Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ylipainoisia jotka eivät lähde treffeille,

Vierailija
02.07.2021 |

koska itsetunto huonontunut haukkumisen seurauksena eikä koe olevansa kenenkään arvoinen?
Ja ei, en juuri nyt aio laihduttaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole estänyt ylipaino minua lähtemästä yhtään mihinkään. Itsetuntoni on hyvä, ja se näkyy myös ulospäin. Ehkä juuri sen vuoksi sain tämän miehen jonka kanssa nyt olen, ja hänen mielestä olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Itsetuntos kehiin hyvät naiset, oli sitten ylimääräisiä kiloja tai ei. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
2/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä eivät monet miehet ymmärrä. He luulevat, että ylipainoinen nainen on helppo, koska hänellä on huono itsetunto ja kysyntää ei ole. Itse asiassa se menee niin, että ylipainoista pitää todella houkutella ja hänelle joutuu osoittamaan, että on juuri hänestä kiinnostunut. Näin siitä syystä, että ylipainoinen kuulee arvostelua niin paljon, että oppii aika nopeasti suojelemaan itseään ja epäilemään toisten ihmisten motiiveja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ylipainoinen, mutta en halua treffeille, koska ei ole itseluottamusta. Ei mua kyl kukaan pyydäkkään, mutta joo olis ihana kun olis hyvä itsetunto.

Vierailija
4/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainon takia jätäisin menemättä johonkin, niin kyllä jäisi elämä elämättä. Olen saanut haukkuja mutta myös kehuja, ja treffeillä olen käynyt kaikesta huolimatta. Treffisivuilta löysin nykyisen miehenikin.

Vierailija
5/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainon takia jätäisin menemättä johonkin, niin kyllä jäisi elämä elämättä. Olen saanut haukkuja mutta myös kehuja, ja treffeillä olen käynyt kaikesta huolimatta. Treffisivuilta löysin nykyisen miehenikin.

Kiva että olet saanut myös kehuja 👍

Vierailija
6/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä eivät monet miehet ymmärrä. He luulevat, että ylipainoinen nainen on helppo, koska hänellä on huono itsetunto ja kysyntää ei ole. Itse asiassa se menee niin, että ylipainoista pitää todella houkutella ja hänelle joutuu osoittamaan, että on juuri hänestä kiinnostunut. Näin siitä syystä, että ylipainoinen kuulee arvostelua niin paljon, että oppii aika nopeasti suojelemaan itseään ja epäilemään toisten ihmisten motiiveja. 

Ja tätä eivät monet naiset ymmärrä, että monelle miehelle ei kelpaa nainen kuin nainen. He eivät vonkaa selvästi ylipainoista treffeille tai panokaveriksi. On harhaluulo, että mies ”panee kaikkea mikä liikkuu”. Ei nimittäin pane.

Vierailija
7/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut tässä parin vuoden aikana noin 15 kg. Entisenä urheilijana tuo alkaa jo vaikuttaa itsetuntooni ja koen häpeäntunnetta katsoessani itseäni peilistä. Tämä ei ole mikään hyvä lähtokohta treffailulle ja kun tähän lisää muut häpeänkohteet kropassa ja muutenkin elämäntilanteen, joka ei ole mitenkään valttikortti deittimarkkinoilla niin olen tehnyt päätöksen, että en ole sellaisessa tilanteessa, jossa viitsisin ketään vaivata ja heidän odotuksensa pettää. Voi olla, että en enää ikinä käy treffeillä, mutta eivätpä naiset minussa mitään ihmeellistä menettäneet - vaikka olisin laihempikin.

Vierailija
8/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin trefipalstalla mukavan oloiseen mieheen ja tavattiin molempien kodin puolivälissä olevalla ABC-huoltoasemalla. Ylipainoa oli vielä enemmän kuin trefipalstan kuvista olisi voinut päätellä. Ei ollut hällä mitään ongelmaa tulla trefeille.

Mies puhui koko ajan itsestään, joten ei tule toista tapaamista.

Vierailija
9/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä treffejä sokkona sovitaan. Vähintään on molemmat jonkun kuvan nähteen vastapuolesta. Joten eihän se ylipaino treffeillä yllätyksenä tule.

Eikä kaikki miehetkään ole sorjarunkoisia. Pieni ylipaino tuskin on ongelma jos sitä on molemmilla.