpuolelle. Saatanan eläimet, oikeesti!
Nyt kerrot ystävällesi että hän tietää millaisten paskojen kanssa on ystävystynyt ja lapsen tehnyt ja sitten häivyt hänen elämästään. Some friend. :o/
Ignorantit AV-mammat eivät tiedä, että sellainen ilmiö todella on olemassa kuin unissanussiminen. On olemassa lukuisia dokumentoituja tapauksia, joissa sekä miesten että naisten on todettu harrastaneen seksiä unissaan ja jopa lähteneen ulos etsimään seksiseuraa unissaan tietämättä jälkeenpäin mitään asiasta.
Tietysti se ei muuta sitä, että ap on siinä tapauksessa raiskaaja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:10"]Mutta jos ei kumpikaan muista tarkalleen mitä tapahtu ni miten mä muka kerron tolle ystävälle? En todellakaan tiiä oliko unissakävelyä, vaikutti vaan mun hämärien muistikuvien perusteella siltä... Ja joo joo tiiän jo et oon HORO, sen hokemisen voi lopettaa! :(
AP
[/quote]
"En mä muista mitä tapahtu, mut mä tulin kuitenkin tekee hyvin yksityiskohtaisen sepostuksen tapahtumista!!" HEI HALOO!!!
Otahan nyt se järki käteen ja mieti, mitkä Sun fiilikset olis jos olisit tuo raskaana oleva nainen ja ukkos paneskelis "unissaan" humalaista ystävääsi!?!?!?!
Voiko tosiaan näin idiootteja ollakaan?!
Voi jumalauta, että mua ärsyttää nää tyypit jotka ei pysty kontrolloimaan itseään yhgtään. Sä olet todella nolo.
Vaikka unissakävelijä ei tietäisi mitä tapahtuu niin sinä tiesit!