Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NORDNETille asiakas on vain MUSSUTTAJA!

Vierailija
04.07.2014 |

Nordnet on ainoastaan netin kautta toimiva ruotsalainen pankkiiriliike, joka on myös monien suomalaisten suosiossa. Sen kautta voi ostaa osakkeita muutamista erimaalaisista pörsseistä.

Nordnet on nostanut aiemmin halpoja osakkeiden ostohintojaan rajusti, ja asiakkaat antoivat Nordnetille siitä negatiivista palautetta. Osakkeiden ostamisesta Nordnet alkoi veloittaa todella härskejä hintoja, jollaisia muut netin pankkiiriliikkeet, esim. Saxo Bank,  eivät veloita.

Nordnetin johtajan mukaan "Mussutusta on tullut pääasiassa asiakkailta, jotka tekee melko vähän toimeksiantoja". Firman kannalta tämä on ymmärrettävää; jokaisesta osakkeiden ostosta Nordnet rahastaa 9 - 20 euroa, joten niiltä asiakkailta, joilta  toimeksiantoja on tullut vähän, Nordnet on saanut rahastettua vähemmän.

Osakkeiden ostajan eli asiakkaan kannalta tämä tietenkin kuulostaa harvoin osakkeita ostavien asiakkaiden halveksunnalta, mitä se tietysti onkin.

http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/sijoittajat+tuohtuivat+nordnetiin/a393573?service=mobile

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulle  jonkun firman johtaja halveksis mua asiakkaana ja ihmisenä ja sanois et mä oon vaan pelkkä mussuttaja, niin vaihtasin heti kilpailevan firman asiakkaaks!

Vierailija
2/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On halvempiakin osakkeita välittäviä firmoja kuin Nordnet, joka on kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ollut aika vanha juttu?

Vierailija
4/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerää käytöstä Nordnetiltä!