Joutuvatko naisjohtajat korostamaan naisellisuuttaan jos haluavat olla naisellisia
Koska johtaminen on ihmisille maskuliininen ominaisuus. Naiset haluavat miehen joka tietää mitä haluaa ja tekee sen tiettäväksi mutta nainen joka tietää mitä haluaa ja tekee sen tiettäväksi on automaattisesti maskuliininen ja joutuu taistelemaan tätä faktaa vastaan jos haluaa esiintyä feminiinisenä johtajana. Tarja Halosella ei ollut tarvetta korostaa naisellisuuttaan koska jokaiselle on selvää hänen maskuliinisuutensa. Sanna Marin joutuu taas juoksemaan muotikuvuaksissa. Ajatuksia?
Kommentit (6)
Naisellisuuden korostamiseen käytetty energia on myös poissa itse tehtävältä, eli johtamiselta.
Veikkaanpa, että naisjohtajat tekevät asiat niin kuin itse haluavat eivätkä joudu mitään. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuuden korostamiseen käytetty energia on myös poissa itse tehtävältä, eli johtamiselta.
😂😂😂😂😂 Ai luoja!
Eivät joudu.
Johtaminen on rankkaa duunia.
Naisellisuus ei ole johtamisen ykkösjuttu.
Ykkösjuttu on ammattitaito.
Eihän sukupuolella pitäisi olla väliä, koska se ei korreloi...
Ai niin. naiset.
Arvaan että moni feminiisinenä itseään pitävä nainen yllättyy joutuessaan ottamaan vastuuta. Arvaan myös että parhaat naisjohtajat ovat vanhoja ja kypsiä naisia joita vastuunotto ei miehennä koska aika on tehnyt sen jo etukäteen. (Sileä karvaton ja luometon iho on naisellista) Ei liene myöskään sattumaa että maskuliinisilla naisilla on ympärillään miehiä jotka ovat useimmiten, lähes väistämättä, feminiinisiä.