En voi jättää vaimoani, joutuisin menemään töihin :(
Jos jättäisin vaimoni en tulisi taloudellisesti toimeen sillä olen työtön ja vaimoni maksaa elämisen, asumisen, auton, matkustelut. Suhteemme on kuitenkin epätyydyttävä enkä ole varma haluanko enää jatkaa. Lisäksi vaimo haluaa lapsen mutta näin epävarmassa tilanteessa en itse halua perustaa perhettä eikä meillä olisi varaa vaimon äitiyslomaan. Tämä painostus lapsesta ahdistaa. Jos voisin, eroaisin mitä luultavammin.
Kommentit (9)
Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?
Älä suostu siihen lapseen tossa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Älä suostu siihen lapseen tossa tilanteessa.
[/quote]
Aivan. Erolapsia on jo liikaa :(
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?
[/quote]
Olen pitkään ollut työttömänä enkä tiedä miten enää sopeutuisin töihin. Aamulla aikaisin herääminen on ahdistava ajatus.
Ap on naisvihamielinen, oli sitten itse nainen tai mies. Kuka tietää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?
[/quote]
Olen pitkään ollut työttömänä enkä tiedä miten enää sopeutuisin töihin. Aamulla aikaisin herääminen on ahdistava ajatus.
[/quote]
Hae iltatöihin, niin ei tarvitse herätä aikaisin aamulla.
No aloitappa harjoittelemaan kello kuuden lenkilllä. Kiasus..
Pläääääh