kertokaa mulle mistä tää bloggaaja on tuttu??
Päädyin tähän blogiin ja nyt mietin mistä toi äiti on niin tuttu? Onko ollu jossain bbssä tai muussa tositv jutussa? Auttakaa!
Kommentit (17)
Eikö noi asu joensuussa? Kai siellä voi ihan torilla törmätä?
Onko tää bloggaaja naimisissa? Samannäköinen ja samanniminen kirjoittaa yhtä seuraamaani hääblogia..
En tiiä. Ei ainakaan viime kaudella! Mut kiitti blohivinkistä!
oliko toi joskus siinä unelmien poikamiehessä?
Malliesimerkki blogista, jonka pitäisi olla salasanan takana... Lapsista kuvia edestä ja takaa, nimet ja syntymäajat paljastetaan. Blogin on näköjään lähtenyt liikkeelle yksityisestä odotuspäiväkirjasta. Eli silloin kun on kerrottu vain itsestä, se on haluttu pitää vain pienen piirin blogina. Sitten kun voi kirjoittaa muista henkilöistä (omista lapsista), sen voikin tehdä julkisesti. Mä en ymmärrä miksi vanhemmat ei ymmärrä että lapsia koskee sama yksityisyydensuoja kuin heitä itseään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:43"]
oliko toi joskus siinä unelmien poikamiehessä?
[/quote]
On sen verran nuori ja ollut kihlattunsa kanssa niin kauan, että tuskin. Ehkäpä vain on aika tavallisen näköinen, helposti voi sekoittaa johonkin toiseen. Mulle tulee hänestä mieleen vähän Sari Multala.
Pitkään oon Nellin blogia seurannut ja ei oo ainakaan kertonut olleensa tosi tv; ssä! Enkä usko että on, sen verran jalatmaassa ihminen!
Joskus kirjoitti julkaisevansa vauva-aikana lapsista kasvokuvia ja sitten ei enää. Viime aikoina ei oo niitä hirveesti ees nähny! Harmi, ihanat lapset!
Enkä ymmärrä miten lapsien kuvien julkaiseminen liittyy aloittajan kysymykseen ?
Kuka salkkarityttö? En muista et siin ois ollu nelliä?
Tää blogi on ihana! Onneksi ei lopettanut vaikka joskus kai ajatteli!
Valitettavasti blogi on muuttunut yhteistyökuvioiden takia aika tyhjänpäiväiseksi ja "omaa ajattelua" sisältävät jutut on vähän plääh myös.
En oo käyny joensuussa ni en oo voinu siellä nähdä!
se siltä yheltä salkkari tytöltä mutta tuskin on se
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:25"]
se siltä yheltä salkkari tytöltä mutta tuskin on se
[/quote]
siis näyttää
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 09:49"]Valitettavasti blogi on muuttunut yhteistyökuvioiden takia aika tyhjänpäiväiseksi ja "omaa ajattelua" sisältävät jutut on vähän plääh myös.
[/quote]
ihan eri mieltä!
Mielipide postaukset tältä bloggaajalta on ihan parhaita kun perustelee ne niin hyvin!
Yhteistöitä on tullut viime aikoina ihan hirveästi! Tosi harmi! Mutta niin niitä on muissakin ja tykkään että tuo kertoo huonotkin puolet eikä toistuvaa hehkutusta niinku vaikka essillä!
Enemmän vaan haluaisi lukea ton perheen arjesta. Nyt se on aika pintaraapasu.
Ihana blogi, olen ollut lukija jo pitkään.
harmi että julkaistiin tänne av.n ruodittavaksi.