Hupaisa tapaus kadulla, takaapäin pienissä shortseissa juokseva nainen, blondit hiukset puoleen selkään, olikin n. 70-vuotias :D (poikajoukko vislasi autostaan hänelle)
Mopoautolla ajavat pojat näkivät naisen takaapäin hölkkäävän. He vislasivat ja heiluttivat naiselle. Kun menivät ohi, poikien ilmeet olivat melkoiset kun n. 70v mummu lähetti heille pokkana lentosuukon :D Lähti melko vikkelään mopoauto kiitämään
Kommentit (35)
Tämän tyyppisiä naisia on kyllä olemassa ja heille on oma sanontakin: Takaapäin katsottuna lyseo ja edestäpäin museo.
Mun työkaverilla on kauniit kiharretut vaaleat pitkät hiukset.
Kerran sen ohi meni nuoria poikia ja kehuivat takana, mutta ohitettuaan sanoivat, Hyi, onkin noin vanha. (työkaveri oli vähän päälle 40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muakin kääntyneet miehet katsomaan, kun ohi menevät.
Eivät kyllä pitkään katso🤣.
Olen 175/56, pitkät hiukset.
Olen 62v, naamasta 62vuotiaan näköinenkin.Juu. 171/55 treenattu 46-vuotias. Pitkät hiukset. Lenkillä ollessani hyvin tyypillistä, että takaapäin tuleva auto ajaa hitaasti kohdalle ja kaasuttaa naaman nähtyään nopeasti pois paikalta. Tapahtuu liian usein ollakseen sattumaa tai omaa kuvitelmaa.
Tuo lentosuukko oli kyllä hyvä. Arvostan.
Siinä onkin hyvä keino nuorille naisille, pukea vanhemman naisen naamari kun lähtee lenkille, saa olla rauhassa. xD Tai jos laittaa paidan päälle jossa teksti Mummot lenkillä ry tms.
Mitä jos lenkkeilee korona-maski päällä, huomaako ohiajajat sitten ikää?
Eestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
Miltei eläkeikäinen työkaverini kertoi, kuinka Jyväskylän Suurajojen (myöh. Neste-rally) pikataipaleelta poistuneet ulkomaalaiset mieskatsojat olivat taannoin viheltäneet hänen peräänsä jossain Vesangassa. Työkaveri oli siro ja harmaantuneenakin blondilta vaikuttava nainen, jonka ikää ei heti arvannut, ellei kasvoja nähnyt. Huomattuaan vislanneensa hiukan vanhemmalle naiselle miehet ratkesivat nauruun ja huiskuttivat anteeksipyytävästi. Työkaveria nauratti ja hän totesi, että minkä sille voi, jos takaa on kuin missi ja edestä kuin Esa Pakarinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu se olin minä ja olen 35 enkä 70v.
Moi Anja, koska oot alkanut lenkkeileen.
Mitä hassua on hyväkuntoisessa vanhemmassa naisessa? Yritetäänkö naiset saada taas häpeämään ikäänsä ja sitä, että ovat joidenkin teinikollien mielestä vanhoja huuhkajia, kun oikeasti ainoat huonosti käyttäytyvät ovat ne naisille vislaajat.
Ketjuissa mainituista tapauksista huomaa, että naisille huutelu ei ole positiivista huomiota vaan naisiin kohdistuvaa vallankäyttöä, jossa ei kaihdeta osoittaa sitä, jos nainen "ei täytäkään miehen mielikuvia" jolloin kehut muuttuvat nauruksi ja solvauksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miltei eläkeikäinen työkaverini kertoi, kuinka Jyväskylän Suurajojen (myöh. Neste-rally) pikataipaleelta poistuneet ulkomaalaiset mieskatsojat olivat taannoin viheltäneet hänen peräänsä jossain Vesangassa. Työkaveri oli siro ja harmaantuneenakin blondilta vaikuttava nainen, jonka ikää ei heti arvannut, ellei kasvoja nähnyt. Huomattuaan vislanneensa hiukan vanhemmalle naiselle miehet ratkesivat nauruun ja huiskuttivat anteeksipyytävästi. Työkaveria nauratti ja hän totesi, että minkä sille voi, jos takaa on kuin missi ja edestä kuin Esa Pakarinen.
Ei kun se meni näin, että takaa kuin Marilyn Monroe, mutta edestä kuin Esa Pakarinen.
Hauskaa, että oli naisesta hupaisa juttu! Myötähäpeää aiheuttaa vilslailevat pojat, todella noloa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hassua on hyväkuntoisessa vanhemmassa naisessa? Yritetäänkö naiset saada taas häpeämään ikäänsä ja sitä, että ovat joidenkin teinikollien mielestä vanhoja huuhkajia, kun oikeasti ainoat huonosti käyttäytyvät ovat ne naisille vislaajat.
Ketjuissa mainituista tapauksista huomaa, että naisille huutelu ei ole positiivista huomiota vaan naisiin kohdistuvaa vallankäyttöä, jossa ei kaihdeta osoittaa sitä, jos nainen "ei täytäkään miehen mielikuvia" jolloin kehut muuttuvat nauruksi ja solvauksiksi.
Tosikko! On monia naisia jotka käyttäytyvät myös noin, tosin harvemmin huutavat suoraan vaan lähinnä supattavat toisilleen kun joku hyvännäköinen mies tulee vastaan. Mun life goals on ainakin olla niin hyväkuntoinen 50+v että saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se meni näin, että takaa kuin Marilyn Monroe, mutta edestä kuin Esa Pakarinen.
Näin se oli!
Kuvittele Esa-Marilyn laulamassa: "Hyvvee syntymäpäevee Mister resitentti" tai jotain sellaista, en ossoo savvoo.
Dannya en heti luulisi rokkikukoksi, vaikka tukka on pitkä ja päällä nahkaliivi. Jäisi odotukset täyttymättä meikäläiseltäkin.
Nykyään voi vislatessaan erehtyä kohteen iän lisäksi myös tämän sukupuolesta. Toivoin, että ne lenkkeileviä naisia takapuolelle läimivät pojat olisivat erehtyneet hutkimaan puolustuskykyistä miestä. Mielikuva naurattaa yhtä paljon kuin ajatus siitä, missä vaiheessa Tony Halmeen ryöstämistä yrittäneille rosvoille selvisi, minkä kanssa he olivat tekemisissä.
Oma äitini (64 v) kääntää vieläkin päitä, ja aina ihmettelen, että miten nuorienkin. On aivan hypernaisellinen, mutta sillä tavalla iälleen sopivasti, jos sallitte ilmaisun. Hedelmällisessä iässä oli täysin vanhajan Hollywood-tähden veroinen kaunotar. Minä en niitä geenejä valitettavasti perinyt. Mutta tuntuu kyllä hyvältä, että aito kauneus kääntää päitä, eikä sellainen överi keinotekoinen.