Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuvatko naisjohtajat korostamaan naisellisuuttaan jos haluavat olla naisellisia

Vierailija
02.07.2021 |

Koska johtaminen on ihmisille maskuliininen ominaisuus. Naiset haluavat miehen joka tietää mitä haluaa ja tekee sen tiettäväksi mutta nainen joka tietää mitä haluaa ja tekee sen tiettäväksi on automaattisesti maskuliininen ja joutuu taistelemaan tätä faktaa vastaan jos haluaa esiintyä feminiinisenä johtajana. Tarja Halosella ei ollut tarvetta korostaa naisellisuuttaan koska jokaiselle on selvää hänen maskuliinisuutensa. Sanna Marin joutuu taas juoksemaan muotikuvuaksissa. Ajatuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että moni feminiisinenä itseään pitävä nainen yllättyy joutuessaan ottamaan vastuuta. Arvaan myös että parhaat naisjohtajat ovat vanhoja ja kypsiä naisia joita vastuunotto ei miehennä koska aika on tehnyt sen jo etukäteen. (Sileä karvaton ja luometon iho on naisellista) Ei liene myöskään sattumaa että maskuliinisilla naisilla on ympärillään miehiä jotka ovat useimmiten, lähes väistämättä, feminiinisiä.

Vierailija
2/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuden korostamiseen käytetty energia on myös poissa itse tehtävältä, eli johtamiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että naisjohtajat tekevät asiat niin kuin itse haluavat eivätkä joudu mitään. Hyvä niin.

Vierailija
4/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisuuden korostamiseen käytetty energia on myös poissa itse tehtävältä, eli johtamiselta.

😂😂😂😂😂 Ai luoja!

Vierailija
5/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät joudu.

Johtaminen on rankkaa duunia.

Naisellisuus ei ole johtamisen ykkösjuttu.

Ykkösjuttu on ammattitaito.

Vierailija
6/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sukupuolella pitäisi olla väliä, koska se ei korreloi...

Ai niin. naiset.