Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko muita vanhempia on ohjeistettu ja neuvottu neuvolassa että teidän perheen uutta ihmistä ei saa kutsua tytöksi, pojaksi tai lapseksi koska se on loukkaavaa, väkivaltaista ja määrittelevää?

Pöyristelevä enkeli
02.07.2021 |

Tänään tuli Helsingissä tähänkin törmättyä. Saatiin jopa opasbihkonen jossa ohjeistetaan ja opastetaan miten vanhempien tulee puhutella ja puhua perheen uuden ihmisen kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, millä sanoilla ja pykälillä tämä kiellettiin?

Joko tähän tuli vastaus?

Vierailija
22/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan pitää saada muuttaa sukupuoltaan monta kertaa päivässä. Kukaan ei identifioidu miksikään, onneksi sukupuolenmuuttamisleikkaus on helppo ja edullinen toimenpide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Mua on sanottu tytöksi, lapseksi, naiseksi, äidiksi, ehkä joskus jopa ämmäksi, ja tunnistan itseni noista kaikista. Ei tuo ole minua kohtaan ollut väkivaltaa.

Millä tavalla niitä ihmistaimia pitää kutsua, ettei lapsi traumatisoidu? Mun lapset on 6 ja 8, tarvitsevatko jo terapiaa, kun olen heitä poliisi kutsunut koko heidän elämänsä ajan?

Olisko tuo esite sähköisenä jossain?

Vierailija
24/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa minua kun minä pöyristyn!

Vierailija
25/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa oletus, että lapsesi on ihminen on aika kapeakatseinen. Nykyisinhän moni kokee olevansa esim. kettu tai susi. Ja oikeastaan ihmisen henkisen iän olettaminen, eli lapseksi kutsuminen, on aika moukkamaista. Et voi tietää onko hän trans-ikäinen. Parasta olisi kutsua vastasyntynyttä uudeksi olioksi.

Oletus on ettei sinulla ole ketään kaveria joka jaksaisi kuunnella heittojasi.

Et tule koskaan olemaan nainen.

Vierailija
26/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa nykyajan hihhulointi. Koskahan nää aiheet loppuu mistä pitää valittaa? Olis kiva tietää millainen maailma sitten on kun nämä kaikki uudet säännöt ja ohjeistukset on saatu tehtyä. Onko yhtään parempi?

Eiköhän jengi kyllästy tuohon hihhulointiin jossain vaiheessa? Tämän jälkeen nuo uniikit yksisarviset katoaa sateenkaarensa taakse piiloon julmaa maailmaa.

Vierailija
27/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjäyttäviä orgasmeja – Treenaa lantionpohja nautinnollisesti kuntoon!

Lantionpohjan lihakset vaikuttavat moniin asioihin kehossa ja arkipäivässä. Näiden lihasten pitäminen hyvässä kunnossa tuntuu myös nautinnossa muun muassa voimakkaampien orgasmien muodossa. Treenaa lihakset kuntoon ja nauti seksistä enemmän.

https://www.iltalehti.fi/huippukivaa-seksia/a/c6c16b4c-a84e-43af-b55a-1…

Vierailija
28/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tällaisesta ohjevihkosesta! Pistätkö vaikka vihkon tarkan nimen, niin tarkistaisin asian, onko käytänteet muuttuneet:D

T. Th

Vierailija
29/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa nykyajan hihhulointi. Koskahan nää aiheet loppuu mistä pitää valittaa? Olis kiva tietää millainen maailma sitten on kun nämä kaikki uudet säännöt ja ohjeistukset on saatu tehtyä. Onko yhtään parempi?

Ei koskaan.

Uuskieli (engl. Newspeak) on englantilaisen kirjailija George Orwellin teoksessaan Vuonna 1984 kuvailema kuvitteellinen kieli. Se on virallisesti ohjailtua ja rajoitettua, ja sen tarkoitus on romaanin maailmassa tehdä toisinajattelu ja poliittinen kapinallisuus mahdottomaksi viemällä kansalaisilta käsitteet, joilla ilmaista poliittisesti vääräoppisia mielipiteitä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuskieli

Vierailija
30/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunaikoja...

Vierailija
31/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan.

Uuskieli (engl. Newspeak) on englantilaisen kirjailija George Orwellin teoksessaan Vuonna 1984 kuvailema kuvitteellinen kieli. Se on virallisesti ohjailtua ja rajoitettua, ja sen tarkoitus on romaanin maailmassa tehdä toisinajattelu ja poliittinen kapinallisuus mahdottomaksi viemällä kansalaisilta käsitteet, joilla ilmaista poliittisesti vääräoppisia mielipiteitä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuskieli

Naurattaa aina kun sivistymätön konservatiivipelle siteeraa kommaria ihan tohkeissaan.

Vierailija
32/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kukaan ei tarkistanut faktoja, kaikki persut täällä sai vaan lisää vettä myllyyn tuomitsemaan näköjään homot ja transsukupuoliset tästäkin?

On tästäkin tullut palsta

Vierailija
33/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rakenneultrat sitten, kun suurin osa tulevista vanhemmista haluaa tietää tulokkaan sukupuolen ennakkoon. Saako enää edes kysyä, että onko vatsassa tyttö vai poika vai tuleeko siitä satikutia?

Vierailija
34/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai älysitte kertoa neuvolassa, että haluatte teitä kutsuttavan äidiksi ja isäksi ja lasta tytöksi tai pojaksi, kumpi hän teidän mielestä onkaan. Neuvolan täytyy tämä arvatenkin kirjata muistiin.

Vierailija
35/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sitten on, vauva-oletettu?

Vierailija
36/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sitten vain ihminen? Tai kenties tulevaisuudessa alien tai ihmissusi?

Vierailija
37/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio kutsua lastani tytöksi tai pojaksi, jotta saa sitten myöhemmin itse valita mikä on. En myöskään aio opettaa lastani puhumaan, niin saa sitten vanhempana itse päättää, mitä kieltä haluaa puhua. Iltasaduksi luen vain sanakirjaa (eri kielillä, ettei tule sitä suomen kielen tuputusta), ettei vaan tule istutettua mitään rajoittavia ajatusmalleja lapsen päähän.

Vierailija
38/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön ja pojan äiti. kirjoitti:

WHAAATTT?

Tämä on vitsi, onhan? 

Älkää säikytelkö vanhaa ihmistä tämmöisillä naurettavuuksilla.

Oksennus tuli jo kurkkuun pelkästä ajatuksesta mihin tämä maailma on menossa.

Takuuvarmasti ei tullut sinulla oksennus kurkkuun.

Vierailija
39/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloitusta ollenkaan. Neuvolahan ei tunnista Helsingissä edes kahden äidin perheitä perheeksi. Vain ydinperhe on heidän mielestään perhe.

Vierailija
40/59 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi puhua sukupuolesta tai kutsua lapseksi ja vauvaksi? Vanhemmat päättää kutsumanimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän