Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi jättää vaimoani, joutuisin menemään töihin :(

Vierailija
03.07.2014 |

Jos jättäisin vaimoni en tulisi taloudellisesti toimeen sillä olen työtön ja vaimoni maksaa elämisen, asumisen, auton, matkustelut. Suhteemme on kuitenkin epätyydyttävä enkä ole varma haluanko enää jatkaa. Lisäksi vaimo haluaa lapsen mutta näin epävarmassa tilanteessa en itse halua perustaa perhettä eikä meillä olisi varaa vaimon äitiyslomaan. Tämä painostus lapsesta ahdistaa. Jos voisin, eroaisin mitä luultavammin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläääääh

Vierailija
2/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu siihen lapseen tossa tilanteessa.

Vierailija
4/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika.

Vierailija
5/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Älä suostu siihen lapseen tossa tilanteessa.

[/quote]

Aivan. Erolapsia on jo liikaa :(

Vierailija
6/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?

[/quote]

Olen pitkään ollut työttömänä enkä tiedä miten enää sopeutuisin töihin. Aamulla aikaisin herääminen on ahdistava ajatus.

Vierailija
7/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on naisvihamielinen, oli sitten itse nainen tai mies. Kuka tietää.

Vierailija
8/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:47"]Ole mies ja eroa, anna vaimollesi mahdollisuus perheeseen. Kai sitä nyt jotain työtä löytyy jos oikeasti haluaa..mitä sinä osaat, koulutus?harrastuskokemus?

[/quote]

Olen pitkään ollut työttömänä enkä tiedä miten enää sopeutuisin töihin. Aamulla aikaisin herääminen on ahdistava ajatus.

[/quote]

Hae iltatöihin, niin ei tarvitse herätä aikaisin aamulla.

Vierailija
9/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloitappa harjoittelemaan kello kuuden lenkilllä. Kiasus..