25-vuotiaana miehenä mahdotonta löytää parisuhde
Ei ole kumppanin löytäminen helppoa, kun nuorille naisille olen jo setämies ja suurin osa naisista varattuja ja yh:ita
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on syy sinussa itsessäsi ap.
Tuon ikäinen mies on kuuminta tavaraa naismaailmassa.
Juuri tuon ikäiset naistet ovat kiihkeimmillään etsimässä pysyvää kumppania ja haluavat päästä eroon satunnaisesta irtoseksistä.
Mene itseesi ja mieti, missä mättää, jos kumppania ei löydy.
en oo AP mutta mä ainakin oon todella huono seksissä. Jään irtoseksitasolle naisten kanssa
Miksi fiilaat olevasi huono seksissä.
Sen sijaan, fiilaa olevasi seksijumala.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan deittaillut enkä kyllä edes tiedä olenko edes jäänyt jostain paitsi. Kaikki ikäiseni naisten kanssa olleet miehet puhuvat naisista lähinnä negatiiviseen sävyyn.
No mitäpä väliä tuolla on. Naiset eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita ja itse nyt en todellakaan osaisi flirttailla tai iskeä naista
M26
et oo koskaan deittaillu 26vuotiaana? mitä helvettiä mies, jätkä on eläny jossai kiven alla varmaa:D
En oo siis viel 25 mut tänä vuonna kyl
Ap
Vierailija kirjoitti:
25v setämies? hä? onn 37v M ja kait mä oon tää surullisen kuuluisa setämies joidenkin mielestä.
En tosin pidä itseäni setämiehänä kun ei noi 18v-25v kakarat kiinnosta pätkääkään.
En kyl edes aina käsitä mitä sillä termillä tarkoitetaan.
Alunperin sillä tarkoitettiin ylimielistä tytöttelevää audimiestä, joka oli mielestään täydellinen saalis nuorille naisille. Nyt siitä on tullut yleinen mollausnimitys sanojaa vanhemmille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan deittaillut enkä kyllä edes tiedä olenko edes jäänyt jostain paitsi. Kaikki ikäiseni naisten kanssa olleet miehet puhuvat naisista lähinnä negatiiviseen sävyyn.
No mitäpä väliä tuolla on. Naiset eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita ja itse nyt en todellakaan osaisi flirttailla tai iskeä naista
M26
et oo koskaan deittaillu 26vuotiaana? mitä helvettiä mies, jätkä on eläny jossai kiven alla varmaa:D
'
Tuohan on ihan tavanomaista, täysin normaalia nykyään. Muutaman vuoden päästä valtavirtaa. Nytkin 30 - 40% miesikäluokasta ikähaarukassa 18 - 30v ei ole harrastanut koskaan seksiä joten tuskin deittailuaktiivisuuskaan on kovin korkealla. Naisista vastaava prosentti on hieman matalampi mutta 20% luokkaa kumminkin. Kohta ihmetellään niitä, joilla on seurustelu tai deittailukokemusta kun passiivisuudesta ja sinkkuudesta tulee valtavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vasta sain hiljattain ensimmäisen vakituisen työni. Tulot ovat edelleen pienet ja isot opintolainat niskassa eli naiset eivät tule olemaan minusta kiinnostuneita vielä moneen vuoteen. Ehkä sitten 35-vuotiaana voisi yrittää?
Olet ymmärtänyt oikein. Saat paljon tasokkaamman naisen menestyneenä 35 vuotiaana. Nyt saisit jonkun huumeriippuvaisen.
35-vuotias oli karistanut kymmenen vuotta hartijoilta, mutta sama marina ja mankuminen jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
'
Tuohan on ihan tavanomaista, täysin normaalia nykyään. Muutaman vuoden päästä valtavirtaa. Nytkin 30 - 40% miesikäluokasta ikähaarukassa 18 - 30v ei ole harrastanut koskaan seksiä joten tuskin deittailuaktiivisuuskaan on kovin korkealla. Naisista vastaava prosentti on hieman matalampi mutta 20% luokkaa kumminkin. Kohta ihmetellään niitä, joilla on seurustelu tai deittailukokemusta kun passiivisuudesta ja sinkkuudesta tulee valtavirtaa.
” Naisten hieman miehiä alempi yhdyntöjen aloitusikä näkyy myös siinä, että nuorista naisista noin 30 prosenttia ja nuorista miehistä vajaa neljäsosa kertoi olleensa ensimmäisessä yhdynnässään alle 16-vuotiaana. Naisista joka toinen ja miehistä noin 40 prosenttia oli ollut yhdynnässä alle 17-vuotiaana. Nämä luvut eivät ole paljokaan muuttuneet 1990-luvun alun jälkeen. Miehistä noin viidesosa ja naisista kymmenesosa oli ollut yhdynnässä ensimmäistä kertaa vasta 21-vuotiaana tai sitä vanhempana. Tässäkään osuudessa ei ole tapahtunut ajan myötä suurempia muutoksia.”
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/miten-seksielaman-aloittaminen-o…
Alle 17-vuotiaana ensimmäisen yhdyntänsä on kokenut 65 % miehistä. Noin 20 % on ollut ensimmäisen kerran yhdynnässä vasta 21-vuotiaana tai vanhemapan. Neitseiden määrää tässä ei ole kerrottu, mutta jo noista kertyy 85 %, vaikkei luvuista ilmene 17-21-vuotiaana seksielämän aloittaneiden määrää.
Jotenkin tuo mainitsemasi 30-40 % kokemattomien miesten määränä tuntuu nyt VÄHÄN liioitellulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse luovuttanut vaikka työkaverini (olen naisvaltaisella alalla ja kaikki työkaverit naisia) usein jaksavat muistuttaa miten olen komea ja pitäisi alkaa deittailemaan että löytäisin tyttöystävän. En ymmärrä mikä neuroottinen tarve muilla on kertoa pariutumistarpeistani kun itse en koe sitä lainkaan tarpeelliseksi, näen parisuhteessa vaan loputtomasti negatiivisia puolia.
M25
Eli valitusta, marinaa ja ruikutusta. Mikä voisikaan olla seksikkäämpää! /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse luovuttanut vaikka työkaverini (olen naisvaltaisella alalla ja kaikki työkaverit naisia) usein jaksavat muistuttaa miten olen komea ja pitäisi alkaa deittailemaan että löytäisin tyttöystävän. En ymmärrä mikä neuroottinen tarve muilla on kertoa pariutumistarpeistani kun itse en koe sitä lainkaan tarpeelliseksi, näen parisuhteessa vaan loputtomasti negatiivisia puolia.
M25
Ne viisi kirjainta, jotka saavat jokaisen naisen tärisemään kauhusta.
Toista perässä: M G T O W
Se tärinä on on pidätellyn naurun aiheuttamaa hetkumista. Myös meissä miehissä.
Jätähän voimafantasiat ja kasva ihmisenä sosiaalisia taitoja kehittäen.
-m41
en oo AP mutta mä ainakin oon todella huono seksissä. Jään irtoseksitasolle naisten kanssa