Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolisitko viereesi miehen, joka on käynyt

Vierailija
04.07.2014 |

suihkussa viimeksi 2 vk sitten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!!

Vierailija
2/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mun nyt vaan huolittava. Mieheni on tuurijuoppo, jolle jäi pitkän raittiuden jälkeen putki päälle. Ei syönytkään viikkoon, nyt olen saanut jotain syömään sentään. Mutta tuo nukkuminen ja haju, en ole viitsinyt lakanoitakaan vaihtaa kun haisevat karmealle hielle ja vaikka mille 

Ap

Vierailija
4/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole sohvaa tai mitään ylimääräistä patjaa? Itse laittaisin tuollaisen vaikka lattialle nukkumaan.

Vierailija
5/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvakin on, ja siinä hän nukkui viime yön ulkovaatteissaan ja lippis päässä. Sohva on epämukava nukkua, koska on kahdenistuttava. Tänään mies on ollut jo reippaampi, mutta ei vielä jaksa mennä suihkuun :( Kunpa tämä tästä loppuisi, sitten olisi toivottavasti pitempi raittiuskausi. Selvänä hän on ihana ihminen.

Ap

Vierailija
6/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit passittanu suihkuun

Vierailija
7/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:12"]Sohvakin on, ja siinä hän nukkui viime yön ulkovaatteissaan ja lippis päässä. Sohva on epämukava nukkua, koska on kahdenistuttava. Tänään mies on ollut jo reippaampi, mutta ei vielä jaksa mennä suihkuun :( Kunpa tämä tästä loppuisi, sitten olisi toivottavasti pitempi raittiuskausi. Selvänä hän on ihana ihminen.

Ap

[/quote oon samanmoinen juoppoo taas yli 3kk selvänä, ennen sitä oli kans viikon putki. Mieluummin toimin näin että pari kolme krt vuodessa kunnon putki, kuin jatkuvaa viikonloppujuopotteluu

Vierailija
8/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:13"]

Olisit passittanu suihkuun

[/quote]

Onko sinulla mitään kokemusta tuurijuopoista? Ei heitä niin vaan suihkuun passiteta, kun on hirveä olo kahden viikon putken jäljiltä. Ruokaa tarjosin, katsotaan peseytyykö viikonlopun aikana. Olen viettänyt pari pv siivottuani noita juopon sotkuja täältä jo, ne hajut eivät hemaise mutta ovat pienin asia.

Ap

Vierailija
9/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kyllä tuollaisen.

Vierailija
10/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisimme yhdessä retkeilemässä jossain sivistyksen ulkopuolella, ja oma hygieniatasoni olisi samaa luokkaa. Itselläni tosin taitaa viikko peseytymättä olla tähänastinen maksimi, silloinkin kuivashampoota ja kosteuspyyhkeitä kuitenkin käytössä.

Kotioloissa ei enää ikinä.

Tulipa mieleen ne ajat, kun olin muuttanut juuri erilleen juoppoexästäni. Se mieletön kiitollisuus mennä joka ilta nukkumaan PUHTAISIIN, tuoksuviin lakanoihin. Tietää että saa nukkua koko yön rauhassa, tarvitsematta pelätä sen enempää sitä että mies ei tule kotiin (onko tällä kertaa saanut kohtalokkaasti turpaansa haastettuaan riitaa) kuin sitäkään, että hän tulee kotiin (tuleeko itselle turpaan tänä iltana). Niistä puhtaista lakanoista tuli mulle jotenkin sen uuden elämänvaiheen ja normaalielämään palaamisen symboli sairaan suhteen päätyttyä. Ihanaa, ei enää ikinä tuollaista...