Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele(tko) mulle robotti-imuria

Vierailija
03.07.2014 |

Tahdon robotti-imurin, jonka voi ajastaa imuroimaan kätevästi ja varmuudella. Onko sellaista?

Meillä on kerrostaloasunto ja yhdessä tasossa sekä ilman kynnyksiä. Kahta huonekalua lukuunottamatta imuri mahtuu niiden alle. Entä ruokaryhmän alusta? Selviääkö imuri siitä? Pitääkö sellainen kovaakin ääntä? Onko niihin helppo löytää pölypusseja?

Miten suoriutuu matoista?

Meillä on 5 lasta, koira ja kissa. Ihan tarpeeksi muutakin tekemistä ja otan hyödyn jos mahdollista, kaikista mitkä arkea helpottaa. Elukoista ei onneksi juuri karvaa irtoa rotujen ansiosta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais tietää, jos vaikka joskus sellaisen innostun hankkimaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, mutta vain neatoa. (mallilla ei niin väliä, kun kaikki on perustoteutukseltaan samanlaisia, paitsi uusin botvac) Neato on ainoa joka oikeasti imee, muiden lähinnä "harjatessa" Osaa suunnistaa hyvin laser "tutkansa" ansiosta.

On voittanut monia testejä. Itsellä on neato ja ajastettuna imuroimaan joka pv. Sen kun vain tyhjentää säiliötä välillä.

Vierailija
4/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 4 kirjoittaja jatkaa. Ja siis ei käytä pölypussia, vaan tyhjennettävää säiliötä. Neato on suht kovaääninen, mutta ei haittaa jos laittaa ajastuksen silloin kun ei ole kotona. Esim samsungin navibot on paljonkin hiljaisempi, mutta ei ime, vaan lähinnä "harjaa" ja eksyy sokkeloisissa asunnoissa helposti.

Vierailija
5/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa vieläkin. Tuolla esim yksi testi jonka neato on voittanut

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/04/24/robotti-imuritestin-voitti-omatoimisin-neato

Rumahan se on kuin mikä, mutta ei voi mtn, toimuvuus menee edelle.

Vierailija
6/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Neatoa minäkin. Meillä imuroi joka päivä, ja koirankarvat pysyvät vähissä sen ansiosta. On jopa nukkamatot, ja niittenkin kanssa pärjää. Imuroi sängyn alta ja kerää hiekat eteisestä. Siinä ei ole pölypussia, vaan kotelo tyhjennetään.

Nurkat toki joutuu imuroimaan lisäksi itse silloin tällöin.

Vierailija
7/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan unohtui mainita, että nurkat ja paikat jonne imuri ei mahdu joutuu imuroimaan normaalilla imurilla. Mutta vain noin 2-3x kuukaudessa, muuten neato pitää hyvin kämpän siistinä. Ekoilla kerroilla kannattaa seurata imurin perässä ja katsoa jääkö jumiin johonkin ongelmakohtiin.

Vierailija
8/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti kiitos vastanneille! Tutustun tuohon Neatoon ehdottomasti . Saako telakoinnin mm. Sohvasängyn alle piiloon?

ap kiittää

Vierailija
9/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan mä suositellakin. Haluatko että suosittelen? Mielikuva imuroinnin tai siivouksen helppoudesta on kyllä ylimitoitettu, huomattavasti helpompaa palkata siivooja. Ainakin lapsiperheellä tavaroita on helposti jokapuolella ja niitä saa nostella imurin edestä suht paljon. Itse imurointi sitten 200+ neliösessäkin kämpässä on pientä verrattuna tuohon tavaroiden järjestelyyn vaadittavaan aikaan.

Vierailija
10/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:22"]

Hurjasti kiitos vastanneille! Tutustun tuohon Neatoon ehdottomasti . Saako telakoinnin mm. Sohvasängyn alle piiloon?

ap kiittää

[/quote]

Saa piiloon, 10 cm pitää olla korkeutta ja sivuilla tilaa puoli metriä. 

Vierailija
11/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:28"]

Voinhan mä suositellakin. Haluatko että suosittelen? Mielikuva imuroinnin tai siivouksen helppoudesta on kyllä ylimitoitettu, huomattavasti helpompaa palkata siivooja. Ainakin lapsiperheellä tavaroita on helposti jokapuolella ja niitä saa nostella imurin edestä suht paljon. Itse imurointi sitten 200+ neliösessäkin kämpässä on pientä verrattuna tuohon tavaroiden järjestelyyn vaadittavaan aikaan.

[/quote]

No meillä kämppä pysyy siistinä jo siksi, että imurin pitää päästä siivoamaan. Win-win.

Vierailija
12/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:28"]

[/quote]

No meillä kämppä pysyy siistinä jo siksi, että imurin pitää päästä siivoamaan. Win-win.

[/quote]

Sama. Roboti-imurin myötä takaraivoon iskostuu se tapa, että turhat tavarat tulee kerättyä lattioilta pois, viimeistään ennen nukkumaanmenoa, jotta sitten aamulla kun lähtee töihin / kouluun, ei tarvitse sitä tehdä. Ja poissaollessa roboimuri sitten siivoilee, ja itse saa tulla siistiin kotiin. Ja tosiaan tieto siitä ettei robotti pääse tehokkaasti imuroimaan jos tavaraa lattioilla auttaa siistimään kaiken paikalleen, siitä tulee automaattinen tapa, joka ilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä