Mulla on kapea lantio ja pömppömaha, rumempaa vartaloa naisella ei voi ollakaan
Kuin tasapaksu pötkö ilman naisellisia muotoja. 🙄
Kommentit (19)
Totta. Kunnollisella kuntosalitreenillä pystyt kyllä korjaamaan asiaa tiettyyn rajaan asti. Vatsalihakset tiukaksi ja pyllyyn pyöreyttä taaksepäin.
Mutta ihosi tuntuu ihanalta. Se riittää.
Lantiolle et voi juuri mitään mutta sille pömppikselle voit jos se häiritsee.
Tuo ei ole vielä mitään. Tuohon leveät hartiat, isot rinnat ja lyhyet paksut jalat = minä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä? Ap
Treeniä treeniä. Kyllä hyvinvoiva kroppa näyttää aina hyvältä vaikka kuinka kapea lantio olisi tai kuinka tasapaksu olisikaan.
Omena ja Y-vartalo ovat varmasti haastavimmat, varsinkin jos vähääkään on ylipainoa.
Itsellä on tiimalasi mutta vatsalihasten erkauman takia näytän omenalta. Edestä päin tiimalasi mutta sivulta omena.
Näytän lihavalta (joo no olenkin lihava) mutta siis näytän helposti lihavammalta mitä olen. Vaikea pukeutua. Nyt olen laihtunut niin hivenen helpompaa.
Suunnittelen vatsan korjausta kirurgilla. Jo fyysisistäkin syistä.
Minulle kelpaisit kyllä. Lääh puuh.
Kunhan oikeanlaiset pissivehkeet löytyy, niin kelpaat kyllä.
Opettele valitsemaan vaatteita, jotka korostavat parhaat puolesi vaikka alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä? Ap
Kyykky, maastaveto, leuanveto jne. Liikkeet, jotka kehittävät erityisesti kehon takaosan tukilihaksistoa, lisäävät keskivartaloon napakkuutta ja oikaisevat ryhtiä. Ala- ja ylävartalon lihaksiston treenaaminen tekee vyötäröstä suhteessa kapeamman, kun lantio ja yläselkä/hartialinja levenee. Ei tarvitse mitään bodarivartaloa tehdä, vaan kehittää terveyttä, toimintakykyä ja siinä sivussa ulkonäköä.
Small Waist Pretty Face With a Big Bank
No niin olen minäkin ja vielä isorintainen. Siitä huolimatta olen omasta mielestäni 😁 kaunis, pukeutumisella voi vaikuttaa vartalon mittasuhteisiin ja itsevarmalla karismalla vetovoimasi nousee pilviin!
Nainen 51 v
Olen/olin itsekin tuon mallinen. Salitreeni teki ihmeitä. Sain sillä kunnolla pyöreyttä niin pakaroihin kuin reisiinkin, sekä leveyttä hartioihin ja selkään. En enää ole pötkö, vaan se olematonkin lantio korostuu nyt. Pömppömaha usein johtuu heikoista syvistä vatsalihaksista. Kun ne ei pidä korsettia kasassa, on tuloksena pömpöttävä keskivartalo. Tottakai myös ravintoon pitää kiinnittää huomiota, sokeri ja nopeat hiilarit muutenkin pois/minimiin.
Tervetuloa klubiin. Mulla on vielä suht pienet rinnat, että ihan sitä samaa pötköä ylhäältä alas, ainoa kaari on polvissa.
MInäkin otin itsestäni juuri kuvan jossa vatsa pömpöttää, vaikka oikeasti mitään pömppöä ei edes ole.
Laitoin sen vieläpä profiilikuvaksi, siinäpähän arvostelee se joka arvostelee :D
Eiköhän jokaisella pöpötä joskus.
Rakkaus ei katso vyötäröä. Enkä puhu vain romanttisesta rakkaudesta
Voi olla rumempi. Minulla on leveä lantio, ei erityisesti vyötäröä. Pienet rinnat. MINÄ olen leveä lankku.