Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraat yli 4 h kylässä vauvaa katsomassa!

Vierailija
23.08.2006 |

Siis miehen sisko perheensä kanssa kävivät eilen katsomassa meidän n. viikon ikäistä vauvaa ja olivat yli neljä tuntia. En halunnut olla töykeä ja vihjasta omaa väsymystäni, mutta mielestäni tämä oli liikaa. Eivätkä he edes olleet pitkästä matkaa että sen vuoksi olisivat pitkään. Itselleni ei edes tulisi mieleen jäädä " asumaan" vauvavierailulla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin minä voin ottaa tirsat vieraden ollessa kylässä, mieskin osaa seurustella.

Vierailija
2/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jooko huolellisemmin ennen kommentoimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on kumminsiskonkaimat tulisivat " asumaan" .

Vierailija:

Siis miehen sisko perheensä kanssa kävivät eilen katsomassa meidän n. viikon ikäistä vauvaa ja olivat yli neljä tuntia. En halunnut olla töykeä ja vihjasta omaa väsymystäni, mutta mielestäni tämä oli liikaa. Eivätkä he edes olleet pitkästä matkaa että sen vuoksi olisivat pitkään. Itselleni ei edes tulisi mieleen jäädä " asumaan" vauvavierailulla.

Vierailija
4/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi tykkäsi siskon perheestä ja he teistä ja lapsesta?

Ei tuo nyt kauaa ole.

Vierailija
5/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua väsyttäsi, pyytäisin anteeksi ja vetäytyisin makuuhuoneeseen nukkumaan.

Vierailija
6/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskon täytyy olla niin läheistä sukua että ymmärtää ja jos ei ymmärrä niin oma on häpeänsä. (Ja mulla on tosi tollo käly.)

Vierailija
7/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voisi pitää seuraa siskolleen ja hoitaa vauvaa.

Vierailija
8/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa vauvan heille syliin ja sanoa, että menen itse nukkumaan.... olisivat kyllä ymmärtäneet ja pärjänneet :-)

Vierailija
9/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se ansaittu lepohetki siinä itsellesi. Varmasti olisivat ymmärtäneet vieraatkin.

Vierailija
10/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kyllä ja ruuankin tein ja pullat vielä lähikaupasta :-). Mutta kuten sanoin että olin vielä tosi väsy synnytyksen jälkeen (hb alle 100). Ja lisätään vielä että tulivat yllättäen ko päivänä en etukäteen osannut varautua. Mutta muuten ihania ihmisiä, en hennonnut heidän mieltä pahoittaa. Niin ja tämä sisko oli käyny kattoos vauvaa kotiintulopäivänä.

Vierailija
11/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihtyvät meillä 4 tuntia niin ok, ei tuota minulle ongelmaa.

Imetykset ja muut sujuvat minulta ihan hyvin myös vieraiden läsnäollessa.

Vierailija
12/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitäisi sopia vierailu sen verran myöhälle, että voisi vedota jo väsymykseen ja saisi vieraat parin tunnin sisällä ulos. Näin yritän itse menetellä kun ei tunnu lapsettomilla vierailla olevan lainkaan tolkkua ko. asiassa.

Vierailija
13/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieraat viihtyvät neljä tuntia tai jopa koko päivän! Ja kun lapsi oli vastasyntynyt, olin enemmän kuin onnellinen, että koko ajan oli joku kylässä, ja myös autteli meitä kodin askareissa.

Vierailija
14/14 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisit imettänyt vauvan ja antanut vieraiden hoitaa lasta. Olisivat varmasti olleet innoissaan.