Ammatteja, joihin ET haluaisi päätyä?
Kommentit (20)
Vaikea sanoa, viimeksi kun ET:n näin niin se raukka jäi maahan kielitaidottomana ja vähän yksinkertaisena. Oppi se vähän puhumaan, kertoi soittavansa kotiin ja menevänsä sinne, saas nähdä mitä se on duunaillut kun joskus tavataan?
Apua paha näin yhtäkkiä sanoa! :)
Palomies. Kammoan ahtaita ja korkeita paikkoja ja olisin vain kaikkien jaloissa.
ET on musta sellainen herkkä, taiteellinen tyyppi, joten veikkaan, että haluaisi esimerkiksi muusikoksi, runoilijaksi tai kuvataiteilijaksi.
Hoitotyö. Arvostan kaikkia tämän ammattikunnan edustajia valtavasti, koska musta ei vaan olisi siihen. En halua olla vastuussa toisten terveydestä.
Toinen on tarjoilijan ammatti. Olen joskus tehnyt sitä, ja vihasin yli kaiken. Inhoan sitä maireilua "Maistuiko ruoka???", ja koko ajan sai pelätä milloin kaataa spagetit jonkun syliin kompastuessaan. Oon miettinyt että tulevaisuudessa hakeudun mieluummin siivoojaaksi jos alaa pitää vaihtaa :).
Puhelinmyyjäksi. Don't phone my home!
Vanhusten hoitaja, siivooja. Arvostan kyllä ammatteina.
Sanotaanko vaikka niin, että mulle kelpaisi ihan mikä tahansa työ, mutta puhelinmyyjäksi en suostu enää koskaan. Ei sillä, ettenkö arvostaisi ammattia, mutta musta se työ teki ihan hermoraunion. :/
Mitään misä joutuu siivoon humalaisten jätöksiä. Oli sitten juhlivia teinejä, aikuisia, alkoholisteja jne.
Mihinkään istuma/toimistotyöhön. Voi yrjö!
(Julkisen sektorin) sihteerinä olisi mun mielestä aivan kamalaa olla. Inhoan yli kaiken matkalaskujen kanssa pähkäilyä, kokoushuoneiden varaamista, asiakirjahallintoa, kopiointia, etäyhteyden ottamista huonosti toimivilla laitteilla jne. Onneksi meillä sihteerit yleensä hoitavat nuo asiat, en varmaan kestäisi päivääkään jos työnkuvani koostuisi noista hommista.
Nakkikioskilla lihiksen ym. tekijä
joku viemäripaskavesilaitos
toimittaja, palkkatappaja, sairaanhoitaja, huora.
Jai kaikille vitsikkäille tiedoksi se on E.T.
Baarimikoksi. Vaikka en tiedä, kyllä se tän minun lähihoitajan ammatinkin varmaan päihittää.
Lähihoitaja, sairaanhoitaja, baarimestari, lääkäri, sihteeri/toimistotyöläinen..